{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.793 visninger | Oprettet:

Kør 80 for helvede forbandet lorte hoved {{forumTopicSubject}}

Ja her er en SVINER til dem i midt/Vestjylland som ligger og kører 65/70 km/t, i bil, trækkende 10 andre biler bag sig. TOTALT ligeglade med man ikke kan komme til at overhale dem.

Håber jeg måske rammer nogle herinde, for jeg er så hammerende pissed af at ligge bag jer idioter

Hvis du ikke tør køre 80 km/t på speedometret på en landevej, og er totalt ligeglad med at der ligger 10 biler bag dig, så bliv hjemme LORTE HOVED

Og nu kan i så svine mig til, fint med det bare jeg får beskeden ud til nogle af de egoistiske idioter

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kør 80 for helvede forbandet lorte hoved
  • #1   25. jul 2018 100% Enig

• #2   25. jul 2018 Varmen er vist steget til hovedet. ??

• #3   25. jul 2018 Jeg kan sagtens forstå man sommetider gerne vil køre en hyggetur med lav hastighed, men jeg forstår simpelthen ikke at man tillader sig at fortsætte med det, når man opholder folk bagved. Man kan køre søndagskørsel så længe man ikke har folk bag sig smiley

• #4   25. jul 2018 Ja sikke nogen møghoveder, selv kører jeg altid mindst 100 i byen, og ikke under 150 på landevej! Og motorvej undgår jeg helst, jeg bryder mig ikke om at køre over 200, såå!

• #5   25. jul 2018 Kan din knallert komme så høj op? smiley

• #7   25. jul 2018 Hvaså med lastbiler som kun kører 70 km/t?

• #8   25. jul 2018 Det er værer med det billister der ligger og køre 65-70 på landevejen... og når man så er midt i at overhale dem "vågner de op" og begynder at accelere op til 90 så man tvinges op på 110 for en "hurtig" overhaling i en langsom bil. De typer er nok dem der irretere mig mest.
    Get of your phone asshole.

Eller dem der bare skal overhale en mini bil fordi det er en minibil, selvom man kører 20+ over fartgransen. Ego hurts much.

• #10   25. jul 2018 Hmm.. hvis bare folk satte deres cruise kontrol til.. smiley
    Til at blive zindzyg af farten svinger op og ned helt uden grund..

Og rigtigt
    Smid nu den telefon ad h til..!
    smiley

• #11   25. jul 2018 GET A LIFE

• #12   25. jul 2018 Ta din mc, så er problemet løst

• #14   25. jul 2018 Enig med #9 smiley

Det er da bare at overhale eller blive bagved og se glad ud! Der er da ikke noget værre end folk bagved der har meget mere travlt end en selv men heller ikke tør at overhale..

• #15   25. jul 2018 Hold ind til siden og klø dig i røven eller hiv i skinkesømmet.
    Efter 10 minutter kør glad videre. En hidsig bestemmerrøv som dig er sikkert typen der får en ordentlig tur med sprinkler væske når du laver røv kørsel.

• #16   25. jul 2018 Elias: Det er nemmerligt rigtig, det sidste du skriver.....Det er mig i den lille bil. Med 150 ned igennem jylland og metal fra 80erne bankende i ørerne.... Og jeg kan bare SE på det halve af de mænd som overhaler mig, at de har en lille een. Eller ihvertfald ikke ka få den ordentlig stiv, og har problemer med det. Jeg tænker tit på, om der er et håndtegn, man kunne smide såen nogle audier og bmwer og sådan....Helst ikke for groft, jeg vil nødig torpederes i min lille Twingo....
    Men bortset fra det, og rettet imod trådstarter har Hc jo ret. Det bliver mere og mere bizart, jo mere man tænker over, hvorfor Søren L sviner sine medbillister til på et motorcykelforum...: Jeg har været billist idag, og de andre billister er bare nogle fuckhoveder. Jeg tager sgu hjem og skriver et indlæg på motorcykelgalleriet....?!
    (Ikke, at jeg IKKE er enig med ham i, at folk laver alt muligt andet end at køre bil nu om daws...) Men det er sgu lidt specielt med tråden smiley

• #17   26. jul 2018 Hey.. Ikke et ondt ord om metal fra firserne ??
    Hvad jeg ikke forstår er hvorfor dem der vil køre langsomt, altid skal køre forest.

• #18   26. jul 2018 Folk skal faktisk trække ind ved lejlighed hvis de trækker kø og gener for andre trafikanter. Det kan faktisk udløse en bøde hvis der ligger en politi bagved. Det har været med i politijagt på kanal 5 flere gange.

• #19   26. jul 2018 Sker bare nærmest aldrig

• #20   26. jul 2018 Nej desværre, og de burde også være bedre til at dele bøder ud til folk der ikke holder til højre på motorvejen

• #21   26. jul 2018 Bliver du ligeså tvær hvis det er en lastbil som kun kører 70 f.eks??

• #22   26. jul 2018 Det er noget andet med traktore, biler med trailer og lastbiler hvor de har en anden max hastighed. De gør som de skal, og passer deres max hastighed uden gene. Det er nok mest psykologisk, at det er grænseløst irriterende at en enkelt person beslutter konsekvent at køre langsommere end det maximalt tilladte, og derved er til gene for alle andre der derved bliver fanget bag kørertøjet.

• #23   26. jul 2018 Kører jeg i den ene af mine veteranbiler eller min heinkel, så kommer du også til at ligge på 60 bagved. Men skal nok lukke dig forbi hvis du ikke kan overhale.

