609 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

bjarke p
bjarke p
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Thumbs up! :) Thumbs up! :)

Hehe, ved ik HVORFOR jeg har lyst til at skrive det her, Men, jeg er er selv bruger af bilgalleri, og deltager da fra tid til anden i en diskution/debat, og har lagt mærke til hvor tit folk blir nedgjort, og snakket ned til der inde!

Og nu er je så begyndt at følge med her inde,(man vil jo gerne ha en mc på et tidspunkt smiley ) .. og synes bare omgangs tonen og "stemmningen" er 1000 gange bedre end på BG! jeg får jo helt lyst til at sælge min elskede toyota og få en mc smiley

Nå, men...ville bare ud med det! for jeg synes det for fedt at man stadig kan snakke ordenligt til hinanden!

og pas nu på jer selv der ude! ...som der så ofte blir skrevet her inde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thumbs up! :)
  • #1   17. jun 2007 Vi er så rare herinde

• #2   17. jun 2007 Mange tak - rart at høre der også findes fornuftige bilister smiley
    Synes også stemningen herinde er for fed, den afspejler på mange måder kulturen bikere imellem i den "virkelige verden". Så kan kun være helt enig med dig smiley

• bjarke p
    bjarke p Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #3   17. jun 2007 Man blir jo bare så glad når man læser med her inde jo! smiley ...

ik ligesom BG hvor det næstrn bare går ud på at pointere hvor stor en idiot den anden er fordi han har et spørgsmål!

• #4   17. jun 2007 Hvad så med scootergalleri? smiley ...eller baboom ....
    De kan ikke engang stave ordentligt smiley

Men du skal da være velkommen når du får købt en kværn smiley

• #5   17. jun 2007 Jeg er et klamt svin der lugter af gammel gedeost...men de andre er da pæne mennesker smiley

• #6   17. jun 2007 Jeg elsker jeg alle sammen, det skal i bare vide ..

KH MOR

• #7   17. jun 2007 Jeg syntes da oz at der generelt er en god stemning herinde............. dog mener jeg at stemningen en del gange bliver ødelagt, af latterlige og nedladne bemærkninger om andre folks cykler. Man bliver ofte sat i bås, fordi man kører på en bestemt slags cykel. Syntes at det er synd....

• #8   17. jun 2007 Det er sgu da klart når man kører Suzuki Kenn!!! ..

Det gaZzz! .. smiley :) smiley

• #9   17. jun 2007 hehe..! ja kenn du køre suzuki det er derfor.....!

UPS køre da selv Suzuki.
    beklager Kenn.

• #10   17. jun 2007 Yep, synes også der er en superfed stemning, både herinde og ude på vejene, som det nævnes smiley

Havde stemningen været som på BG eller SG var jeg gone for længst...

• #11   17. jun 2007 Neeeejjj
    Kenn kører da trillebør... smiley ;-) smiley

Hehe, Jeg tror jeg vil køre min plastikraket af nipponesisk genbrugskonserves ud i regnen og ser om ikke jeg kan opspore nogle gamle englændere, ved at følge sporet af olie, skruer, bolte og andre tabte dele... - Måske jeg møder en Italiener med elektrisk nedbrud på vejen...?

Nå... det jeg egentlig ville sige var nu, at der trods mange forskellige cykler og fordomme om disse, heldigvis også er plads til sjov og venligtsindet drilleri. Vi mener jo alle selv at det vi selv har er det bedste, for ellers havde vi vel næppe købt lige netop den type cykel, hvilket jo giver god grobund for lidt drillerier i ny og næ... Desværre leder det også let til misforståelser, da det nogle gange kan være svært at skelne mellem hvad der er ironi og hvad der ikke er, når man kommunikerer på skrift og ikke kan aflæse hinandens kropssprog.

- hmmm gav det overhovedet nogen mening?

• #12   17. jun 2007 Christian.....DET var dråben,,,,jeg går psykisk ned nu....;-)

Måske at det var en ide, med nogle smilies, som kunne understøtte meningen med vores skrevne ord.....

• #13   17. jun 2007 Kenn:
    Bare rolig ingen grund til at gå ned, der er trods alt stadig masser af gamle mænd med stor friværdi på udkig efter en mc som din... ;-p Så du kan stadig sagtens nå at bytte traktoren (fiskekutteren, trillebøren...) til en ægte hi-tech suicide plastikraket af nipponesisk jern med omvendt rabat til klippekortet og garanti for nærdøds oplevelser... og måske, hvis du er heldig, vinde lidt af ungdommens sus tilbage igen... smiley ;-) smiley

Har masser af smileys! - Vil du låne? smiley

• #14   17. jun 2007 Det er ikke helt løgn hvad Kenn skriver, du bliver sat i bås alt efter hvad MC du har.
    Som jeg skrev i et andet indlæg, det kan da være lige meget hvad der står på tanken, (eller andet sted), bare du får to hjul mellem benene.

Kommentér på:
Thumbs up! :)

Annonce