{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Mickey M
Mickey M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Ny til motorcykel {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er en 20 årige studerende, og går at tænker på at tage mc kort, for derfor så at købe en billig motorcykel, da det er meget billigere end en bil i vægtafgift. Forsikring osv. Har bilkørekort og har haft i 2 år. Spørgsmålet er så, kan man tage det på en weekend, eller f.Eks. 2 weekender? Og hvis ikke, hvad er det hurtigste? Og billigste for den sags skyld.

På forhånd tak

\\Mickey

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny til motorcykel
  • Mickey M
    Mickey M Tilmeldt:
    aug 2015

#1   31. aug 2015 Er fra Nordjylland og studere i ålborg

• #2   31. aug 2015 Der er flere køreskoler der tilbyder lynkursus på 2-4 uger til MC. tjek med din lokale køreskole der hvor du bor

• Mickey M
    Mickey M Tilmeldt:
    aug 2015

#3   31. aug 2015 @Denny t
    Vil jeg prøve ?? det er mest for at tage det færdigt inden det bliver alt for glat udenfor.. Tror ikke det er det sjoveste at tage mc kort i snevejr ??

• #4   31. aug 2015 Hehe så får du da lært vinterkørsel på en cykel der ikke er din egen smiley hehe. nej hvis du er færdig inden 30 November. så kommer der næppe noget sne og frost! så det er bare at springe ud i det og komme i gang med det samme smiley og sep, okt og nov er 3 dejlige måneder at køre i. jeg køre selv mange fede ture i de måneder!

• Steffen  H
    Steffen H Tilmeldt:
    apr 2015

MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 57
    #5   31. aug 2015 Godt nok har sommeren været kold, men tror nu ikke på at det skulle blive sne inden for en måned smiley
    Jeg tog selv kort i efteråret dengang jeg tog det.. Ingen problem, bare lidt mere tøj på..

• #6   31. aug 2015 #5