Husk der ikke er nogen mindste hastighed på landevejen. Nyd sommervejret i stedet smiley

• #24   26. jul 2018 #7 Lastbiler må kun køre 70 på landevej....

• #25   26. jul 2018 Veteranbiler bliver jeg altså ikke irriteret på.
    Men jeg tror at der er mange af de, som sænker trafikstrømmen langt under tilladte max hast, gør det af ren og skær stædighed og, ligesom hovedparten af køen bag dem, irritation. For et kendt fænomen er jo, at føler den forankørende, at man er for tæt på rumpe-enden, sætter vedkommende måske sin hastighed helt urimeligt meget ned. Så måske er det en irritant af DEN slags, som trådstarteren ( i sin bil) er rendt ind i. (Og så kan man måske sige, at trådstarten egentlig er "synderen." )
    Ikke for at piske en stemning op imod Søren L fra Struer. Men han KUNNE jo være en konsekvent "tailgater". Og med det mener jeg ikke en bøsset krokodille smiley (Som vistnok staves med "o".)

• #26   26. jul 2018 Intet slår en Mathilde kakao mælk eller en håndfuld m&m mod en oppe i røven kører.
    Det kan med venstre hånd nemt listet hen over taget.
    En gang pølsemix ville selvfølgeligt være bedre, men det har man sjældent lige ved hånden jo.

• #27   26. jul 2018 #26 Jeg oplevede faktisk en der havde en anden tilgang for en uges tid siden. Der kørte jeg (på MC) efter 5-6 biler, den sidste virkede lidt usikker, sådan lidt over HELE vejen og den slags, og der var kun 2 km til jeg var hjemme, så jeg holdt bare rigtig god afstand! Og så stak fyren hele hovedet ud af vinduet, og brækkede sig! Nu havde jeg jo holdt mig lidt væk, for havde det ramt mig havde han helt andre problemer end den "sygdom" der havde ramt ham, fjolset kørte faktisk ind til siden, og jeg overvejede at stoppe for lige at høre hvad han lavede, men valgte så ikke at lege civilbetjent smiley

• #28   26. jul 2018 Som alle jer andre herinde tilhører jeg også de 5% af trafikanterne som kører 95% bedre end alle de andre.
    (...nogen som kender den med tornen og splinten...)

• #30   26. jul 2018 #29 Hvis den ligefrem er fuld af splinter, og der gror gevækster med torne på den, tror du så ikke at du burde gå en tur til lægen???? smiley

• #32   26. jul 2018 #31 Så skift den gamle læge ud med en ung, hvis vedkommende både kan se og lugte, er der vel gode chancer for at finde den! Ellers må i jo lægge lokkemad frem til fladlusene og se hvor de hopper ud fra, for de er vel også på størrelse med kattekillinger, eller noget lignende smiley

• #33   26. jul 2018 Doktor Kronborg har altid en løsning.....

• #34   27. jul 2018 Jeg syntes også det er nået pis med McDonald's drive-in, at jeg skal holde stille for at få en Quarter Pound burger når det er driv-in, er der nogen som har erfaring med om et happy-meal køre mere glidene.

• #35   27. jul 2018 Det er da ofte træls at ligge bag en der kører langsom, men hvorfor har vi så travlt?
    Når jeg kører mc, så giver lav fart lidt mere tid til at nyde udsigten og naturen.
    At hidse sig selv op over de langsomme får man intet ud af.
    Og helt ærligt - hvor meget hurtigere kommer man frem ved at lave den ene overhaling efter den anden?
    Tager turen lidt længere tid, så får man jo mere tid på mc-en og det er vel også noget der betyder noget. Højere fart = kortere tid. smiley
    Jeg har lige kørt med Team Rynkeby til Paris som vejviser og Marchal. Gennemsnitsfart 25 til 28 km/t. Fantastisk tur med masser at tid til at nyde turen.
    Hjemturen gik af motorvejen. 1200 km på 12½ time.
    Hvad fik vi set? Trafikkøer og tankstationer. Røvkedelig og meget trættende.

• #36   27. jul 2018 Hold da op.....

Der skal da ikke meget til at bringe dit pis helt i kog, hva? Det må da være trælst at have sådan en lav tærskel...

• #37   27. jul 2018 Hvis pis er det der koger? smiley

• #38   27. jul 2018 TS

• #39   28. jul 2018 Juhuuuu!!! Godt jeg havde iskoldt Coke Cola og lune popcorn!! God sommer til Jer derude og pas nu på blodtrykket smiley

• #40   30. jul 2018 Det her forum er sgu snart på højde med facebook,vist mange der er mødt på job efter ferien i dag.

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 278
    #41   31. jul 2018 Jeg plejer at have denne holdning overfor dem som ligger med 70-75 km/t med en hale bag sig....

Det er ikke fæhovedet som ligger forrest der er problemet. Han har sikkert en grund til at ligge og køre langsomt.... næææ det er ham lige bagved som er problemet. Hvis han ikke får nosset sig sammen til at overhale på et tidspunkt så ender man pludselig i en "fælde" hvor man som 4. eller 5. bil ikke lovligt *kan* overhale dem foran (fordi hastigheden så skal op på 100+ for at komme forbi i en fart).

"Jeg kører så hurtigt jeg må men alligevel ligger jeg altid bagerst" smiley

Kommentér på:
Kør 80 for helvede forbandet lorte hoved

Annonce