616 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Peugeot 407 hjælp angående udstyr Peugeot 407 hjælp angående udstyr

Hey folkens står i lidt akut bil mangel til og fra job 180 km dagligt
Mit spørgsmål er om fartpilot er standart udstyr i sådan en vogn
Hvis ikke det er
Er det så noget man vil mangle?
Har aldrig haft en bil det var i men har haft en lånt engang til Tyskland der var det nu meget dejligt at ha
Og sidst bruger man det enlig eller hvordan er det med sådan noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 407 hjælp angående udstyr
  • #1   30. jun 2015 Ved ikke om det er standard, afhænger nok af model. Har den e-gas kan det eftermonteres rimelig billigt. Jeg har fået den eftermonteret i min pug, men bruger det nærmest aldrig, kører dog heller ikke ret meget motorvej. Og når jeg endelig kommer på motorvej, synes jeg altid der er så meget trafik, at fartpilot ikke er en fordel at køre med.

• #2   30. jun 2015 Jeg bruger meget fartpilot... Specielt er det dejligt ved vejarbejder at sætte den på 85km/t...

• #4   1. jul 2015 hvis jeg kørte 180 km hver dag,, var nok den sidste bil jeg ville købe var en Peugeot

sådan set lige meget hvor mange km jeg kørte. det er det værste pis der findes på 4 hjul sammen med alfa og citroen Peugeot og citroen (PSA) er nøjagtig de samme dele, der for de begge går ustandsligt i stykker. det ikke til at fatte der er så mange der kører i de biler, og bliver ved med at kaste penge efter reservedele. min x dame havde en 207. der var ikke andet end problemer med den, det endte med hun solgte den, der efter fik hun sig en honda jazz, og så skulle der ikke tænkes på reservedele mere

nu vil jeg ikke sidde og sige hvilke biler du skal købe det styrer du selv, og det gider jeg ikke blande mig i, siger bare at pug det er ligemed non driftsikkerhed

• #5   1. jul 2015 Jeg er helt enig med #4.
    Jeg er mekaniker, og en 407'er var en af de absolut sidste biler jeg ville gå efter. Du skal i alt fald have styr på økonomien, og vide hvad du gør de dage den vil stå på værksted.

• #6   1. jul 2015 Har selv en 407, og nej det er ikke nogen standart men ekstra udstyr, har haft min over 6 år ingen problemer fuld tilfreds, den er til salg hvis du skulle være intre smiley

Kommentér på:
Peugeot 407 hjælp angående udstyr

Annonce