{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

internet problemer {{forumTopicSubject}}

Dette er ikke en jok men min virkelighed forleden dag.

kærsten kommer hjem og skal se beverly hill´s så jeg vil gå på mcg.
starter computeren klikker på e,net ingen forbindelse ok genstarter computeren går på e.net samme besked
nok en gan samme resultat.

kærsten (tror du ikke bare katten har været omme bagved så der er et stik der er faldet ud ?) HMMMM !

nå man trækker det store skrumel af et møbelmang som man har til computer bord/ med printer telefoner højtaleranlæg ca. 1ton papir ud fra vægen og da man som mig har store knogler skal det jo godt ud resultat ONDT I RYGGEN.

nu liggende på gulvet mellem ca. 1 mil. ledninger høre man fra fjernsynet TJÆK MER UD PÅ WWW: TV2 NYHEDERNE.

nå alle stik været af og på igen enu en opstart igen samme problem.

så kunne man jo ligeså godt vende den optiske mus om og lave en læser operation på det ene øje.

fra fjernsynet se mer på WWW.TV3 AAAARG

kærsten går lige forbi på vej i køkkenet mens man laver en jerry luies SÅDAN MED HÆLEN OPPE I KEEBORDET det kunne jio være man ikke trykkede hårdt nok.

ude fra køkketnet høre man nu i radioen sænd os et billed på MAIL.

så er det tid til at lege bærbar med kabinettet bare sådan 1cm. op fra hylden og så lidt bestemt på plads.

intet resultat så lige en gang mere.

3 ganfår den så man kan høre på haard disken at den nu forstod det.

nå ringer omsider til en ven ( vennen prøv at trykke der og der) resultat det er ikke inde i huset men hus udbyderen fejlen likker ok ringer til tdc kunde servis og får følgende besked kundeservisen er åben mellen kl x til kl x. men tjæk vores WWW:TD AAAAAAAAAAARG

nu er det så jeg sider i hjørnet resten af aften laver pruttelyde mæd munden savlen rendene ned af hagen har prikker for øjet og undt i ryggen.

gu ved om jeg ikke bare skal tvangsmidiseneres indtil foråret.

ps. nettet er oppe igen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  internet problemer
Kommentér på:
internet problemer

Annonce