{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Tænk jer nu om med de ind/udstemmer !! {{forumTopicSubject}}

Syntes sgu det er utroligt at folk ikke fatter en bjælde af det med de indstemmer.

Inden folk giver udstemmer, så prøv lige at fatte, at ens profil bliver lagt til afstemning imens at man tilføjer billeder.
Tag nu feks den Gixer der lige søgte om at komme ind.
der var 2 billeder = 55 udstemmer. 2 sek efter 3 billeder = ikke stemt ind. Havde i givet den måske 10 sek mere var de sidste billeder sikkert uploadet i systemet og så havde sagen nok været en anden.
Det er jo især et problem når der er mange online, at der så er en del som ser den fra starten af, hvor der kun er 1 enkelt billede eller 2, men når man udstemmer den før at man overhovedet får tid til at lade systemet uploade resten ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænk jer nu om med de ind/udstemmer !!
  • #1   7. apr 2007 det problem havde jeg ikke....
    Syntes dog heller ikke jeg har set andre "brokke" sig over dette....sikker på at det ikke er folk der uploader når de ser der ikke er stemmer nók ?

• #3   7. apr 2007 Hvis man lægger den ind på galleriet før alle billeder er oploadet, så er det jo en fejl fra brugerens side. Det er jo ikke let at se om han er færdig, eller ej.

• #4   7. apr 2007 jeg undlod at stemme, men han havde skrevet i teksten at billeder "flere kommer senere", og det er imod reglerne, så måske derfof folk afviste den!!!

• #5   7. apr 2007 Enig.

Jeg finder at den der "vi bestemmer om du må lege med"-holdning er temmelig usmagelig (og iøvrigt noget der slås hårdt ned på allerede i børnehaveklasserne).

Hvis et nyt (eller gammelt) medlem viser sig at være en komplette idiot og/eller have en skjult agenda efter vedkommende er kommet ind, så er MCG's generelle etik og moral erfaringsmææsigt fin nok til selvregulering. Giv dog de nye folk en chance, m'kay...?

• #6   7. apr 2007 I læser jo ikke hvad jeg skriver.
    Cyklen bliver lagt til afstemning, IMENS man uploader sine billeder !
    Ergo kan folk stemme den ind/ud IMENS man tilføjer sine billeder. Så når der er mange folk på serveren så kan man blive stemt ud pga. serveren er langsom og ens flere billeder er på vej ind i systemet.

• #7   7. apr 2007 Casper det har jeg aldrig set med de profiler jeg har afvist/godkendt....

• #8   7. apr 2007 kan man ikke oploade alle sine billeder inden man ligger den til afstemning?????????

• #9   7. apr 2007 Jeg kunne linke til de første 5 brugere, som har skrevet "flere billeder kommer senere", men hvor der så intet er kommet og brugeren har ikke gjort noget siden.

Hvordan de er kommet ind, ved jeg ikke - jeg med min "no go" stemme, er jeg med til at flere kommer ind....og jeg fortsætter med det.

Jeg blev selv stemt " no go" pga jeg kun havde 2 billeder på.....så jeg måtte ud igen, for at tage lidt flere. og kom så efterfølgende ind.

• #10   7. apr 2007 Hmm det kan nu godt være du har ret petrolhead.
    Syntes nu bare det system burde ændres, når en med 3 billeder bliver afvist, og af og til bliver profiler med kun 1 billede stemt klart ind.

Bare underligt. men nå nå.

• #11   7. apr 2007 Jacob - det mente jeg også ;o))
    Frank - Det kan jeg også, men der komer som du siger, aldrig flee bileder!!!

Kig lidt rundt i profilerne, og der er masser med det mest dårligebilleder tagen med en dårlig mobil tlf, i mørke osv,,, Fatter ikke de bliver stemt ind :o/ Bare min holdning

• #12   7. apr 2007 Tror Casper har ret - når du oploader dit første billede kommer den til afstemning.... og så får du samtidig mulighed for at oploade flere billeder...
    Prøv at sætte noget i marked - det er det samme.

• #13   7. apr 2007 kan man ikke oploade alle sine billeder inden man ligger den til afstemning??? ville være smartere...

• #14   7. apr 2007 Det gjorde der ihvertfald på den gixer, der var to da jeg læste profilen, trykkede opdater og vupti var der 3.

Nå ja det nytter nok ikke at diskutere, men ville bare lige påpege det.

• #15   8. apr 2007 Der anbefales 5 billeder for at komme ind.
    Men der er forskel på cyklerne. For hvis en gammel MZ'er f.eks prøver at komme ind med 5-7 billeder og beskeden tekst bliver den stemt ud med det samme.

Men hvis en Ducati 1098, R1SP eller lignende super cykel stiller op med 2 billeder og beskeden tekst bliver den jo stemt ind med det samme.

• #16   8. apr 2007 Det er da fordi i lægger den til vurdering før i uploader alle billederne så.
    Man kan sagtens lægge alle 20 billeder ind og så trykke færdig så den kommer til vurdering om optagelse.

Ja det tager lang tid og er irriterende. Men I er ikke ene om at blive stemt ud selvom den egentligt ikke burde være det.

• #17   8. apr 2007 På mine cykler har jeg oploadet billederne inden den er røget til afstemning. Ingen problemer med at få dem ind.
    Ser jeg en med 2-3 billeder skal der være meget info før den får min indstemme. Jeg er faktisk ligeglad om det er en Buell eller en MZ, for mig er begge dele en MC og kriterierne er de samme for en optagelse.

Kommentér på:
Tænk jer nu om med de ind/udstemmer !!

Annonce