{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

Politi vold? {{forumTopicSubject}}

jahh...jeg ved jo godt at i ikke er for glade for scootergalleri her inde, men synes squ alligevel at i skal se det her...Lige så meget fordig at jeg gerne vil høre nogle lidt ældres meninger om det.

Vi sidder pt. og snakker om at politiet på denne video går langt over stregen...måske er det bare os der er nolge ''pivfiser''..Hva synes i ?

http://www.scootergalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=11806&AutoPlay=false

Historien for inden er at; det er fra aalborg hvor der havde været ballade til en fest hvor politiet så kom og lavede anholdelse på drengen, hvilket der jo ikke er noget galt i...Han satte sig fredeligt ind på bag sædet hvor efterpolitiet kom i tanke om han jo også lige skulle have håndhjærn på..og ja? resten af historien kan i jo selv se...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politi vold?
  • #1   8. okt 2007 Jøsses....

den dreng tuder jo som en tøs !

• #2   8. okt 2007 og ja...han skriger måske lige lidt voldsomt smiley

• #3   8. okt 2007 hehe......

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #4   8. okt 2007 Han skriger lige så meget som enhver anden martyr ville gøre.

Som sagt er der ingen håndgribelige beviser på hvad der er foregået inde i politibilen - og et eller andet siger mig også at han ikke har ville lægge hænder til frivilligt som han BURDE gøre.

Han er, med andre ord, 10000% selv ude om den der behandling. Hør efter hvad ordensmagten siger eller tag konsekvenserne af det.

• #5   8. okt 2007 Hahahahaha.

Typisk billede på vores ungdom.
    De vil ikke gøre som der bliver sagt, stritter imod og synes det er iorden, taler nedsættende til overmagten.

Og når det så ikke lykkedes at slippe afsted med det, så hyler de, istedet for at følge med stille og roligt, eller i det mindste lade være med at pive hvis de vil forsøge at være seje.

• #6   8. okt 2007 - Vi ved jo ikke hvad der er gået forud, men det jeg lige ville pointere er at de dreng der filmer hændelsen på ingen måde kommer i "konflikt" eller "forhinderer" politiet i deres arbejde, og de har derfor alt den lov til at stå og filme.

Synes at sådanne ting skal frem så man kan få lov til at undersøge hvad der er gået forud, og om politiet egentligt håndterer tingene som de skal.

• #7   8. okt 2007 Helt ærligt hvis den nar havde opført sig ordenligt fra staten var det jo aldrig sket, så han nok færdig med at lave ballade en anden gang.
    for min skyld kunne de hugge ham et par når nu de er igang.

• #8   8. okt 2007 OT:
    Nu må jeg simpelthen vide den Xander. Hvad forstiller dit avatar.
    Jeg kan bare ikke greje den, ligemeget hvordan jeg vender og drejer lortet smiley

• #9   8. okt 2007 Jeg synes at betjentene tager det meget fornuftigt, i betragtning af at han ikke vil komme om på ruggen med armene, jeg havde sku nok flået armen af ham istedet.

Og det er sku ikke nemt at være betjent hvis hver en bevægelse skal analyseres og diskuteres fordi en spadser optager en anden spadser blive anholdt.

• #10   8. okt 2007 kre r

Det er da en fin labrador.

• #11   8. okt 2007 Loool, du har sku ret!
    Nu har jeg gået og set mig sur på det billede lige siden han fik det, og så er det så utroligt tydeligt når man ved det smiley

Jeg troede det var noget abstrakt/photoshoppet billede, der måske skulle ligne såret fra et spyd der lige havde gået igennem en overarm.
    Ja, dén var sku langt ude smiley

• #12   8. okt 2007 den lille møg forkælet snut valp! vil jo ikke sammerabejdet så får ham turen og såden er livet..

stoppet filem efter 40sek da han skriger og der bliver SAGT Kan du få DE hænder om på ryggen og han siger HOLD din KÆFT... så slutter filmen for mig..

gonat og sov godt

• #13   8. okt 2007 Ha ha hold kæft et tudefjæs.
    Idioten skal jo bare gøre hvad der bliver sagt.
    Men han tror måske at politiet giver op, bare han skriger højt nok.

Jeg synes det er OK. Det at han skal havde håndjern på er
    bare en del af reglerne. Man kan jo ikke ha' at han laver nogle dumme ting under turen til stationen.

