{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Postdanmark, ventetid? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg tirsdags bestilt membran til gsxr 250, som jeg nu har dybt, helligt og glædet mig til at modtage. Så jeg kan komme ud og kører med min første mc.
Nu er jeg ret fustreret, og har mistanke om det er gået fortabt via posten.
Men hvor langtid kan det gå, før man kan forvente at modtage posten?
Har kontaktet afsenderen, og postdanmark. Postdanmark er ikke særlig hjælpsom-ligt. Derimod skal lave en reklamation på posten, som udover tager flere uger. Afsenderen KBmc påstår at de har sendt det. Men tilbyder pengene tilbage ved fortabte vare.

Eller er det bare mig som er utålmodig ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Postdanmark, ventetid?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   1. aug 2014 Det sker fra dag til dag, så du burde have haft det dagen efter det var sendt.

Hvis det er sendt som brev, kan du glemme alt om at de finder det.

Er det sendt som pakke med tracking nummer på, er sagen en anden - så skal den blot efterlyses og så erstatter de pakken hvis ikke den kan findes.

• #2   1. aug 2014 Det håber jeg fandme ikke det er rigtigt. Bliver godt nok skuffet så... pivpiv.... Fik den membran til halv pris, og troede lige jeg kunne sparer penge..

Det billigste jeg har fundet, er 1100kr. udenfor DK.

• #3   1. aug 2014 Ah det nu ikke alle steder i landet hvor PD opererer med dag-til-dag. Selvom de selvfølgelig altid vil påstå noget andet smiley Men hvis det er sendt som pakke har du vel fået et T&T nummer fra sælger? Så kan du da se hvor det er strandet henne

• #4   1. aug 2014 Har du mulighed for, at finde og bestille den et andet sted fra?

Mens PostDanmark og afsender skyder lidt på hinanden, så havde jeg bestilt et andet sted fra - der kan hurtigt gå et par uger og med overvejende sandsynlighed dukker den ikke op (hvis nogen vidste hvor den var, så havde du haft den allersenest i dag).

Vær forberedt på om et par uger at få beskeden, at den er væk.

• #5   1. aug 2014 Jo, har mulighed for at finde det andet sted, men der er op til 2 ugers ventetid. Det synes jeg er ret træls, når man regner med at modtage i denne her uge, og nu bliver svunget til at vente yderlig 2 uger. Ved godt at det er rent sort uheld, og må bide tænderne sammen..
    Havde bare håbet at der er en derude som ligger inde med membran..
    Magter ikke postdanmark, og får hermed osse pengene tilbage.

• #6   1. aug 2014 Gu' er det træls. At 99% af alle pakker/breve kommer frem dagen efter hjælper ikke den ene procent, der ikke får sin forsendelse.

Har du tjekket ved Brødrene Jensen, Atmcteknik, onlineparts.dk om de tilfældigvis har en?

• #7   1. aug 2014 Har nu tjekket de to sidste sider, og mangler at forhør Jensens a/s.

Atmcteknik, har sq mange gode dele. som f.eks pakninger osv. Super fin side.

• #8   1. aug 2014 Ellers er der forresten også MC Huset du kunne give et ring.

Men ja, det er to gode sider til en masse dele til en fornuftig pris.

• #9   1. aug 2014 Det vil jeg osse prøve.

Men hvor er fornuften, når man kræver 1000-1700.- for kondommen ?
    Vildt nok, men når cyklen er så "sjælen" må prisen stige..

Kommentér på:
Postdanmark, ventetid?

Annonce