{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Vedr Verdens Bedste Ide........!!! {{forumTopicSubject}}

Under henvisning til nedenstående indlæg gøres hermed opmærksom på at Kongehuset hvert år, i Nytårstalen, velsigner Danmark, Grønland og Øerne, samt søens folk.

Det må deraf kunne konkluderes at JYLLAND og KUN JYLLAND er Danmark, da andre dele af Europa nævnes særskilt.

Dette samt det faktum at Kongehuset er af den Oldenburgske Slægt, der jo som bekendt har tilhørt det Sydlige Danmark, har medført at nedennævnte indlæg har vundet gehør i de store financielle kredse og dermed muliggør min ide.

Da Kongehuset har en sommerresidens i den søndre del af landet, har jeg forspurgt om grunden hertil, I stedet for på sjælland, var svaret: Det er et utroligt kønt og velholdt område, hvis lige ikke findes andre steder!!

Næste skridt er at søge sikkerhed hos EU for de økonomiske midler til restaureringen, da det er her udgiften ligger.

Anskaffelsesprisen er på højde med en brugt Opel Kadett fra '89.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=25157

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr Verdens Bedste Ide........!!!
  • #1   10. nov 2006 Torkild, jeg skal sgu da have noget til næsen .. det skal jeg da ha´ det skal jeg da ha´ ..

• #2   10. nov 2006 øøhh..... Jeg skal faktisk til slagelse næste uge, såæh.... jeg kan da medbringe lidt plaster!!! smiley

• #3   10. nov 2006 Hehe smiley
    du skal være velkommen, gir gerne en bjørnebryg..

• #4   10. nov 2006 for fanden, tokild, sidder du og invitere sjællændere til at slå sig fast ned i dk, uanset titel, er der vel ingen grund til at invitere dem.

• #5   10. nov 2006 Thomas: Overhovedet ikke. fortæller bare at det økonomiske grundlag er ved at være OK.

Kongehuset nævner jo også JYLLAND som som Danmark. Og i mit sidste indlæg skrev jeg jo at sjællændere måtte blive boende mod betaling eller flytte!! smiley

Vi Danskere skal ikke bøvle med mere integration!! smiley

• #6   11. nov 2006 Torkild - igenigen smiley

Jeg begynder at nærme mig dine synspunkter. Lad os dele det her land - flyt kongehuset til sønderjylland, slå en streg ved Kongeåen og udråb Kongeriget Danmark syd for denne.

Så kan befolkningen her passende klare appenager, sprogkursus til Henri, Minnesotakur til Kimse og rygestop til Lange Grete. Bliver det lidt dyrt, kan I vel organisere en folkegave med hannoveransk bistand.

Det må også kunne organiseres således, at Kongeriget overtager hele det eksisterende regelsæt omkring skat/afgift og hastighedsbegrænsning på motorvejsnettet.

Dette giver os andre i Den nyetablerede Danske Republik en chance for at starte på en frisk.

Vi vil alle blive gladere. Torkild, kongehuset og alle de andre forstokkede nationalister får alt det danske inkl. skatter og afgifter, De kommer oven i købet til at bo i nærheden af billige tyske dåsebajere.

Omvendt kommer vi andre af med alle de gamle belastninger såsom tårnhøje skatter og afgifter, SKAT, "forbandede jyllændere" og vi vil også kunne købe billige dåsebajere - hos Amjad på hjørnet, nu hvor han kan være i fred for SKAT.

Jo Torkild - jeg tror s'gu du har fat i noget smiley

• #7   11. nov 2006 OK, første gang jeg så et af dine "morsomme" indlæg, tænke jeg; "haha, meget sjovt, han har vinter depression og keder sig, fair nok", anden gang tænkte jeg; "ok, han er altså en af de famøse Trolls man ofte læser om, men nu er han afsløret, og gider så formentlig ikke mere", tredje gang tænkte jeg; "oki, manden har jo alvorlige mindreværdskomplekser, siden han har det her tilbagevendene behov for at forsøge at være morsom på andres bekostning"... fjerde gang jeg læser et af dine latterlige indlæg tænker jeg egentlig bare at du er en sørgelig person, der bør søge hjælp... Gad vide om jeg er den eneste?!

TROLL

• #8   11. nov 2006 Buggi: Det er da muligt at du mener at jeg har et problem, som jeg skal have hjælp til, men berettiger det dig dine udtalelser??

Bemærk venligst at jeg ikke et eneste sted rakker nogle ned - ejheller sjælland.

Indlæggene er ment som sjov og en del af dem er da ganske godt modtaget med en del morskab til følge.

Der er masser af indlæg jeg ikke bryder mig om, men jeg kunne da ikke drømme om at kritisere skriverne for dem. Enten har de noget som de skal af med eller synes er skidesjovt og vil dele med os andre eller simpelthen bare gør det for hyggens skyld.