• #14   8. okt 2007 Ja,- gu skal han bare gøre hvad der blir sagt, husk det også gælder ved overtrædelser af færdselsloven.. :o)

• #16   8. okt 2007 Bitch...........

• #18   8. okt 2007 Han lyder som en fødende kvinde... Hvorfor fanden i helvede gør nogle folk ikke bare som de bliver bedt om, når de bliver anholdt. Så kan de altid efterføgende på stationen forklare, at de ikke har gjort det de bliver anklaget for. For uanset hvor meget de stritter imod, så bliver de jo som regel altid anholdt alligevel. Han skulle have en røvfuld og sendes i seng uden mad og derefter have stuearrest de næste par år. Snotunge!!!

• Pede L
    Pede L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 22
    #19   8. okt 2007 de hverken slå eller gør noget ved ham jo... efter min mening skulle han have staven...! tror også det er lidt fake eller hva man skal sige.. at de måske har aftalt han skulle sige som en gris hvis de kom osv.

• #20   8. okt 2007 Der har da aldrig været vold inde i billedet der.

Knægten kunne jo bare høre efter hvad der blev sagt allerede første gang

Desværre et billede af de unge efterhånden, de er bedøvende ligeglade med alt og alle

• #21   8. okt 2007 Den har jo været oppe før.

Inge af os, ved hvad der er gået forud, hvad har idioten sagt og gjort?

Har han truet med at skade nogen, har han truet med at bryde ud af bilen, når den kører??

Så er han i øvrigt en ultra piv-skid smiley

• #22   8. okt 2007 De holder jo bare fast i møgungen, og fortæller ham hvad han skal gøre... Tudeprinsen vælger så at fortsætte med at være provokerende og tude samtidig.
    Mike S: Nu er de jo ikke "4 om ham". De sidder kun to mand. De andre betjente holder jo bare øje med den hob af mennesker der står og råber op og filmer...

• #23   8. okt 2007 Det er ikke svært at forestille sig alle de ting der kunne være sket, som ikke filmes. Det er desværre ikke helt ualmindeligt at folk snakker lort, spytter etc. inde i patruljevognene.

De gør jo desuden ikke noget der skader ham, derimod vælger han at pive som en sindssyg.

Mike S, nu er det jo ikke en slåskamp i byen hvor nogle skal vise noget som helst. Det handler om nogle betjente der er på arbejde, og tingene skal gøres lettest muligt. Det kan godt være at man bliver lidt træt af sådanne konfrontationer hvis der er flere på en nat.

• #24   8. okt 2007 Gad fandme godt at være strisser, så skulle jeg satme..... smiley

• #25   8. okt 2007 Hvis man ikke laver noget ulovligt ja så sker dette ikke så han får som fortjent

• #26   8. okt 2007 HA!

Blev det en dreng eller pige? smiley

Det er ufatteligt at de stritter imod. Han må da havde taget en ordentlig gang druesukker, siden han tror han kan undgå at få de pæne armbånd på ved at stritte imod, mens 2 betjente ligger oven på ham smiley

Det er sådan noget der gør at jeg overvejer at søge ind til politiet. Ikke mindst at få lov til at anholde de snotunger fra ungdomshuset!

P.S. Er der nogen der vil købe en mc? smiley

• #27   8. okt 2007 nu gør det jo ikke ondt at få håndjern på, havde han slappe af og gjort som de sagde, havde vi andre sluppet for at høre ham tude

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 192
    #28   8. okt 2007 Jamen - de unger det.......de burde have lagt flere slag....kæft den knægt ter sig helt åsvagt, og modsætter sig åbenlyst en anholdelse, de er i deres fulde ret til at bruge den nødvendige magt.....

Skide små forkælet snotunger! - De fatter ikke hvor meget tålmodighed politet i Danmark har, de skulle fanedme en tur til Spainen eller Tyrkiet eller andet sted, hvor politet faktisk ved hvorn man tager fat.....kæft, skide små scooter børn...havde jeg været på netop den opgave, hvade jeg med glæde taget endnu hårdere fat !

