905 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
thumbs up til ETU :) thumbs up til ETU :)
Tja ville da lige skrive en positiv oplevelse med ETU sådan som folk herinde har pevet
Sidste år fik jeg en pris på kasko omkring 6000 for superduken. Det var i november.
Ringede så derind her i onsdags. 3900kr fuld kasko, dertil betaler de så GPS tracker, hvor jeg selv skal betale abbonement (1599kr) årligt.
Så i alt 5500kr inkl GPS tracker Det er 500kr billigere end første tilbud
og endda med overvågning
Så det er klasse :)
0 synes godt om
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 625
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
I ringer bare ti ETU de skal nok stille jer videre til ham der giver tilbud..
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 61
Og det tilbud jeg fik fra dem indsendte jeg alle papirer på for ca 2 måneder siden, de har stadigt ikke ordnet det. Hvis man har råd til forsikring et andet, vil jeg på ingen måde anbefale dem.
mar 2004
Jeg har haft fat i en 5-6 gange. Hver eneste gang uden problem med ventetid. Dertil han han samme dag sendt forsikringsbevis, papirer osv...
Capser, kan godt forstå du er træt af det med den oplevelse du har haft. Det er ikke godt nok fra deres side. Ring til Johnny! Han er reel nok..
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
Jeg har selv min MC forsikret hos ETU, og har netop talt med Tripple Track som leverer den sorte box til motorcyklister som har forsikret gennem ETU, og hvor nyværdien af motorcyklen err over 150.000 kr. Man betaler 1.595 p.a. for dette system samt 700 i oprettelse plus selvfølgelig præmien til ETU.
I Tripple Tracks aftale med ETU er det KUN og ene og alene i forbindelse med tyveri, og den sorte box bliver først aktiveret, efter at ejeren anmelder tyveriet til Tripple Track.
Systemet og aftalen man har med ETU kan slet ikke opgive fart, ej heller gemmes der data, da den sorte box KUN aktiveres i forbindelse med et tyveri, og altså først EFTER at ejeren har anmeldt dette til Tripple Track.
Andre har desuden forstået selvrisikoen ved tyveri som værende NUL % grundet den sorte box, men det er ikke tilfældet - se ETU's forsikringsbetingelserne, det er stadig en selvrisiko på 20%.
mvh
Moto
fra tråden http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=74065
mar 2004
"er det sikkert også med 2 trin ned så man ender på efektive 35 % selvrisiko AV siger jeg bare." Ved du det eller antager du det bare? i næste tråd er der så en der skriver at man netop går 2 trin ned og skal betale 35% fordi han ikke har læst denne her tråd ordetligt igennem.. Og så er rygterne igang igen. Man skal kende de betingelser der er inden man udtaler sig
Samme med det GPS halløjsa. Det er også kommet af rygter. Alle jeg har snakket med herinde fra, dvs når jeg har fortalt jeg skal være ved ETU siger. "så er du jo overvåget mht fart". Spørger man så hvorfra de ved det, så svrer de at de har hørt det... Og graver man i det, så har de vist set det i en eller anden tråd hreinde, hvor det så også er modbevist.. De har heller ikek ælst tråden ordetnligt igennem
Jeg nægter at tro på man er overvåget hele tiden... Var det sådan ville vi have hørt meget mere om det, både fra bilejere og mcister. Desuden Derudover skriver direktøren:
"Skrevet: 28-03-2008 17:11:27
D.d. modtaget pr. e-mail fra ETU:
Citat:
Jeg kan forstå du har hørt at ETU Forsikring anvender de GPS trackere, som vi udlevere til vores kunder, til at kontrollere vores kunders hastighed med, DET ER IKKE TILFÆLDET vi anvender alene GPS trackere i forbindelse med tyveri, og det er alarmcentralen Stare Rescue i samarbejde med Tripple Track der alene har adgang til systemet.
Med venlig hilsen og god weekend
Peer Heitmann Madsen
Direktør
ETU Forsikring A/S
Citat slut.
mvh
Moto"
Den sag du henviser til i Ålborg. Kan du grave mere frem med den? Kan jo være det er en helt anden sag end vi tror, da vi ikke har alle detaljerne. Skulle det vise sig at være rigtig nok, det som rygterne siger, ja så kunne det jo være sjov at smide afsted til ham direktøren og se hvad han siger til det
mar 2004
Ok så ikke sikkert det er ETU
Jeg har polisen i postkassen mandag
Per brug lige dit krudt i min tråd omkring en ducati der druker tændrør
thumbs up til ETU :)