{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.163 visninger | Oprettet:

dumme-dumme-dumme postdanmark... {{forumTopicSubject}}

Har på Ebay bestilt et chrom bremsekalibercover samt et nyt originalt blinklys... En pakke fra Florida og en fra Hamburg. Posten kom så forbi i lørdags med begge pakker, men jeg var jo ude og trille en tur, og kommer hjem til 2 sedler i postkassen, med afhentning mandag i postbutikken fra åbningstid... Efter 3 forgæves besøg i postbutikken og et kvarters ventetid i tlf til kundeservice... Får jeg beskeden om at de faktisk ikke ved hvor pakkerne er blevet af...:-( Men de vil da ringe såsnart de dukker op igen... TÅLMODIGHED-TÅLMODIGHED-TÅLMODIGHED... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumme-dumme-dumme postdanmark...
  • #1   23. apr 2013 nedern- nedern- nedern smiley

• #3   23. apr 2013 sur røv...

• #4   23. apr 2013 Du er sikker på at de ikke er lagt til afhentning i en Døgnpost automat?

• #6   23. apr 2013 Yep enig, få lavet en modtagerflex hos posten, og de lægger de fleste pakker. Dog stadig være obs på, hvis du bestiller en vare hos butik/privat og de stadigt sender pakken uden omdeling, så skal man hente sine pakker ved post butiken eller i døgnboks. Dog får jeg 90% af alt jeg bestiller lagt på min adresse.

• #7   24. apr 2013 post dk kan bare lave selvmål gang på gang , hvor blev den faglige stolthed af der ellers var et kendetegn for posten før i tiden ??

• #8   24. apr 2013 modtager flex tager 2 minutter at tilmelde sig..

• #9   24. apr 2013 Er ikke tilmeldt døgnposten, og var pakkerne endt der burde de kunne se det inde på centralen...?? Flex har jeg ikke hørt om før, så det da ses nærmere på... Bestiller jo hele tiden en masse unødvendige ting fra Kina og ender jo altid med at stå i kø i butikken, er jo aldrig hjemme når der leveres... smiley

• #10   24. apr 2013 Jeps modtagerflex er en fantastisk ting smiley

• #11   24. apr 2013 Modtagerflex er gratis, skal bare tilmeldes. Døgnboksen er noget alle kan gå i, hvis man får en pakke. Der får man en mail fra posten med nogen koder man skal bruge, ssmt et sysikringsbevis. Og på skærmen vælger man bare afhentning af pakke. Ogdå helt gratis.

• #12   24. apr 2013 Dingel, enig posten er ikke som i gammle dage.

• #13   24. apr 2013 Modtager flex min bare røv.
    Skulle modtage nogle reservedele fra england mandag.
    Min kone er dagplejer og er derfor hjemme mandag, vi har også mogtagerflex med klistermærke på postkassen.
    Konen går i haven mandag og høre postbilen komme, stoppe for så at køre igen.
    Postmanden er så steget ud af bilen, gået hen og lagt en seddel i postkassen og kørt igen.
    Han forsøgte ikke at afl. Den til konen, den blev ikke lagt i skuret.
    Så mig afsted igår på postbixen sammen med alle andre kl16.

• #14   24. apr 2013 Det kan jeg jo ikke svare på, troligtvis at lige netop den postmand må ha misset at ni har modtagerflex. Jeg har haft flexen siden start, og kun 2 ggr ikke fået mine pakker leveret. 1st fordi butikken jeh købte ved sender ikke pakker med udbringning, med mindre kunden ønsker dette emod en lille merpris enligt postend takster. Nr 2 ny medarbejder ved posten og han har overset min modtagerflex, irritation? ja, helt klart, men i sidste ende er vi jo mennesker og vi kan fejle. Så længe man tør, kan stå inde for sine fejl så ser jeg ikke nogen problemer. Men serføligen smag og behag fordi alle mennesker kan ikke være ens.

• #15   24. apr 2013 Har lige haft en stor erhvervs pakke sendt fra kina til DK med UPS... den havde været omkring New Delhi ....2 gange ..... Grrrrrrrr så føler man sgu at Danmark er et lille land smiley

For eftertiden får jeg skrevet Denmark, EUROPE på som modtager smiley

• #16   24. apr 2013 Brian,

Ouch, du blev da ikke bonget 2 gange for at passere Delhi 2ggr smiley

Men sandt det er surt....

• #17   24. apr 2013 hæhæ arbejder selv i post DK, og det er da klart posten ikke er som i gamle dage når vi skal nå 700 hustande på vores overpakkede knallerter/biler som arbejdsmarkedstilsynet ikke ville lade os køre ud på (når de en sjællen gang er der).

Modtagerflex er skide smart, elsker det! MEN er pakken rekommanderet gælder modtagerflex ikke, da det kræver underskrift, og så må man kører hjem med den igen.

når det så er sagt vil jeg sige jeg selv hader post DK for at tage 160kr. i told&moms omkostninger bare for at tjekke pakken... det er noget lort.

• #19   24. apr 2013 @Hans.

Nej jeg fik bare virkelig noget for fragt omkostningen smiley

• #20   24. apr 2013 Så fandt de pakkerne igen... De var landet i en forkert postbutik..
    Det må vist være en fejl 40... smiley

Har jo efterfølgende konstateret at mit nye "brugte" brake cover desværre ikke passer på min bremsekaliber..:-(
    Så må jeg jo selv smede en dims med en bandit og lidt trylledej så jeg kan få skidtet hægtet på..:-)

Elias G. Mange tak for input... Var jo på vej ind og melde mig til modtagerflex, men dit lille input vedr rekommanderet post der SKAL underskrives.Gør jo en kæmpe forskel..:-) For alle mine kinapakker bliver jo sendt rekommanderet og mit længe ventede blinklys fra Tyskland var også sendt rekommanderet... Så med flex havde jeg alligevel ikke undgået en tur til postbutikken...
    Må jo indrømme at postbutikken jo ligger indenfor 1 km, så det er jo ikke helt umuligt at lave en selvhenter indenfor åbningstiden..:-)

• #21   24. apr 2013 hmmmm..1 km.....

har i dag kørt 100 km for at hente min pakke....

MEN DET VAR PÅ MC...

så det gjorde ikke noget... smiley smiley

mvh

• #22   24. apr 2013 100 km på en Busa...

Så bruger du vel omtrent den samme mængde tid på at hente pakker som jeg gør..:-) smiley

• #23   24. apr 2013 lol...lol.... smiley smiley

hjem turen gik meget roligt, da jeg havde pakken på bagsædet , med div stropper osv...

mvh

• #24   1. maj 2013 Post Danmark er i fuld gang med at jage de sidste kunder væk. De opfører sig som om der ikke er noget der hedder e-mail og internet. Desværre er der stadig pakker, men her bider konkurrenterne dem lige i hælene. Den med at de lige stopper og smider en afhenterseddel i postkassen kan jeg godt genkende.

Kommentér på:
dumme-dumme-dumme postdanmark...

Annonce