{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.661 visninger | Oprettet:

Stjålet mc, 20% selvrisiko. Hvordan? {{forumTopicSubject}}

Jeg kom i dag ned til en tom plads hvor min motorcykel plejede at stå.
Så efter lidt søgning her og på nettet, samt vilkår er jeg ikke meget klogere, og der må være nogen her der også har haft den samme tvivlsomme fornøjelse.

Jeg er forsikret gennem topdanmark og der er 20% selvrisiko.
Mit spørgsmål er. er det 20% af den nypris der står i min police, eller er det 20% af en ny pris nu?
Eller er det 20% af en tilsvarende brugt model?

Jeg kan se priserne er ret lave nu for en brugt model, så det kan blive en dyr omgang hvis det er brugt prisen.

Sidespørgsmål: Dækker forsikringen også GPS holder og GIVI rack til sidetaskerne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet mc, 20% selvrisiko. Hvordan?
  • #1   9. apr 2009 Jeg tror desværre at Lars har ret. Prisen for en tilsvarende ny (uden ekstraudstyr) minus 20%...that's it :o(

• #2   9. apr 2009 surt, håber den dukker op igen, der burde være dødsstaf, for at folk ikke kan lade en mc stå, kan ikke forstå de ikke selv køber en istedet for at sjæle den, der var bare lige en der skulle røre min, så skulle de fanme få .......

• #3   9. apr 2009 der findes lige så mange betingelser som der er selskaber.
    min dækker udstyr op til 20000 og er forsikret til nyværdi de f'ørste 3 år med minus 20% men uden selvrisiko. men surt for dig

• #4   9. apr 2009 Sur røv..... : (

de skulle have nogle spark i deres boller

my 5 cent

mvh

• #5   9. apr 2009 det er rigtigt surt, jeg giver 600 mere om året (4700) og så er alt ombygningen med så en nypris på 210 kg, og det er vel også ok, for så er man sikker på det også er dækket, hvis der skulle ske noget med maskinen, men folk skulle bare købe deres egen maskine og holde fingrende for sig selv. så en lille bid morgen fjernsyn i morges med 2 indbruds tyve der var brudt ind til en ældre mand og der var kontant afregning den ene fik en gang stål i ryggen fra et jagt gevær, men desværre er han blevet fængslet i 14 dage.

• #6   9. apr 2009 godt jeg ikke har top danmark mere.

• #7   9. apr 2009 20% selvrisioko ved tyveri er der mange af selskaberne der har. Hvad de øvrige betingelser er kan du se i den folder der blev sendt til dig da du skrev under på forsikringen.
    Og de 20% er af handelsprisen. Så hvis forsikringen mener den er 75.000,- værd (som eksempel) så er din selvrisiko på 15.000,-

Kommentér på:
Stjålet mc, 20% selvrisiko. Hvordan?

Annonce