983 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

F@#k Fiskertorvet parkerings pris F@#k Fiskertorvet parkerings pris

Are they taking the piss?

De mener at de kan bevis (dokumentation vedlagt) jeg har parkeret natten over i Fiskertorvet parkeringskeller!

Hvorfor faaan skulle jeg det?

Jeg kan bevis at jeg har været andre steder i mellem tid, men kan ikke bevis at gedden var med.

Bastards!

Just wanted to let of steam :).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  F@#k Fiskertorvet parkerings pris
  • #1   25. apr 2018 Bed dem fremlægge deres bevis, og nægt at betale.

• #2   25. apr 2018 Så der er en som har din nummerplade?

• #3   25. apr 2018 På Fisketorvets side kan man læse følgende:
    SÅDAN FUNGERER DET
    Din nummerplade aflæses, når du kører ind og ud af vores parkeringsanlæg (P-hus eller P-tag), og registrerer derfor, hvor længe du har parkeret. Det er ikke nødvendigt at foretage dig noget ved ankomst – du skal blot huske din nummerplade.

Sådan gør du
    1. Parker din bil ved ankomst
    2. Foretag dine gøremål i centret
    3. Betal for din parkering efter endt besøg
    Har du holdt inden for tidsrammen for gratis parkering, behøver du ikke foretage dig noget, og kan blot køre ud.

PRISER
    Der er gratis parkering de første to timer pr. dag og fire timer for medlemmer af Fisketorvets fordelsklub.
    Kombinerer du dit besøg med en tur i biografen, kan du holde her gratis i seks timer pr. dag.
    Herefter: 15 kr. pr. påbegyndte 15 min.
    Maks pris pr. døgn: 375 kr.

Er det så heldigt, at du har betalt for parkering d. 27.?
    Det vil jo indikere, at du er kørt ud af deres anlæg, men et egentligt bevis er det desværre ikke.

Det virker rigelig nemt blot at vedhæfte et billede taget med to dages mellemrum og derefter konkludere, at du har holdt der i hele tidsrummet mellem de to billeder.
    Men når de to første timer er gratis, uden man i øvrigt skal foretage sig noget, er det unægtelig svært at bevise, at man har holdt der to dage i streg, men kun de max to gratis timer hver dag.
    Har du kvitteringer eller lignende, ( udskrifter fra din bank konto ) der viser at du har handlet i butikker og som kan sandsynliggøre at du har været der begge dage?
    Har du betalt for parkering andre steder i samme tidsrum??

• #4   25. apr 2018 Så du har været på fisketorvet. Det er det første billede. Og så er du kørt igen, og er kommet tilbage. Og de hændelser har de ikke billeder af. Men da du kører derfra dagen efter ml 18-19,på vej til sværd-træning, bliver du igen fanget på billede. På vejen ud denne gang. Og så sender de dig en regning på mere end et døgns parkering?
    Det havde jeg sgu brugt noget tid på, at undersøge om det er en metode som de bruger. For dem drejer det sig kun om at få så mange penge i kassen som overhovedet muligt. Og hvis det forholder sig som jeg forstår det, er det ikke bare noget svineri, men osse svindel i og med, at de udelader billederne "i midten." Tror du, at det er det, som de har gjort? Eller er det meget normalt, at de kun fanger mcer på kameraerne hver 2den gang? Hvis det sidste er tilfældet, er det sandsyneligt at de udnytter det, indtil metoden bliver afsløret. Måske stopper de først, når metoden kommer i medierne.

• #5   25. apr 2018 De har billeder (rigtig nok) af mig 2 dage i træk :(. Den 27 marts kl 13:53 ved ankomst (men ikke 14:12 ved afgang) og dagen efter (men ikke ved ankomst cirka kl 18:15) ved afgang kl 18:48. Jeg var der begge dage, men kun i kort tid begge gang.

Som de ikke har (kan find eller fremvise?) billeder i mellem (kl 13:53 den 27 og 18:48 den 28) mener de at geden var der natten over, og det er mig som skal betale!

Jeg har bevis at jeg har vært andre stede i mellemtid men ikke bevis at jeg har haft gedden med.

Jeg nægte at betale, men skal har popcorn med til retten!

Hvis der er nogen andre som skal der hen vil jeg anbefale at i køre virklig langsom gennem fotochecket smiley !

• #6   25. apr 2018 Ja, det er nok en god anbefaling. Med mindre at det er overlagt, at udelader de midterste billeder.

