Ventetid... {{forumTopicSubject}}
Vi venter på toget, sygehuset,tandlæger o.s.v. Det acceptere vi tilsydenladende, dog med lidt knurren i krogene.Vi kender datoen,tiden, så er det jo bare at vente.
Noget andet er hvor tålmodigheden bliver sat på en hård prøve: Det er når man venter på dele til sin Mc, så er det somom tiden bliver endeløs lang, især når delen man venter på er nødvendig for at trille ud i det "gode" vejr.
Nu ejer jeg tilfældigvis en mc hvor reservedele ikke hænger på træerne, så det kan give en del ventetid, og nu har jeg lige for 100 gang tjekket min mailbox for at se om der skulle ligge en mail om at mine potter(nej ikke dem fra pottehandleren) skulle være på vej fra USA..Men nej, heller ikke noget nyt endnu..selvfølgelig skal de have lov til at stå op derover
Som nævnt er min Mc ikke hverdagskost, så selv efter gennemtrævling af ebay og 100 andre sider og direkte forspørgelser til forhandlere i DK om hvad der fandtes af potter(heller ikke dem man får i Rema 1000) til min mc,svaret var ingen.Så fandt jeg endelig nogle et sted i USA, hvor de laver slip-ons fra bunden, testet og tilpasset min model. Så var jeg glad, bestilt og betalt blev de,er ok med mig at betale på forhånd, når det nu er lavet på bestilling. Sidst jeg hørte fra dem var at de var blevet betalt(30 april), så sendte lige en "føler" mail sidste uge.
Så mens jeg ventede gik jeg igang med at polere og male lidt for at slå ventetiden ihjel. Se evt her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1751 nu er det så færdig, og kan ikke komme længere før disse potter er i hus.
Glæder mig så afsindigt til at de skal blive færdig med dem og få dem afsendt. Og jeg er meget tålmodig....NOT
Hovsa, så gik de 5 minutter
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.493
Håber da snart de får sendt dem - så skal du kun vente på at de bliver fløjet/sejlet/kørt med tog eller lignende...
okt 2005
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 436
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
okt 2005
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.523
okt 2005
Har lige tjekket mail, og stadig ingen mail....Så gensendt (pivmail)mail og er nået til det stadie hvor de sidste 2 hår er ved at ryge Så nu er krise lamperne ved at blive røde, og genoplivnings udstyret klargjort.:)
Kristian(Aalborg) R Havde: Havde Finn Asserbo engang nogle billeder af 900 liggende derinde?
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.810
okt 2005
Men ville være rart at have fået mail om at de var på vej, så man ikke sidder og "skumler"...
Ventetid...