1.090 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Nem måde/billig måde at prøvekøre MC Nem måde/billig måde at prøvekøre MC

Min kone har har fået den idé at prøvekøre et MC. Hvis hun kan lide det vill hun tage timer. Men min lokal MC køreskole vill har at hun tage teoriprøven først med et minumum udleg på 7699 kr. Hun har haft bil kørekort i 20+ år. Hun for heller ikke lov til at prøve min SL1000 som første forsøg.

Er det ikke et nem måde/billig men lovlig måde at prøvekøre et MC uden at det koster helt så meglt?

Tak på forhånd for alle forslag.

https://www.youtube.com/watch?v=xAAPuhiSQAU

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nem måde/billig måde at prøvekøre MC
  • #1   27. nov 2016 Lisbeths køreskole holder ind i mellem events på deres glatbane hvor folk må komme og prøve en lille mc uden kørekort smiley

• #2   27. nov 2016 Tak Mads, vi er i København, men forhåbentlig hvis det finders i Julland finders det også i hovestadsområd?1

• #3   27. nov 2016 Vil da tro at der må være noget tilsvarende der ovre smiley

• #4   27. nov 2016 Du må da kende en som har en mindre mc i kan prøve på et lukket industri område.

• #5   27. nov 2016 Find en anden køreskole!

• #6   27. nov 2016 Enhver køreskole må da være interesseret i at tage hende på manøvrebane? Den besked du har fået fra den lokale giver absolut ingen mening. Hvorfor skulle hun bestå teoriprøven før hun måtte prøve at køremotorcykel? Det kan man slet ikke. Teoritimerne og køretimerne skal ligge i forlængelse af hinanden. Enten vil de tjene penge på at tage hende med på manøvrebane, eller også vil de ikke tjene penge. De kunne jo være heldige at hun bagefter gerne ville købe den fulde pakke.

• #8   27. nov 2016 Find en anden kone før at hende du har nu, finder en fyr hvis MC hun må køre på! Og mon ikke den fyr oplever noget du kun drømmer om? smiley

• #9   27. nov 2016 Jeg vil kun anbefale henne at prove nogelt mindre først, så kommer hun sikkert tilbager når hun har forbedret hendes teknik smiley

Hmnnn, hun læse MCG, og dette indlæg, og nu har et mærklig udtryk på ansigt... gad ved hvad det betyder?

• #10   27. nov 2016 Jae, start med en lille mc. Og husk hjelm og andet sikkerheds udstyr.

• #12   29. nov 2016 find en gammel knallert med 4 gear, så kan hun øve kobling og gear, når hun kan det, så lån hende din.

• #14   29. nov 2016 Tag fat i Søren fra MC Skolen i Gentofte. Han er super dygtig (omend han snakker lidt meget), er et af de billigste steder du finder og er uden skjulte gebyr og kan også efterfølgende lave 9 dages intensiv kurser hvis det er noget for hende. Er næsten sikker på at han kan overtales til at give en billig mulighed for at hun kan afprøve det. Man er nemlig på kørebane allerede fra dag 1 når man tager hans kurser.

• #15   10. sep 2017 Bare for at sige tak til alle, og en meget forsinket opdatering.

Resultatet er, at jeg er meget fattigere. Men konen har en kørekort, og en ny gammel MC. Not sure if i should laugh or cry. Men, Bliv indendørs så længe du kan

P.S. Vi har stadig brug for en forhjuls fægle til et suzuki 2001 SV650, for at syn den, hvis nogen ved, hvor vi kan få en billig?

profilbillede
Kommentér på:
Nem måde/billig måde at prøvekøre MC

Annonce