{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

sindsyg bilist {{forumTopicSubject}}

Her til morgen, da jeg kørte på arbejde på min dejlige FZR, skulle jeg overhale en ladbil ude på nogle små veje, jeg kommer op bagfra og vil overhale rundt i en lang blød venstrekurve, men da jeg skal til at lægge mig ud på siden af ham, skære han svinget. Ikke være end jeg kan lægge mig ind bag og vente, da vi er kommet i gennem en serie af sving, kommer vi til et langt lige stykke, og jeg lægger mig skråt bag ham, og fanger hans blik i spejlet, for at være 100% sikker på at han ser mig, og han har set mig, jeg begynder at overhale, og da jeg er oppe på siden af ham, trækker multispadseren 100% bevidst ud, så han presser mig ud i grøften, jeg kan ikke rigtig gøre andet en at holde tungen lige i munden, og tage farten lidt af, så jeg kan komme ind på asfalten igen. Det er fandme for vildt at der kan fædes sådan nogle idioter ude i trafikken, som skal hævde deres ego ved at sætte vores andres liv i fare, kunne da lige så godt være væltet og røget ud over en mark.

skulle lige af med det!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sindsyg bilist
  • #1   14. aug 2007 Du tog vel hans nummerplade, for det stunt han lavede der koster automatisk 3 klip i kortet og en pæn bøde. Evt. snak med politiet om det, såfremt du altså kan huske hans plade.

• #2   14. aug 2007 Syge stodder... ja der er bare nogen der ikke kan klare at blive overhalet... smiley

• #4   14. aug 2007 Bo hvad er det da for en rocker metode... fy... men ja men får da lyst til at gøre noget drastisk

• #5   14. aug 2007 på mærkværdig vis kom jeg faktisk forbi ham, selvom det var i grøften. så nej jeg fik ikke hans nummer, det eneste jeg ved er at det er en håndværker bil, og det er en gul ford transit, med bredtlad og rød pressening på, og den kører rundt i horsens området, det var ved hatting.
    Var godt nok også pænt rystet bagefter

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #6   14. aug 2007 Det er derfor jeg kører med kamera på cyklen ret ofte. smiley

• #8   14. aug 2007 Bo hehe ja ved det godt... smiley sikke da en nar... er nu heller ikke sikker på jeg har taget let på det...

• #9   14. aug 2007 Ja, at melde det får du heller ikke noget ud af. Havde selv en episode hvor to gurkere grinende lavede samme nummer på mig. Jeg kørte ned på stationen men kørte igen efter en kort samtale med min den gamle, jeg var raaasende, og var netop bange for at blive skuffet. Kørte ned på stationen igen og tjah selvfølgelig sker der ikke noget men de fik hans nummer og kunne så holde øje med narren. Så ham køre hasarderet igen og det holder jo blot så længe politiet ikke får fat i ham.
    Jeg leger ikke Bent betjent men når en idiot grinende sætter mit eller andres liv i fare så helmer jeg sgu ikke.

Er I egentlig sikre på at sådan en forseelse som ovenstående kun giver 3 point på hans kørekort?
    Men godt du var vågen. Til en anden gang. Når du lugter hvad han vil - så bliv bagved. Sådan en nar.

• #12   14. aug 2007 havde holdt og fundet en stor sten i grøften og så tror jeg den var røget igennem hans rude, har rygget et side spegl af en bil engang, en der blev ved med at køre op på siden af mig i lyskryds så kom albuen hvist for langt ud.

• #13   14. aug 2007 hehe ja thomas smiley det kan man i hvert fald gøre

Følg efter ham indtil et lyskryds, kør op på siden af ham og los hans sidespejl af med foden, og så ellers bare håndtaget i bund smiley

• #14   14. aug 2007 Griner.. Ej må ikke grine. Der er sgu nogle harske historier rundt omkring. smiley

Var for to år siden udsat for at endnu en gurker sparkede igen umotiveret ud efter mig da jeg kørte på min MC. Jeg var ved at køre galt, det endte med en voldssag da jeg stoppede og efterflg blev væltet af min MC. Den handling med med forsæt at sætte mit liv i fare - kom der ikke engang en sigtelse ud af.

IGEN som i et indlæg i en anden tråd forstår jeg simpelthen ikke politiets logik. Det endte med en samtale med en meget meget emsig anklager fra politiet. JEG endte med en sigtelse for ikke at have udvist tilstrækkelig agtpågivenhed. Skulle da jeg havde stoppet køre ind i vedk bil. Hvilket så ikke var tilfældet.
    Jeg forstår simpelthen ikke vores system. Man føler sig ærlig talt lidt til grin.
    Ja, man forstår ærlig talt godt folk der tyer til selvtægt, det andet her er sgu at pisse os alm op og ned ad ryggen mens en gut der har sparket mig 10 gange, hoppet på min MC, kan gå grinende fra Retten.
    Det endte med trusler om vold året efter. Det kunne stris heller ikke gøre noget ved. Endte med tæskehold på fem mand efter truslerne. INTET skete fra politiets side.
    Skal iøvrigt i Retten den 31. aug. mod den fucking pizza bager.

HUSK - hold jer fra PIZZA PIZZA, Nørregade i Odense.

• #15   14. aug 2007 Syge billister.. Min kæreste var ude for det samme for en måned siden med at en billist bare trækker ud selvom der ikke er spor traffik..

• #16   14. aug 2007 Ja syge spadserre er der nok af. Ham havde jeg fulgt efter, og klappet et par på skrinet. Sådan noget pis skal man ikke gøre.

• #17   14. aug 2007 ...hvilket vil være fortjent...

Kommentér på:
sindsyg bilist

Annonce