vægtafgift skat (manglende postlevering) vægtafgift skat (manglende postlevering)
Jeg modtog i fredags et brev fra skat om at jeg manglede og betale min vægtafgift på motorcyklen. Så jeg har fået en regning + et rykkergebyr på 65 kr.
Sagen er den, at jeg har verdens dovneste postomdeler her i området (min teori) for oplever tit at jeg skal have breve, som jeg aldrig får. Så mit gæt er at det første brev aldig er kommet?
oplevede noget lignende hos dong for ca 6 mdr. siden, der ringede jeg bare indtil dem, og de sagde at de kunne se jeg aldrig har misset en regning hos dem, så det var nok en manglende levering af girokort, så derfor skulle jeg bare betale regningen uden gebyret, også var alt i orden.
mit spørgsmål lyder så på om den kamp er værd at tage hos skat for 65 kr? >.< de har jo en tendens til at være lidt tunge at danse med.
Desuden, er der noget jeg kan gøre, for at melde det til post dummark, eller er det også bare spild af tid?
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.555
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 87 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
Jeg fik selv en opkrævning for et par måneder siden på en bil jeg ikke har haft længe. Den bliver ikke betalt i sagens natur (jeg kan jo selvfølgelig se i mine betalinger i Betalingsservice, at de HAR fået penge en gang). Nu er det nok to måneder siden de ville have penge og jeg har ikke hørt fra dem siden.
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.295
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 65 Svar: 935
Den er ikke tilmeldt pbs da det er andet girokort jeg får på denne cykel, og første girokort manglede der et pbr nummer så den kunne ikke tilmeldes der.
Må bare betale og se glad ud, ikke just fordi de 65 kr vælter min økonomi, det er bare principielt irriterende.
jun 2007
mar 2013
Følger: 5 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 50 Svar: 509
Tim
jun 2007
vægtafgift skat (manglende postlevering)