1.287 visninger
|
Oprettet:
Muligvis set stjålet MC? {{forumTopicSubject}}
Hvor skriver man hvis man mener at have set en stjålet motorcykel?
Jeg var på vej ned for at tanke, da jeg så en ung mand på en Honda CBR-et-eller-andet, en nyere model - det så ud som om den var uden plade på, og den var med GP udstødning. Manden var vel midt i 20'erne, lys i huden, lyst 'pop-hår', koksgrå hoodie. Ingen dragt, ingen hjelm. Da han satte igang fra krydset var det med et ordentligt ryk, det lignede ikke en der var vandt til at køre på motorcyklen.
Set i Ry kl. 20.25 d. 25/5-15 ved krydset ml. Silkeborgvej, Søkildevej og Poul Steffensens vej med retning ud af byen ad Rodelundvej i hastigt tempo.
maj 2007
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 5 Emner: 67 Svar: 293
ring dog for satan til politiet med det samme, så kan man være heldig de kommer og kigger, ellers så ja kan du gøre opmærksom på nettet evt facebook gallerier osv
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 224 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 814
Så mener jeg at det er mere realistisk at den eventuelle ejermand ser et opslag på nettet.
Er der ikke også noget med nogle eftersøgningsgrupper her på siden, eller noget i den stil?
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 553
maj 2007
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 5 Emner: 67 Svar: 293
ellers optager de rapport på model og signalement er set der
og er det flere anmeldelser på det kigger de efter mønster osv
så når du ikke kender til proceduren så gør hvad du har fået fortalt, anmeld alt du mener er mistænkeligt
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 49
Statens køtere gør ikke en skid ved det.. de har travlt med deres fotovogne
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
Så meld jer gerne ind, så vi kan hjælpe dem som har været uheldige .
mvh
http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/afsoegningsgruppenefterstjaalnemotorcykler
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
syntes det er god stil du gør noget, når du bemærker noget som du finder helt galt, omkring en mulig stjålet mc,
måske du kan hjælpe en med at finde sin mc igen, og hvis det bare er en uøvet mc ejer, uden hjelm der er ude og øve sig, så er der jo ik sket noget ved at nævne det her .
mvh
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.236
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 621
Ville jeg personligt finde en stjålen motorcykel ville jeg tilvejebringe den og kører væk fra fundsstedet, og så ringe til politiet og fortælle at jeg har fundet x motorcykel som jeg kan se er meldt stjålet og at jeg har tænkt mig at kører til nærmeste station med den,
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 224 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 814
Hvor ser du om en motorcykel er meldt stjålet?
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 621
Muligvis set stjålet MC?