{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye priser på alle mc´er?
  • #2   26. apr 2007 peter H, nej der er også sket ændringer for mc´er. Der er en tråd om det herinde et sted

  • #3   26. apr 2007 Forskellen ligger her. Rsten er identisk:

    For nye mc er gælder:
    Gammel afgift - 105 pct. af 8.300 – 15.200 kr. og 180 pct. af resten.

    Ny afgift - 105 pct. af 8.300 – 23.300 kr. og 180 pct. af resten.
    ´

    For brugte gælder:
    Over 6 år: 105 pct. af 1.000-1.700 kr. og 180 pct. af resten

    Over 6 år: 105 pct. af 1.000-2.300 kr. og 180 pct. af resten



  • #4   26. apr 2007 Sebastian og Per er inde på noget af det rigtige... har lige læst de samme tal i Toringnyt på jobbet... og den er vist god nok med at "rabaten" går til leverandøren og ikke til os... smiley Det er f..ked up!!

  • #5   26. apr 2007 der skal penge i statskassen.. og i bund og grund kan jeg faktisk godt forstå det, vi nyder alle gratis glæder i dk..

    hvis statskassen ikke fik de penge ind skulle de bare hive dem ind på en anden måde, som ville være lige så uretfærdig..

    jeg har lidt på fornemmelsen at det er bedst det er statskassen som adminstrere de ting.. ellers skulle man bare tegne forsikringer mod en masse underlige ting( og som vi godt ved tager forsikringsselskaber sig godt betalt for deres tjenester).. og betale ekstra for andre ting. hvem gider gå til længe og få en regning på 600 kr, + fuld betaling på den penecilin man skal bruge for at kurere kløe på pikkemanden.. ? smiley


  • #6   26. apr 2007 for slet ikke at tale om at skulle tilbringe et par dage på hospitalet til 4000 kr per nat, eller langt mere hvis man skulle gennem større undersøgelser..

    Nææ det kan godt være systemet er uretfærdigt, men alternativet er nok kun værre..


  • #7   26. apr 2007 Og det skal så lige siges jeg meget sjældent kommer hos min læge, og ikke har været på hospitalet siden jeg brækkede kravebenet som 15 årig, men jeg synes alligevel det er fair nok..

    skal vi snakke om hvad det er unfair, og ikke mindst dumt og gør danmark en stor bjørnetjeneste.. TOPSKAT...

    hvad gør topskatten, jo den gør at de ringe giver mere i skat end de fattige..

    Øhhhh eftersom skatten betales som en procent sats, vil de rige altid betale mere end de fattige, men det der ødelægger danmark konkurrenceevne, det er at når folk ligger lige over topskat, så gider de ikke tage mere arbejde, selv folk der gerne vil tjene flere penge, for det kan simpelt hen ikke betale sig at arbejde mere..

    at tjene 1000 kr og få 333 kr udbetalt er en Hån, jeg vil gerne tjene flere penge men gider ikke arbejde mere bare for at give 2/3 af dem til staten..

    Nå nu smutter jeg sku i seng, godnat alle.. smiley


  • #8   26. apr 2007 "hvad gør topskatten, jo den gør at de ringe giver mere i skat end de fattige.."


    Og at de fattige som knokler sig selv halvt ihjel med over-arbejde for at købe sin drømme cykel, også bliver bonget
    med en sindsyg trækprocent.


Kommentér på:
Nye priser på alle mc´er?

Annonce