{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

folk der bare smider deres kæledyr ud {{forumTopicSubject}}

smiley hørte lige i tv, at rigtig mange folk, bare smider deres dyr af et eller andet sted , og satser på at de nok selv skal klare sig, eller andre vil samle dem op, og give dem et nyt hjem, DE ER KRAFTEDEME NOGLE SVIN, så lad sku da være med at anskaffe et dyr, hvis du ikke har råd, til mad, dyrlæge regninger MM. hvad faen bilder de sig ind, at lade deres dyr dø af sult eller andet, bare for at spare 500 kr, på at få det aflivet hos dyrlægen, eller hos dyrenes værn. for sata jeg blir så pisse sur over sådan noget svineri. smiley smiley hc

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk der bare smider deres kæledyr ud
  • #1   7. apr 2015 Abseludt enig hc

• #2   7. apr 2015 Så lige i et mandeblad, at mange kvinder forsømmer deres mænd seksuelt..
    DET SKULLE FANDEME FORBYDES! - Sådan noget svineri!
    Hvis de ikke har tænkt sig at ride på dem, og fodre dem, skulle de fandeme ikke anskaffe dem!
    smiley

• #3   7. apr 2015 simon H. helt enig smiley mvh hc

• #4   7. apr 2015 Jeg fandt for over 5 år siden en kaninunge under en bil der stod ude foran mit værksted, og der var over 10 graders frost. Den havde smeltet en fordybning i det is den sad på... jeg skyndte mig at hente nogle gulerødder som jeg så lokkede den til mig med og haps, så var den fanget. Den ligger lige nu i sin stol i stuen og ser tv sammen med mig og kæresten smiley

• #5   7. apr 2015 Tag aldrig til Kina smiley

• #6   7. apr 2015 # 4. hvor dejligt at høre, sku dejligt at vide der er ordentlige folk til. mvh hc
    #5 hvis du mener det er meget være i kina, så blir jeg hjemme, orker ikke at skulle slås med en milliard kniserer. mvh hc

• #7   7. apr 2015 i min have kommer der 3 katte hver morgen og aften, og får noget at spise, den ene boede i min garage, i 7 md, i et dejligt isoleret hunde hus, jeg var ude at købe til den, men fandt ejeren efter 7 md, men den kommer stadigvæk på besøg, og får lidt guf smiley derudover har jeg 200 fugle af blandet slags, der også får mad 2x dagligt, 5-7 pindsvin, + 2 ræve, og nogen gange naboens hund smiley hc

• #8   7. apr 2015 HC og især Simon har bare så meget ret... DET ER SGU NOGET SVINERI ! smiley

• #10   7. apr 2015 Jeg har engang spist hund! Bedste kød man kan få på planeten!
    "Wuf wuf..... CHOP!"

• #11   7. apr 2015 Med al den menneskelige elendighed i verden, ja og for den sags skyld også i Danmark, kan jeg slet slet ikke blive hidset op over en køter eller missekat der mangler en varmestue......

• #12   7. apr 2015 underligt du ikke syntes det er synd for dem. hc

• #13   7. apr 2015 Selv om mennesker sulter i Afrika behøver man ikke mishandle dyr i Danmark... smiley

• #14   7. apr 2015 Siger heller ikke at vi skal hjælpe nogen overhovedet i Afrika.

Bare at der er mennesker (i DK) der trænger til hjælp, f.eks. Vores gamle mennesker kan ikke få den hjælp de fortjener, får elendig mad. Synes da helt klart at der kunne bruges et par mill eller tusind, på ældreomsorg, INDEN man begynder at få ondt af gråspurvenes tilbagegang.....

• #15   7. apr 2015 Nu snakker vi ikke om vilde dyr ude i naturen, men der imod kæledyr som nogen selv har anskaffet sig og som de så kasserer som om det var affald...

Hvis man ikke har evnerne eller midlerne til at passe et kæledyr, skal man ikke anskaffe sig et... Så simpelt er det... smiley

• #16   7. apr 2015 helt enig med carsten a.k.a. hc

• #17   7. apr 2015 Er det mere synd for en nuttet undulat, end en vild gråspurv... ? Forstår ikke den tankegang.

