Thumbs up! :) Thumbs up! :)
Hehe, ved ik HVORFOR jeg har lyst til at skrive det her, Men, jeg er er selv bruger af bilgalleri, og deltager da fra tid til anden i en diskution/debat, og har lagt mærke til hvor tit folk blir nedgjort, og snakket ned til der inde!
Og nu er je så begyndt at følge med her inde,(man vil jo gerne ha en mc på et tidspunkt ) .. og synes bare omgangs tonen og "stemmningen" er 1000 gange bedre end på BG! jeg får jo helt lyst til at sælge min elskede toyota og få en mc
Nå, men...ville bare ud med det! for jeg synes det for fedt at man stadig kan snakke ordenligt til hinanden!
og pas nu på jer selv der ude! ...som der så ofte blir skrevet her inde
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 240
apr 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 53 Svar: 437
Synes også stemningen herinde er for fed, den afspejler på mange måder kulturen bikere imellem i den "virkelige verden". Så kan kun være helt enig med dig
feb 2006
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
ik ligesom BG hvor det næstrn bare går ud på at pointere hvor stor en idiot den anden er fordi han har et spørgsmål!
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 765 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.845
De kan ikke engang stave ordentligt
Men du skal da være velkommen når du får købt en kværn
apr 2006
Følger: 39 Følgere: 85 MC-er: 12 Emner: 463 Svar: 2.207
okt 2006
Følger: 79 Følgere: 71 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 5.347
KH MOR
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 105 Svar: 787
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.111
Det gaZzz! ..
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 51 Svar: 414
UPS køre da selv Suzuki.
beklager Kenn.
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.023
Havde stemningen været som på BG eller SG var jeg gone for længst...
aug 2005
Kenn kører da trillebør...
Hehe, Jeg tror jeg vil køre min plastikraket af nipponesisk genbrugskonserves ud i regnen og ser om ikke jeg kan opspore nogle gamle englændere, ved at følge sporet af olie, skruer, bolte og andre tabte dele... - Måske jeg møder en Italiener med elektrisk nedbrud på vejen...?
Nå... det jeg egentlig ville sige var nu, at der trods mange forskellige cykler og fordomme om disse, heldigvis også er plads til sjov og venligtsindet drilleri. Vi mener jo alle selv at det vi selv har er det bedste, for ellers havde vi vel næppe købt lige netop den type cykel, hvilket jo giver god grobund for lidt drillerier i ny og næ... Desværre leder det også let til misforståelser, da det nogle gange kan være svært at skelne mellem hvad der er ironi og hvad der ikke er, når man kommunikerer på skrift og ikke kan aflæse hinandens kropssprog.
- hmmm gav det overhovedet nogen mening?
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 105 Svar: 787
Måske at det var en ide, med nogle smilies, som kunne understøtte meningen med vores skrevne ord.....
aug 2005
Bare rolig ingen grund til at gå ned, der er trods alt stadig masser af gamle mænd med stor friværdi på udkig efter en mc som din... ;-p Så du kan stadig sagtens nå at bytte traktoren (fiskekutteren, trillebøren...) til en ægte hi-tech suicide plastikraket af nipponesisk jern med omvendt rabat til klippekortet og garanti for nærdøds oplevelser... og måske, hvis du er heldig, vinde lidt af ungdommens sus tilbage igen...
Har masser af smileys! - Vil du låne?
feb 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 73
Som jeg skrev i et andet indlæg, det kan da være lige meget hvad der står på tanken, (eller andet sted), bare du får to hjul mellem benene.
Thumbs up! :)