{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

"Nå du er SÅDAN en pige"... {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige startet på et nyt studie og sad så herinde og kiggede , det er jo også helt fint. Anyway, den pige der så sad ved siden af (pige på 18 år) sidder så åbenbart og kigger over skulderen på mig og spørger hvad jeg laver, og jeg svare at jeg sidder lige og læser på forum herinde. Så spørger hun om jeg har motorcykel, ja det har jeg jo så og så kommer kommentaren" Nå, du er SÅDAN en pige...." HVILKEN en pige???! Hvad er der nu galt med det...? Hun ville ikke definere det nærmere og hun vil stadig ikke flere dage efter..

Er der en bestemt opfattelse af piger med MCére?? Hvis ja, hvilken? For det er da gået hen over mit hoved?

Sarah

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Nå du er SÅDAN en pige"...
  • #1   1. jun 2007 Sådan lidt truckeragtig måske :).... Hehehe...

• #2   1. jun 2007 Ej der er fandme ikke meget trucker over mig... ej heller betonlebbe eller andre flaterende ord.;-)

• #3   1. jun 2007 Ha ha Anders, ja det må sgu prøves..

• #5   1. jun 2007 Hej Sarah.

27 år kan jeg se. Så burde du selv kunne huske, da du var 18. Man tror man kan indlade sig på alt - for man er jo voksen. Du ved selv i dag, at en pige på 18, ikke har den fjerneste forsåelse af livet, og heller ikke af mc'er. Lad barnet sige hvad hun vil - du er jo voksen, og i virkeligheden ligegald med børnepjat.

Jakob B

• #6   1. jun 2007 Jamen Sarah G:

Hvad er problemet??

Du er jo sådan en pige smiley

--det fatter den anden bare ikke en bønne af smiley

• #7   1. jun 2007 Nej nej nej nej - og du har hund også - jamen jamen jamen. Det bliver værre og værre.

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 192
    #9   1. jun 2007 "Er der en bestemt opfattelse af piger med MCére?? Hvis ja, hvilken?"

- Altså tænker du på andet end at de altid er helt vildt søde og smukke og intelligente og ofte dygtigere trafikanterog ellers bare klær end hver bike helt til det sidste (stort set uanset beklædning, vildt ikk?)

Ellers så ved jeg sku ikke lige hvad der er med Tøser og MC smiley

• #10   1. jun 2007 Der er da masser af piger der har mc
    (link fjernet)

• #11   1. jun 2007 synes det er fedi piger også køer M.C ... så giver Anders J rat fuck hende.. ( det er sku da hende der ikke ved hvad livet er ggg )

• #12   1. jun 2007 Sarah: Det var nu også bare pis:)

Og lige til dig Frk. Line: Definér lige trucker!?

For piger der er trucker... Puh... Det ér altså turnoff!

• #15   1. jun 2007 Sarah.... Jeg mener ikke du skal tage dig at hende - for hun ved formentlig ikke hvad hun taler om. Du er heldigvis en af alle vi andre der har det mega lækkert med vores cykler.
    Jeg har ofte mødt folk der undre sig når man tager hjelmen af... de forventer at der kommer en dreng/mand "ud af hjelmen" og så ligner de et stort spørgsmålstegn - det er "lidt" sjovt... De kan jo bare spørge så skal jeg nok forklare mig. Nogle mener jeg er fuldstændig "sindsyg" (og det er måske også rigtigt!!) andre syntes bare det er for "sejt"... så der er lige så mange meninger om mc piger som er er mennesker til...
    Glem hende - hun er nok bare forundret over at du "tør" kører på sådan en "farlig" en.... - brug det positivt og ellers lad være med at kommentere det mere...
    Bare mine små hint.... Rigtig god weekend til dig og til alle jer andre...

• #16   1. jun 2007 som de andre siger..... .hun har ikke se lyset..

og det er da møg fede at der er flere og flere piger der begynder at køre mc.... jaja det giver jo en bedre udsigt smiley

• #17   1. jun 2007 mmmh ja men faktisk er jeg også bedøvende ligeglad hvad hun mener, men alligevel fik jeg da tanken om der var noget jeg var gået glip af i den retning. Altså er da stødt på fordomme før men altså.. hun var sådan ret hånlig da hun sagde det...

Til Sune: ja og det bliver endnu værre, hunden er en dobermannblanding, jeg har en tatoo og har en redningsuddannelse...;-)

• #18   1. jun 2007 Hej hej
    Ja ja... kender det godt. Her forleden, fik jeg stillet spørgsmålet......" er du egentlig feminin ? ".....
    Altså fordi at jeg køre på mc.... Hvad er det da for et spørgsmål.... Skulle man ikke kunne være feminin fordi man køre på mc, sikke en omgang uviden p..

Mange tror ikke, at en pige kan styre en motorcykel og andre synes, at man er godt tosset, at man køre på sådan en fart djævel, mens andre bare synes, at det er vildt cool.
    Jeg ved, at mange sætter mig i en form for bås, når de hører, at man køre mc, men det er lige til de ser, at det er en livstil for mig og at jeg elsker det. Så synes de fleste, at det er cool....

