{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

20% på prisen {{forumTopicSubject}}

Vi har i mange år hart fire abonnementer fra vores mobiludbyder " Callme" det skyldes at vi tegnede dem via en kammerat at vi ikke har prøvet at skifte
Men efterhånden syntes jeg at prisen var lige lovlig høj. Så jeg ringede derind og forklarede hvad jeg ku få noget lignende til hos en konkurrent. Vi fik os handlet frem til at vi nu får 20% i afslag af prisen smiley Dette er godt to år siden nu. Og så her sidst på året sider jeg lige og løber lidt regnskab igennem og bliver så lidt irriteret over prisen på vores Tv udbyder , jeg ringer så derind og kræver rabat og en gratis måned og vi bliver enig om at jeg fremover får 20% afslag derfra også .
Se det er sku noget der glæder mit pengepåpasselige sind. smiley .Er der andre der har prøvet noget lignende ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  20% på prisen
  • #1   9. dec 2016 Enhver pris er som udgangspunkt til forhandling. Dem der ikke spørger/ikke forhandler rabat betaler fuld pris og de andre gør ikke.

Men det er da lidt tankevækkende, at prisen ikke bare automatisk sættes ned, hvis man er glad for sine kunder, hvilket man jo i den sidste ende skal leve af. Der er selvfølgelig penge i ikke at gøre det.

• #2   9. dec 2016 Ja så er det jo lige om men skal være glad eller bare føle sig snydt gennem lænere tid .Gad vide om der er ulejligheden værd at ringe tilSheel i næste uge der vil 20% kunne mærkes

• #3   9. dec 2016 Bare fortsæt m at ringe til banken om det samme..!
    SÅ begynder det at batte noget på kontoen.. smiley

smiley

• #4   9. dec 2016 Har ved Skat pruttet mig til 25% i rabat, så nu betaler jeg kun halvdelen af min løn - med 25% i moms er der alligevel nu så meget tilbage at jeg kan få bøf til middage hver anden onsdag.

• #5   9. dec 2016 Jeg genforhandler forsikringer hvert 2-3 år. Teleudbyderne vil gerne stjæle hinandens kunder. Så de skal presses hårdt, hver gang. Det er købmandsbutik... Der sælger en vare. Så kan man ikke få en skarp pris, går man blot viddere. smiley

• #6   9. dec 2016 Kænguru jan nord på betaler i da ikke moms, det er noget i skal ha udbetalt, citat Johnny Madsen smiley

• #8   9. dec 2016 #6 ja det er ikke slået officielt an heroppe

• #9   9. dec 2016 Skulle have ny bilforsikring hos GF pga ny bil første sælger mente 5100,-, hende kunne jeg ikke komme nogen vegne med, næste gang tre dage senere var prisen 4900,- jeg argumenterede for at det var dyrt sammenlignede med hvad tidligere ejer havde givet, hun skulle lige spørge nogen om lov og så var prisen 4400,-

• #10   9. dec 2016 Hos låsbysvendsen kan der betales med alle farve valuta ! også sort

• #11   9. dec 2016 De bedste er de mørke sorte penge - det er dem selv konen ikke kender til.

• #12   9. dec 2016 TS hvad tv udbyder har du hvis man må være så nysgerrig smiley

• #13   9. dec 2016 Hverken telefoni eller tv er for dyrt - I er for nærige. Lad os prutte lidt om jeres alt, ALT for høje løn

• #14   9. dec 2016 Når det kommer til mobil, har jeg altid haft CallMe. Jeg har vel et mediumforbrug af det hele. Ift. at mit signal altid er godt, deres kundeservice er god og at det er et stabilt selskab, så synes jeg ikke rigtig der findes konkurrenter. Der er gerne et selskab eller to som er 10-15 kr. billigere, men det er som regel de nye startup teleselskaber som man ved ikke findes længere efter max et år, og det gider jeg simpelthen ikke. De lægger automatisk og løbende flere timer/GB/andet oveni for samme pris og deres kunder tilbydes gerne tilbud før ikke-kunder.

Vi havde også en af deres chefer ude på mit studie på et tidspunkt. Hun fremlagde tal der viste at de bruger langt færre penge på marketing end konkurrenterne, men får meget mere ud af dem, medarbejderne er vældig tilfredse og de kan endda få lov til at forfølge sjove/hjælpsomme/innovative/pudsige ideer i arbejdstiden. Hun kom med et eksempel på en medarbejder som havde fået lov til at køre ud og give en kunde et lift fordi denne var endt i en eller anden træls situation som jeg desværre ikke husker. De er desuden også ude på skoler og skabe fokus på mobning (som en del af deres Tal Ordentligt reklame/bevægelse som de selv kalder det)

Jeg har selv 15 GB, 15 timer, 4G for 99,-, men kan se at det ikke findes på deres hjemmeside. Det er netop fordi de har lagt timer og GB oveni løbende. Men uanset hvem man gerne vil have, er det nok en god ide at vide nøjagtig hvad ens gennemsnitlige og maksimale forbrug er, så er der et godt udgangspunkt. Jeg bruger slet ikke mine timer og GB, men der findes jo dårligt abonnementer til under 99,- om måneden.

Og ja, ovenstående lød nok meget som en reklame, men jeg står nu ved det alligevel smiley

• #16   9. dec 2016 Ork jo, den løn kan garanteres forhandles ned. Det er kun et udgangspunkt. Ellers kan der garanteret findes en tysker eller polak der står klar.

• #17   9. dec 2016 Der er skab både tyskere og en Polak i firmaet men løn for de da

• #18   9. dec 2016 Så må der ukrainere eller rumænere til. Ingen grund til at betale for meget. Ukrainerne har lige fået ophævet deres visumpligt. Dem er der mange millioner af. Sikke meget vi skal til at spare.

• #19   9. dec 2016 Indere er da også dygtige Ingenører

• #21   9. dec 2016 Kim F, visumfri er ikke lig med arbejdstilladelse, så det skal du ikke være bekymret for.

Spibatten, jeg vidste ikke at MCG havde lavet en sletteknap til trådstartere... Men mit indlæg står der da også endnu, så det har de vel heller ikke. Du må da endelig sige hvis der er noget deri du mener er forkert... Jeg greb blot fat i din opfattelse af Callme. Men det kan du jo ignorere, tilbage står så blot rådet om at have styr på sit gennemsnitsforbrug og maksforbrug smiley

• #22   11. dec 2016 Har også lige sparet ca. 20% på at brokke mig over forsikringen til bilen. Det var forskellen på ren ansvar og ansvar+kasko+vejhjælp+føreforsikring.

• #23   11. dec 2016 Jonas F " 15 var min egen kommentar om min lønforhold der ved nærmere eftertanke ikke bør nævnes her, din holdning i Callme finder jeg skam ikke upassende her i tråden smiley

• #24   11. dec 2016 Spibatten, Ah, så beklager jeg. Tjekkede ellers to gange, så ved ikke lige hvordan jeg kunne tage fejl, men kan godt se nu at det var #14 jeg skrev smiley

Kommentér på:
20% på prisen

Annonce