• #7   25. apr 2018 Nu kunne det gå hen og blive rigtig sjovt, hvis du får en parkeringsafgift for tidrummet mellem de to billeder.
    Helst med et billede af din ged, for så har Fis_etorvet i den grad et forklaringsproblem.

• #8   25. apr 2018 #7: Ja, det ville da være beviset som den påståede parkeringsregel-violatør kunne bruge. Det er næsten for meget at håbe på, hva smiley

• #9   25. apr 2018 Hvis du bruger google tidslinie, så kan du på mobilen dokumente hvornår du er kommet og hvornår du er kørt, begge dage. Du kan tilmed sansynliggøre din påstand om at have taget din mc med der fra ved hvert besøg, ved at vise den tid du har været om at tilbage en given afstand, også på din tidslinie, under googlemaps.

• #10   25. apr 2018 #9: Det var sgu en god ide. Men tror du, at "de" godtager en sådan dokumentation?

• #11   25. apr 2018 tim

eller dække nummerpladen til inden man kører ind og ud

• #12   25. apr 2018 Chock..!!! Virkelig mystisk.. jeg arbejder lige i nærheden og handler jævnligt på Fisketorvet.. smiley
    Har altid troet p var gratis..! For MC,
    Anede ikke man bliver snappet v indkørsel..!
    Omvendt - har jeg aldrig læst p betingelserne!! smiley
    Er det noget nyt..?? smiley
    Stedet er jo en hullet si for motocykler.. smiley
    min foretrukne p plads er nede i bunden til højre ved cykel parkeringen, og så kører jeg ud med cyklerne..!!!! smiley
    Andre gange kører jeg direkte ud mod kørselsretningen nede i “venstre” indkørsels bane om du vil.. !! smiley

I deres optik her jeg jo kørt ind 100 gange hvergang jeg har kørt ud 50...?
    Jeg har aldrig hørt en bønne fra dem om det..?
    Hvad sker der for dem, de kan jo slet ikke anvende bil logik på en motorcykel, når vi kan komme ud flere steder..? smiley

Noget andet m P på taget, der er vi jo nødt til at kaste havelågen ud over kanten for at slippe for afgift ..! smiley
    Gyyyssss..!

• #13   25. apr 2018 Hvis du nægter at betale så kommer det vel til en retsag. Spørgsmålet er om de gider den dårlige omtale, når/hvis du vedholder din påstand, og fremlægger en rimelig argumentation.

• #14   25. apr 2018 Jeg får tanken, at de har set sig sure på hullet i deres indtjening på mcer, og enten vil gøre noget ved det, eller at det drejer sig om at statuere nogle eksempler. Hvis det sidste er tilfældet, bakker de næppe tilbage pga god argumentation. Og de har jo desværre, som det ser ud, retten på deres side.Men noget andet er: 375 kr I DØGNET??? De sku fanme skamme sig. Det er det rene svindel er det. Men priserne er såhudt jeg hvisker, de nogenlunde samme under de "ny" bygninger på havnen i Århus. Som sædvanelig er vores systemer indrettet, så hvis man har mange penge kan man bare betale. Og har man ikke, må man følge lorte-regler til punkt og prikke ellers falder hammeren. Hvis jeg havde vidst at min fremtid ville være på de vilkår, havde jeg ikke slået hovedet i folkeskolen, og havde uddannet mig istedet. Nu vil de have biler osv ud af byerne....ihvertfald de fattiges biler og mcer og varevogne.

• #15   26. apr 2018 Kan det tænkes det er fordi deres system scanner nummerplader foran når man kører ud, og sådan en har en MC jo ikke?
    Jeg ville da ringe og tage den med selskabet.

• #16   28. apr 2018 De har nu annulleret bøden smiley :). Men, vær forsigtig med at parkere der alligevel. De troet at min MC var hus dem, selv om det stod uden for min hjem. Jeg tro at procedurerne er ret ny, og vil gerne høre hvis andre for også problemer (Henrik?) frem over?

• #17   28. apr 2018 Det er ok at de har annuleret den...De har nok læst hvor mugne vi på Mcg var over den svinestreg....not! Men godt for dig!

• Torben R
    Torben R Tilmeldt:
    jul 2017

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 10
    #18   9. maj 2018 I Køge havde P-firmaet fusket med billederne af en p-skive i en bilrude. Billederne har man set i pressen og det ligner fotoshop. Sagen har vist endnu ikke været i retten.

Kommentér på:
F@#k Fiskertorvet parkerings pris

Annonce