1.100 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

MC garage forsvundet i Aarhus N MC garage forsvundet i Aarhus N

I morges kunne jeg konstatere at i løbet af natten til i dag var MC-garagen bortekommet. Altså inden det begyndte at blæse op. Så jeg antager at den er stjålet. Sådan en her: https://www.louis.de/artikel/held-abdeckhaube/10008330

Nu er det anden gang det sker. Pisseirriterende.

Hvad gør I andre for at beholde jeres mc-garager? (havde ingen lås på den, kun elastiksnor)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC garage forsvundet i Aarhus N
  • #1   6. okt 2014 Dem jeg ser der bruger dem her i byen har lås på.
    Møgirriterende

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 236
    #3   7. okt 2014 Det kan måske bare være nogen drenge der lige ville se hvad der gemte sig under betrækket, og så har smidt det i nærheden? Uanset hvad ville jeg nok ikke sætte den på gaden hvis det var der den stod, der bliver stjålet alt for mange motorcykler i århus hvorefter de bliver brændt af i gellerup eller lign område bagefter.

Så betræk eller ej, hvis den er nødt til at stå ude så gem den i en baggård eller lign og lås den ordentligt. I århus betyder det minimum 3 låse og gerne en alarm.

• #4   7. okt 2014 Når det er i Aarhus, så skal du vist bare være glad for at MC´en stadig stod der smiley

• #5   7. okt 2014 En eller anden dag, så er der altså nogle langfingrede der kommer til skade... Jeg sir det bare....

Kommentér på:
MC garage forsvundet i Aarhus N

Annonce