Glem hende den 18 årige og nyd dig over, at du ved hvad der er fedt.....
    Det gør jeg ihvertfald. Jeg nyder hver km jeg kører og er egentlig ligeglade med hvad andre folk mener. Jeg ved hvad jeg vil smiley
    / Trine

• #19   1. jun 2007 - Hej Sarah G.. Måske har den pågældende pige ment-okay Sarah,Du er sådan en type som drengene gerne vil " lege " med-da Du er frisk... For snart 30 år siden da jeg gik i malerlære-oplevede jeg også noget tilsvarende-når jeg var møgbeskidt og mine pige venner var pæne / rene i deres erhverv.. Men Sarah vær glad og stolt over at Du har evnerne,og lysten til at gøre noget af det Du brænder for-det kan virkelig gavne Dig hele livet igennem. Så rigtig god vind-og lur mig om ikke den pige er lidt stolt over at,kende en som Dig :0) Helle

• #20   1. jun 2007 Rigtige mænd køre MC
    Rigtige kvinder .... ja de kører squ da også MC....

- - Lad det ligge - hun er jo stadig våd bag ørerne og hun aner jo ikke hvad hun taler om. I den alder er man jo kun et forlænget talerør for sine forældre. Og hendes forældre må jo så være nogle forskruede, intollerante, snævertsynet og snobbede typer.

• #21   1. jun 2007 Piger på bikes... de er bare for cool smiley

• #22   1. jun 2007 Det var rigtig søde skrevet Michael... det vil vi da tage med på "bagsædet"...

• #23   1. jun 2007 Enig med Vibeke.... Dejligt med sådan en besked....Får helt lyst til at køre en tur.... da jeg jo er cool. HEHE smiley

• #24   1. jun 2007 .. Glemte lige at foreslå Dig at,høre pigen om hun ville præcisere sætningen : SÅDAN en pige ? Bare for at rydde evt. misforståelser af banen-mellem jer to fremover,I skal jo tilbringe en tid med hinanden og på denne måde kan man få klarhed over-hvor man egentlig har hinanden fremover-hun kan jo virkelig mene det meget meget positivt... Og punkt to-gør hun ikke det.så spørg hende om hun har lyst til at,se denne tråd-og så kan hun ved selvsyn se hvor flot det andet køn tager imod os mc piger :0) Helle

• #25   1. jun 2007 desuden, gider man da ikke have en bag på cyklen! så er det da smart hvis damen kan køre på sin egen.. smiley

• #26   1. jun 2007 efter min mening lyder det til at være den gode danske jantelov i bedste velgående!! og så med et skvat af jalousi måske!!! smiley

Man skal jo gøre det man har lyst til og interesserer sig for... om det så er at køre MC eller file negle det er jo en smagssag!
    ----- Eller begge dele??
    ---------------På samme tid.....??

HMMMMMM!!!!! :-S

• #27   1. jun 2007 Hehe jeg havde engang en vejleder der mente at når jeg kørte motorcykel kunne jeg sikkert også råbe højt og være frembrusende... det var hendes opfattelse af hvordan motorcyklister var

• #28   1. jun 2007 Martin (kbh) -
    Kvinder på motorcykler er sexet!! smiley

• #29   1. jun 2007 Jeg må ærligt sige jeg er sgu da også ligeglad med om det er sexet.. jeg kører da mc fordi jeg synes det er sjovt..

• #30   1. jun 2007 Mette: lige nøjagtig..... sådan skal det være..

Tja nogen synes det er sexet andre vil hellere have en der ikk kan få beskidte fingre... men hva.. sådan er verden der er plads til alle.....heldigvis:-D

• #31   1. jun 2007 Piger på MC = respekt smiley
    Det er da fedt når en tøs kommer rullende på en MC!..
    Som andre tidligere har nævnt.. "De andre har endnu ikke set lyset!" smiley

• #32   1. jun 2007 Tag du og gi hende en rigtig hyggelig lille køretur. Altså ikke noget ræsogtjubang. Så skal du se, så blive hun såmænd også nok SÅDAN en pige smiley

• #33   1. jun 2007 Sarah G. Vend det til noget positivt.
    "Nå, du er SÅDAN en" betyder vel at du er en af de, heldigvis, mange piger der har fundet det fantastiske i at køre MC, for det er sku da hyggeligt at møde piger som Vibeke og Trine rund om i landet. ( Og sikkert også I andre )
    Stor respekt for at den kvindelide del der har set "lyset"

• #34   1. jun 2007 Ups.
    Rettelse.
    kvindelide=Kvindelige

• #35   1. jun 2007 Flere piger på MC = YES SIR! smiley

I min verden er der ikke noget frækkere end en sød feminin pige på MC, som godt "tør" lege med drengene...

PS Er du 100% sikker på at det ikke bare var for sjov, men kom til at falde lidt uheldigt ud?

• #36   1. jun 2007 sådan en sej en

• #38   2. jun 2007 Mine kollegaer synes at jeg er ragende vanvittig, fordi jeg kører MC. For dem er MC´er noget rockerne har...

• #39   2. jun 2007 SVea: Med deres tankegang, så må rockerne jo være i voldsom fremgang, med de 100.000 (eller hvor mange det nu er) indregistrerede mc'er der er i dk for tiden smiley

• #40   2. jun 2007 I er rockere alle sammen! ;P

Kommentér på:
"Nå du er SÅDAN en pige"...

Annonce