449 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

MCG Forummet! MCG Forummet!

Hejsa.

Jeg er selv forholdsvis ny på dette forum. Men er også ret aktiv debattør på andre fora rundt omkring på nettet.

Det er et super godt forum, for en som mig som er helt ny, og først ved at lære mig vej ind i MC verdenen. Man får svar, og kan sgu lære meget. Så thumbs up til alle som aktivt deltager og svarer.

Dog undrer jeg mig lidt over det ikke er mere udbygget. Såvidt jeg kan se på visninger af emner, svar, generelt indlæg o.l. så er det meget velbrugt af brugere herinde.

Men ville det ikke være rart med nogen opdateringer? Såsom "edit" funktioner, "quote" funktioner, "vis prøve" indlægs funktioner, forskellig fonts, markeringer af nye indlæg siden sidst ud for hvert emne o.l..

Jeg ved godt det et eller andet sted lyder som en opfordring, men det er egentlig mere et spørgsmål, om dette er noget der er tiltænkt i fremtiden, eller om det vil holde samme stil.

Ikke fordi det skal ligne et top-moderne IT forum, med utallige funktioner for hver enkelt bruger, men blot for at gøre det mere overskueligt, nemmere navigering osv.

Mvh Klaus smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MCG Forummet!
Kommentér på:
MCG Forummet!

Annonce