1.370 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

sindsyg bilist.. sindsyg bilist..

i morges da jeg kørte på job, oplevede jeg en meget sindsyg bilist. han lå så tæt at jeg ikke så hans lygter og derfor kun opdagede ham da jeg kiggede bagud. jeg lænnede gassen hvilket fik ham til at fare over dobbelt optrukne og så eller blokkere bremsen og så kunne vi trille med 40.. da det var muligt at overhæle igen og uden for dobbelt optrukne forsøgte jeg men han fulgte med op.. så kom der modkørende og jeg måtte bremse for at komme ind bag igen.. det gjorde spadsseren sku også, så jeg endte i nødsporet - i venstre side...

jeg fik så nummerpladen, og jeg har tidligere læst om at man kan spore sådan en herinde, eller på nettet.. men hvordan?? jeg vil gerne lige veksle et ord eller 2 med dne mand... eller dame..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sindsyg bilist..
  • #1   18. sep 2007 Det lyder squ ikke rart.. Hva laver sådan en klovn på de danske veje?

Det er jo ren chikane. Og håber squ du finder ud af hvem det er.

• #2   18. sep 2007 Du kan vidst godt ringe til det lokale politi og sige at du står på en tank hvor der er en kunde som lige er kørt uden at betale. Hæng mig ikke op på det. Da jeg var tankpasser spurgte de aldrig om hverken mit navn eller noget, sagde bare jeg stod på en tank og der var en der var kørt. Så udleverede de hans navn, men måtte så selv finde adressen, hvilket så ikke er særlig svært.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #4   18. sep 2007 Falsk anmeldelse skal man absolut holde sig fra, så den med tanken dur ikke.

Der er overvejende chance for at du jo møder ham igen en anden dag, så tag da fat i ham ved lejlighed.

• #5   18. sep 2007 ja.. mæld ham til politiet.. gjorde jeg engang med en eller anden nar der også lå og kørte latterligt hvorefter han havde fulgt efter mig og begynde at snakke om at jeg skulle have tæsk.. dog ændrede han self forklaring da politiet ringede til ham, (for ingen tror jo på en der lige har fået kørekort)
    held og lykke med det..

• #6   18. sep 2007 tag din telefon frem og film det hele. Så kan du vise det til politiet når de dukker op

• #7   18. sep 2007 rasmus -> svært med en nokia 3310 smiley

• #8   18. sep 2007 hvilken bil var det?? bare af nysgerrighed siden din SV ikke kunne følge med?

• #9   18. sep 2007 Ja Jesper, det vil jeg også gerne vide...

Hvis en bil har forøgt det nummer, så gir man da bare gas, så er man videre. Er din SV'er droslet eller har du på anden måde installeret et drivanker?

Mvh,

Allan

• #10   18. sep 2007 Andreas, kør forbi politistationen på vej hjem fra arbejde - og det skal være politistationen i den politikreds, hvor episoden skete, ellers bliver du bare sendt videre. Fortæl dem, hvad der skete og at idioten prøvede at køre dig af vejen bevidst. Du først kommer nu, fordi du var alt for chokeret, da det skete. Muligvis gør de ikke noget ved det - da det sikkert er påstand mod påstand, måske giver de ham et ring, hvilket forhåbenligt kan få ham til at overveje situationen en anden gang. Kommer der ikke noget ud af med policen, så drop det - det er garanteret ikke energien værd!! Manden har jo helt klart en brist oven i knoppen med den opførsel, og den kan du jo meget vel komme ud for igen, hvis du finder ham og opsøger ham selvstændigt.....

• #12   18. sep 2007 hey
    jeg er sikker på de gør noget ved det hvis du vil vidne mod spaden

• #13   18. sep 2007 Hvor er det dejligt at se at alle de gode råd er helt i Nonbo's ånd

• #14   18. sep 2007 Det skulle vel ikke være en Grå Lupo ???

• #15   18. sep 2007 Alle vore indlæg er i Nonbo's ånd. Lige fra stikkeriet af Kamikazebilister der er til fare for andre, til os der foreslår, at man bare hiver dyret i øret...

Det er ikke nem at være puritaner. Hvor er staten. Den skal passe på os... Lovgiv os ud af problemerne - forbyd al kørsel. Det er jo livsfarligt og vækker en tiger i dig... og mig.... og i os alle...

/Allan

• #16   18. sep 2007 igen... tæt på og af med sidespejlet smiley

• #17   18. sep 2007 Lad mig først starte med at være enig i at en sådan kørsel fra billisten som beskrevet ovenfor hører ingen steder hjemme og burde få konsekvenser for føreren.

Hensynsløs adfærd i trafikken bør altid få konsekvenser hvadenten det foregår i bil eller på MC da man sætter andres liv på spil.

Så det jeg mener er såmænd bare at de gode råd i denne tråd følger Nonbo's opfordring til at holde selvjustits og melde synderen.

jeg går da ud fra at alle ville reagere tilsvarende hvis det var en MC der opførte sig sådan

• #18   18. sep 2007 Vil også gerne vide hvilken bil det er og hvor i landet det skete...?

• #19   18. sep 2007 Dus kal da bare politianmelde ham, og det kan kun gå for langsomt

• #20   18. sep 2007 Yep andmeldelse, og hjælper det ikke, så alle oplysninger du har, op heinde, så kan det jo være der er nogen der kender ham, tager fat i ham og siger, at det var for dumt det der, og så KAN det jo være det hjælper!!

Jesper

• #21   18. sep 2007 tror bare folk i biler ofte bliver sure på mc'er.. ingen ide om hvorfor, der var en anden bruger herinde hvor en billist gjorde nogenlunde det samme ved for et stykke tid siden, dog endte han på hospitalet.. dog kørte han på en af de der scooter ligende mc'er..

• #22   19. sep 2007 Altså sådan en som din - Alexander...? smiley

Kommentér på:
sindsyg bilist..

Annonce