• #29   8. okt 2007 Grand D : Jeg kan kun være enig.. De unger derinde er ikke raske i roen smiley
    det er sku skræmmende hvor lidt omløb der er i toppen på den samling rollinger sp SG smiley ... og det er vores fremtidige forsørgere.. håber det sku ikke smiley

• #30   8. okt 2007 Ja en sørgelig daglig dag for vores Politi. Alt alt for lidt respekt. Jeg vil ikke holde 2 sek. i tjenesten. Blive spyttet og slået på. Råbt -FUCK DIG DIT SVIN- er desværre blevet daglig dag for det Danske Politiet.
    Det skulle den snothvalp lige have prøvet at sige til mig, så var hans kæbe satme slået ud af hængslet.

Snothvalp.

• #31   8. okt 2007 Mike S:

Klap lige hesten: De fleste af os synes han er en pivskid, der bare kan tage følgerne af den stiuation han nu har bragt sig i.

Jeg har ingen intentioner om at slå på ham - man kunne jo få snot på fingrene!

• Sajmon ™

#32   8. okt 2007 mike S - Jeg tror du skal gå over til at læse HELE tråden før du skriver den slags..

Jeg tror nemlig flertallet har svært ved at se relevansen i dit bidrag...

• #33   8. okt 2007 Det lyder som om ham råber "MOOOAAARRR" LOL

• #34   8. okt 2007 Ha ha Mike slap dog af :-))

Vi hygger os jo bare over flæbehovedet.

Der er ingen der har ytret ønske om at slå små drenge
    men vi morer os kosteligt over at en møgflab bliver sat
    på plads.

I en tid hvor der stort set ikke er nogen grænser for hvad man skal finde sig i er det en
    fornøjlse at se røvhuller får sat den grænse hvor
    deres inkompetente forældre ikke har evnet det.

• Sajmon ™

#35   8. okt 2007 Anders U - Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv. smiley

• Sajmon ™

#36   8. okt 2007 smiley

• #37   8. okt 2007 Anders U sagde det med meget korte formuleringer.

Og det kan ikke være mere rigtigt.

• #38   8. okt 2007 Ja Mike vær stolt af din søn, det er nogle gode "vitaminpiller" han tager 15 år 95 kg !!! 0 fedt, FLOT !!!
    Jeg ved lidt om træning, meeeeeen

HB

• Sajmon ™

#39   9. okt 2007 mike S og Drengens mor og hvem faen der nu end skriver fra den profil...

LUK NU NÆBBET!!

Det der har INTET med tråden at gøre...!

• #40   9. okt 2007 undskyld Mike og drengens mor, min fejl SORRY smiley

HB

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 192
    #41   9. okt 2007 Mike S...

Så det godt....Hvis Du aligevel skal sidde der og kæfte op om din søn og hans pisse fodbold og alt verden andet lort der ikke har en skid med tråden som sådan at gøre, tror nok de politimænd ved hvad de laver, hvor skide hård i filten er din dreng når det kommer til stykket?

Hvis du selv er af den opfattelse vi andre bare skal se pivede ud, så tag du din "uhhh så store skærke knægt" under armen, og kom ned i Ballerup, værløse eller Nørrebro Wing Te Sun Klub - i bestemmer selv, spør efter fight club tiden, og så kom ned og gå et par runder dernede?? - Så Kan vi jo fint se hvem der skal gå først derfra .. Ikk??

Og gud....nu bidragede jeg med en stor omgang ligegyldigt pladder.....Hvad fanden mike, du skulle ikke sidde alene med den dårlige samvigtighed...

• #42   9. okt 2007 Jeg forstår ikke at Drengens mor ikke havde en bedre kommentar!
    Efter at have læst hele tråden måtte der da ubetinget være opstået en holdning til om det er politi vold eller om det er en pjævset ung mand, der får som han fortjener, fordi han modsætter sig at få håndjern på når han bliver bedt om det af ordensmagten.

Og jeg vil skide på om han som 15årig er 95 kg. kornfed eller muskelbundt. Og om han tager "vitaminer eller ej" bare han holder hans (fars) voldelige tendenser, fra mig og min famillie.

• #43   9. okt 2007 hehe derfor elsker jeg mc galleriet... alle de medfølende mennesker som virkeligt synes at det er synd for den unge mand HAHAHAHAHA

• #44   9. okt 2007 #Grand D
    Du har fat i noget der. Det kunne forklare en del smiley

Kommentér på:
Politi vold?

Annonce