Jeg tror at den der har det værst, nok nærmest må være dig, da du tilsyneladende er en selvbestaltet politimand, med det formål at fortælle andre hvad de skal og ikke skal!!

Vi er alle forskellige, men det er åbenbart ikke tilladt i din verden!!!

• #9   11. nov 2006 >>>Torkild skrev: Det er da muligt at du mener at jeg har et problem, som jeg skal have hjælp til, men berettiger det dig dine udtalelser??<<<

Jeg er vel lige så berettiget med mine udtalelser, som du er med dine!

>>>Torkild skrev: Bemærk venligst at jeg ikke et eneste sted rakker nogle ned - ejheller sjælland.
    Indlæggene er ment som sjov og en del af dem er da ganske godt modtaget med en del morskab til følge.<<<

Jamen det er da dejligt for dig at du morer dig!
    Sjovt nok er 90% af dem der også synes det er hylene sjovt, også fra Jylland, hmm, hvorfor mon?!
    At du ikke direkte skriver "Sjællændere er dumme" gør da ikke dine indlæg mindre belastende, du henviser jo konstant tilbage til dine forrige indlæg, hvor du nidkært ynder at delagtiggøre andre i din opfattelse af sjælland... Jeg kan da sagtens se at du formentlig skriver det med et glimt i øjet, og for sjov, og som jeg startede med, så var det da også ok sjovt første gang. Men at du bliver ved og ved og ved, er blot at bekræfte min forestilling om at du er en "Troll" der gør det for opmærksomhedens skyld, fremfor at ville bidrage med noget sjovt og underholdene, eller endnu bedre, noget konstruktivt.

>>>Torkild skrev: Der er masser af indlæg jeg ikke bryder mig om, men jeg kunne da ikke drømme om at kritisere skriverne for dem. Enten har de noget som de skal af med eller synes er skidesjovt og vil dele med os andre eller simpelthen bare gør det for hyggens skyld.<<<

Nå!

>>>Torkild skrev: Jeg tror at den der har det værst, nok nærmest må være dig, da du tilsyneladende er en selvbestaltet politimand, med det formål at fortælle andre hvad de skal og ikke skal!!<<<

Hvis du lige nærlæser mit første indlæg igen, skriver jeg ingen steder hvad du må eller ikke må. Jeg skriver blot min mening om det. Din konklusion af hvad du mener jeg er, eller ikke er, har du fuldstændig ret til at have, fuldstændig på samme måde, som jeg har min ret til at mene om dig, hvad jeg vil.

>>>Torkild skrev: Vi er alle forskellige, men det er åbenbart ikke tilladt i din verden!!!<<<

Det er det skam i høj grad, men at dømme ud fra dine brændene skriverier om sjælland og dets beboere, er du tilsyneladende ikke, selv, helt af den opfattelse... Sjov eller ej..

Som jeg lagde ud med, så er det ok at lave sjov, men netop i det skrevne medie er det overordentligt svært at få tonefald, ansigtsudtryk og trykfordeling med, og netop af den grund virker det ekstra latterligt at køre en følgeton med latterliggørelse af en befolkningsgruppe.
    Jeg føler mig ikke stødt af dig, til det er jeg for ligeglad, men jeg synes det er ødelæggende for et debatsted, der vel primært har til formål at samle folk, frem for at splitte dem.

• #10   11. nov 2006 Buggi smiley

Det er da rigtigt, at Torkilds "Troll-indlæg" er noget drilske, men de er sørme da holdt i en kærlig og ofte selvironisk tone, og personligt synes jeg det vældig underholdende.

Det er nok bare min manglende intelligens, der får mig til at springe med på vognen, men herregud - vi mindre begavede må vel også "lege".

Jeg nægte at tro, at Torkild forsøger at splitte nogen som helst - lige så lidt som jeg forsøger det.

Dette er OT forum - her går folk ind med OT, og det kan være hvad som helst. Finder man en tråd, man som læser ikke bryder sig om, kan man selv vælge, hvad man gør: læse, læse og svare, ignorere eller vælge diverse mellemlandinger herimellem.

Man skal ikke glemme at en del af disse indlæg bliver meget lange, og kommenteres af rigtig mange forskellige bruge, hvoraf de fleste ser ud til at more sig

• #12   11. nov 2006 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=17451

Giv mig en UD-stemme, hvis I synes at jeg er uudholdelig!!

• #13   11. nov 2006 Hold dog op med det fis Torkild smiley

Bare fordi du kommer fra Jylland, behøver du jo ikke skrive noget suicidalt - Vel???

og det er rigtigt:
    ..jeg erkender et latent behov for at eksklamere mine opinioner i ytringer af xenotyp descendens

Kommentér på:
Vedr Verdens Bedste Ide........!!!

Annonce