1.288 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Lige en lille jule hilsen. ;-) Lige en lille jule hilsen. ;-)

To dværge med hang til indbagt laksefars i kogt butterdejssuffle, tager til Ulstrup i håb om at møde Stig Tøfting nøgen på en 10.gears ryttercykel. De spørger en tilfældig bjergbestiger, i færd med at stjæle en silo fyldt med kriminelle pen...sionister, i alderen 60-82 år. Han kender intet til Tøfting, men erkender at han er vild med Dove fugtighedslotion. Dværgene som hedder Frank og Lasse overvejer at sparke en hund i klunkerne og råbe: ALBUEFEDT I LYSKEN KL FIRE!!! men beslutter at gøre 60 forsøg mere, for at finde Tøfting.....men så falder de i søvn ombord på Molslinien, og vågner først da en overvægtig taxavognmand fra Bornholm rusker løs i deres testikler, med en Weber stegegaffel i størrelsesforholdet 11:93. Frank og Lasse udbryder i kor: "uha, vi er i knibe" - Øhhh ja.... Nå.... Nu har jeg sgu glemt pointen....!! Men ville egentlig osse bare sige Glædelig jul. smiley :-D smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige en lille jule hilsen. ;-)
Kommentér på:
Lige en lille jule hilsen. ;-)

Annonce