1.540 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Tip-Top Trafik i Århus Tip-Top Trafik i Århus

Hej MCG,

Har lige her for 2 uger siden erhvervet mig mit kørekort til bil, og vil nu meget gerne have fat i mc kort. Her har jeg så kigget rundt omkring og de har et hold ved Tip-Top Trafik i Århus ved Ceres krydset her den 3. april. Jeg har LÆST en del dårlige ting om erhvervelse af kørekort til bil ved dem, men har ingenting hørt omkring deres mc-kort, er der nogen som evt. har taget det dernede og kan anbefale det? eller er det samme historie som ved kørekort til bil, at man burde holde sig fra det og starte et andet sted.

Jeg har læst forummet igennem for alt med Tip-Top Trafik, dog vil jeg gerne have nogen personlige holdninger til lige præcis erhvervelse af mc kort til den i Århus.

På forhånd tak for svarende,
/Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tip-Top Trafik i Århus
  • #1   31. mar 2007 jeg har taget hos en der hedder frank march, jeg synes han var rigtig god, han hører til i banegårdsgade og privaten midt mellem friskokrydset og åbyhøj torv

• #2   31. mar 2007 wheelie king Aka dækskifteren R----> Ham har jeg lige sendt en mail for at høre hvornår hans næste hold starter op, hjemmesiden halter lidt da da står det er 1. februar. Det sted har jeg også hørt en masse gode ting om, der er dog en prisforskel ved de 2 køreskoler. Tip-Top = 6500 kr, March = 8000 kr. Det skal siges at jeg helt bestemt er villig til at betale de 8000 kr, da det lyder som om det er kvalitets undervisning man får ved March. Men hvis jeg får samme respons på Tip-Top er det vel hver at overveje? smiley

• #3   31. mar 2007 Kan anbefale youdrive som ligger i viby..

• #4   31. mar 2007 Daniel>

Jeg har taget hos Michael i Tip Top.

Hva vil du vide? Hva har du hørt, læst?

• #5   31. mar 2007 jeg har aldrig hørt noget om tip tpo, om det så er godt eller dårligt, kan jo være svært at vudere, men DEN dag jeg mister mit............. så kører jeg HELT sikkert hos march, kender også flere der har taget ved ham og har være rigtig godt tilfreds, han er lidt af en særling ved første øjekast, men når man lige lærer ham at kende er han hyle morsom og forklarer tingene, på en sjov og IKKE-indviklet måde

• #6   31. mar 2007 Jeg to kørekort ved tip top da de startede i århsu.. og kan ikke sige noget ondt om dem! Det eneste der var at det var meget skemalagt det hele!! Det kørte som en maskine!! Det var dog til bil og en del år siden..
    Mc kortet var ved lars harttman som jeg kun kan anbefale!

• #7   31. mar 2007 .Ben Dover .-----> Egentlig alle dine erfaringer omkring skolen. Har de styr på tingene, er der "kvalitets" undervisning og er det muligt at erhverve sig kortet dernede uden at dumpe 3 gange først;) Jeg har som sagt ikke rigtigt hørt noget som helst om mc-kortet dernede. Det skulle dog ikke være den mest seriøse undervisning til bil dernede. Hvordan er ham Michael du omtaler? Er han go' og kan man evt. selv vælge kørelære dernede som man kan ved kørelærer gruppen?

• #8   31. mar 2007 Jamen jeg gik ned og spurgte om pris og kursusstart og evt. grupperabat. Prisen og tidspunktet passede mig fint, så jeg begyndte bare...

Alt gik efter planen og loven.

Det der undrede mig meget var teoriundervisningen, som foregik via diasshow og videoer. Der var ikke plads til diskussioner. Der var simpelthen ikke noget at diskutere. Man lærte at bestå, ikke at kunne udføre teorien i praksis (som vi jo alle ved er umuligt) Hvis der var noget man var usikker på, skulle man bare huske visse detaljer på billedet og svare derefter, så kunne det ikke gå galt.

Jeg må indrømme jeg var meget usikker på min teori hele vejen igennem, fordi jeg dumpede næsten alle de prøver vi havde i køreskolen (de var meget svære-sagde han) men jeg endte med at bestå uden problemer - 1.gang lissom alle de andre på mit hold. Der er desuden adgang til masser af hjemmeøvelser.

Kørselsmæssigt er der intet at pege fingre af.

Jeg ville tage hos Tip Top igen hvis jeg skulle ha brug for det, mest pga prisen som er i orden.

• #9   31. mar 2007 Desuden tog det 5-6 uger og på det tidspunkt var det kun Michael der havde MC hold.

• #10   1. apr 2007 det synes jeg trods alt der var tid nok til ved frank march, nok også derfor at man skal betale lidt mere, men det er også via dias og video, tror jeg det er alle steder nu om dage

• #11   1. apr 2007 Michael ved Tip Top kan anbefales når det drejer sig om MC

• #12   1. apr 2007 I skal alle sammen have mange tak for jeres indlæg i tråden, det sætter jeg pris på og tager det helt sikkert med i mine overvejelse omkring valget af køreskole til mc. Tror det bliver Tip-Top Trafik, har lige set en folder fra dem, og det er i hvert fald stadig en der hedder Michael som styrer sagerne dernede. Jeg kan forstå på det hele at han er en dygtig lærer, så derfor bliver det højst sandsynligt Tip-Top.

Kommentér på:
Tip-Top Trafik i Århus

Annonce