• #18   7. apr 2015 det er ok, jeg forstår heller ikke din. smiley hc

• #19   7. apr 2015 Nu er der forskel på en undulat og en gråspurv . Gråspurven er vant til vinter og kulde , det er en Undulat absolut ikke . Kan da ikke være så svært at forstå ; Anskaffer man sig et kæledyr , er man sgu forpligtet til at passe det ordentligt
    Kan da ikke være så svært at forstå..... smiley

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #20   7. apr 2015 Helt enig, der er noget forbandet svineri.... Hvis man er voksen nok til at få et kæledyr, så er man også voksen nok til at komme af med det, på forsvarlig vis.

Apropos, af dumpe kæledyr, så har de kæmpe problemer i Australien og USA. Med bl.a. kaniner, og fisk. Der bliver dumpet, og bliver til invasive arter. Der spiser alle afgrøder, eller andet dyreliv i søer og floder. Guldfisk, koikarper og snakehead fish,

• Nhb
    Nhb Tilmeldt:
    mar 2014

MC-er: 1 Svar: 78
    #21   7. apr 2015 Jeg brækker mig over mennesker som dig jakob!

Og ja Hc, det er synd som fanden, de skulle kvæles de mennesker!

• #22   8. apr 2015 Menneskelig elendighed i Danmark ? Hvor ?

Der var engang en klog mand der sagde at man kan måle et lands rigdom på hvordan dyrene har det.. Og i Danmark har både mennesker og dyr det rigtig rigtig godt, heldigvis for det..

Men gu er det synd for dyr som bliver mishandlet..

• #23   8. apr 2015 Der er mange mennesker som anskaffer kaeldyr som ikke burde. F.eks alle dem paa kontanthjaelp der skal have en hund eller to. Hvordan kan man have raad til at have en hund og betale for mad, dyrelaegeregninger osv naar man er paa kontanthjaelp???

Eller folk der bor i en lille lejlighed paa 3 sal med en stor hund, det er fandme ogsaa synd.

• #25   8. apr 2015 Jeg syntes også det er noget svineri, det er lige før man skulle lave en forsikring hvis man skal have kat så at der kommer en og tjekker man stadig har den, og hvis man så ikke har det så har givet den videre på rigtigt vis.

ved min mor kommer der også en kat som vi er begyndt at fodre. den er så sød og kan slet ikke forstå at nogen kan gøre noget så tåbeligt!

• #26   8. apr 2015 Jakob Der er forskel på en vild fugl og en huskat... en kat der er blevet madet hele livet ved ikke hvordan den skal klare sig ude i den fri natur. Det er ligeså synd for undulaten eftersom den heller ikke ved hvad den skal gøre. babyen skriger fordi den ved så for den mad, du går ned og køber det. men hvis man ikke ved noget som helst så er man pent fucked. hvis du blev sat af i ødemarken i afrika tror jeg også du ville blive pent fucked eftersom du muligtvis ikke ved hvordan du skaffer føde der. Ergo hvis du sætter katten af på lande vejen så tænk lige på hvor du burde blive sat af.... No Hard feelings but thats just nature

• #27   8. apr 2015 # 23.. enig i at mange ikke burde anskaffe sig et dyr, men det har nu ikke noget med kontant hjælp at gøre, de fleste dyr ejer, ser helst at deres dyr får mad, før dem selv,
    #25, ja der skulle være en slags kontrol med dyrene.
    man har et dyr, til det dør af alderdom, og skal man af med det, så sælger man det ikke i gul & gratis, til nogle man ikke, ved om de vil behandle det ordenligt,en af ens venner, dyrens beskyttelse , eller dyrlægen. ps. mvh hc

• #29   9. apr 2015 Verden er simpelthen fyldt med dumme svin.. smiley

• #30   9. apr 2015 sku utroligt, af nogle menesker, kan være så afstumpede.. smiley hc

• #31   9. apr 2015 OH GUD. Han skulle bare prøve det samme!!! Håber hunder kommer og hjæmsøger ham resten af halv usle liv.

Kommentér på:
folk der bare smider deres kæledyr ud

Annonce