{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Internet svarer ikke {{forumTopicSubject}}

Hej godtfolk

Har for tiden en del problemer med at min internet explorer bliver ved med at gå kold mens jeg surfer rundt. Det er lidt forskelligt hvor tit den gør det, nogen gange kan der gå en time eller to, andre gange et kvarter, og nogen gange crasher den efter et minut eller to.
Den har snart gjort det i et par uger og det er da til at blive sindssyg af.
Snakkede med en kammerat der fortalte at han havde samme problem, er der nogen af jeg der også har dette problem, eller eventuelt ved hvordan det kan fikses?

På forhånd tak
Lars K

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internet svarer ikke
  • #1   9. sep 2010 har internet ved TDC, men det er ikke internettet som sådan der er problemer med. Det er selve programmet der går helt kold engang imellem.
    Jamen har ikke rigtigt gjort noget for er lidt på bar bund.

• #2   9. sep 2010 Ville foreslå dig evt. at fjerne IE for herefter at installere det igen og så herefter opdatere hele pc'en, husk også java, flash, shockwave osv. Eller du kunne også prøve en anden browser som der bliver nævnt ville dog selv foreslå Google Chrome smiley

• #3   9. sep 2010 Lars K [ Viborg ]

Har du skype installeret?

Søren B * Århus *

IE er skam ikke noget skrammel. Normalt har disse problemer intet med IE at gøre som sådan, det er tit og ofte diverse tillægsprogrammer, scrips fra disse osv.

• #4   9. sep 2010 Gå op i funktioner => Internet Indstillinger
    Gå over i faneblade Advanceret vælg nulstil.
    Vær OBS på at det også sletter Bogmærker.

Prøv så (Flash og lign skal lige installeres igen)

• #7   9. sep 2010 Du må lige skrive følgende info:

Styresystem
    Browser (Explorer, firefox m.m.)

Hvordan det sker / hvornår? Nogen bestemte sider?

Downloader du torrenter samtidig?

• #8   9. sep 2010 Vil foreslå dig at slette IE og installere Mozilla Firefox i stedet for, så burde det problem være ovre ;O)

• Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #9   9. sep 2010 Mange tak for de mange, og hurtige, svar.

Har lige prøvet den fremgangsmåde som Tore (København) S beskrev, og umiddelbart så virker den.
    Det har ihvertfald ikke gået kold endnu de steder hvor den plejer at være værst.
    Men jeg ser lige tiden an og håber på at dette kunne være mirakel kuren smiley
    Hvis ikke, så vender jeg tilbage med de oplysninger i efterspurgte.

Men som sagt tak for hjælpen til jer alle smiley

Mvh Lars K

• #10   9. sep 2010 på med firefox

Kommentér på:
Internet svarer ikke

Annonce