{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Mickey M
Mickey M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Ny til motorcykel {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er en 20 årige studerende, og går at tænker på at tage mc kort, for derfor så at købe en billig motorcykel, da det er meget billigere end en bil i vægtafgift. Forsikring osv. Har bilkørekort og har haft i 2 år. Spørgsmålet er så, kan man tage det på en weekend, eller f.Eks. 2 weekender? Og hvis ikke, hvad er det hurtigste? Og billigste for den sags skyld.

På forhånd tak

\\Mickey

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny til motorcykel
  • Mickey M
    Mickey M Tilmeldt:
    aug 2015

#1   31. aug 2015 Er fra Nordjylland og studere i ålborg

• #2   31. aug 2015 Der er flere køreskoler der tilbyder lynkursus på 2-4 uger til MC. tjek med din lokale køreskole der hvor du bor

• Mickey M
    Mickey M Tilmeldt:
    aug 2015

#3   31. aug 2015 @Denny t
    Vil jeg prøve ?? det er mest for at tage det færdigt inden det bliver alt for glat udenfor.. Tror ikke det er det sjoveste at tage mc kort i snevejr ??

• #4   31. aug 2015 Hehe så får du da lært vinterkørsel på en cykel der ikke er din egen smiley hehe. nej hvis du er færdig inden 30 November. så kommer der næppe noget sne og frost! så det er bare at springe ud i det og komme i gang med det samme smiley og sep, okt og nov er 3 dejlige måneder at køre i. jeg køre selv mange fede ture i de måneder!

• Steffen  H
    Steffen H Tilmeldt:
    apr 2015

MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 57
    #5   31. aug 2015 Godt nok har sommeren været kold, men tror nu ikke på at det skulle blive sne inden for en måned smiley
    Jeg tog selv kort i efteråret dengang jeg tog det.. Ingen problem, bare lidt mere tøj på..

• #6   31. aug 2015 #5

"Godt nok har sommeren været kold" heh det er nu en smagssag... jeg har ikke noget at klage over smiley smiley kun at jeg ikke haft noget at køre på de sidste 10 uger smiley det er jeg meget trist over smiley

• #7   31. aug 2015 Jeg var oppe til køreprøve d. 6 december, det var både med frost og is...selvfølgelig skulle vi lige en tur på motorvejen også.... For #¤%&! det var koldt.

Det var så også den sidste mulige køreprøve jeg var oppe til det år. Var jeg dumpet skulle jeg vente til foråret for at kunne komme op igen.

• #8   31. aug 2015 Driving Academy som jeg tog ved i Ålleren, tog det cirka halvanden måned smiley

• #9   31. aug 2015 Hvis det giver mening for dig transport og prismæssigt kan jeg (og mange mange andre) klart anbefale Heinrich Nielsens køreskole.

Asger er super dygtig og du lærer meget mere end "bare nok til at bestå", plus man har en hel dag på Jyllandsringen smiley

http://www.heinrich-nielsen.dk/

• #10   31. aug 2015 Altså min søn har fødselsdag den 22. nov. han fik kort og MC første årSæsonen varer til 1 december - slap af!

• Mickey M
    Mickey M Tilmeldt:
    aug 2015

#11   31. aug 2015 Ja okay, tak for det allesammen, har først penge + lidt ekstra næste måned, men så vil jeg prøve at kontakte Heinrich Nielsen ??

• #12   31. aug 2015 Jeg kan tilslutte mig anbefalingerne af Heinrich Nielsens Køreskole. Jeg fik mit kort for 14 dage siden, og Asger er virkelig dygtig!
    Som en anden også nævner, så lærer man faktisk mere end at bestå, man lærer rent faktisk at køre på motorcykel. Og den dag på Jyllandsringen, er den dag man lærer aller mest!

• #13   1. sep 2015 Har lige taget kortet ved Lisbeth, fint sted.

Gav 5400kr for kortet total

• #14   1. sep 2015 Kan kun anbefale Heinrich Nielsen - fik selv mit kort der iår. Asger er virkelig dygtig, og som der nævnes ville jeg ikke undvære den dag på jyllandsringen - den giver lige det ekstra i bagagen!

• #15   2. sep 2015 Jeg vil også anbefale Heinrich Nielsens. De har ugekurser, men det er som regel i sommerferieperioden. Deres sidste MC hold i år starter vist omkring midt september - så der skal nok lidt fart på, hvis du skal nå det.

Kommentér på:
Ny til motorcykel

Annonce