7.445 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 109 Svar

Snydt eller? Snydt eller?

Jeg har købt noget værktøj af en bruger herinde. Betalt via Mobilepay. Så har jeg fået et T&T-nummer til GLS, som det skulle være sendt via, men det nummer finder jeg ikke noget på og GLS bekræfter også, at nummeret ikke er til deres forsendelser.

SMS svarer han ikke på. Han tager ikke telefonen, når jeg ringer. Pakken skulle være sendt torsdag, men jeg har ikke modtaget noget. Og alt det har jeg naturligvis dokumentationen i orden på. Pudsigt nok er annoncen stadig online på Gul og Gratis, men fjernet herinde.

What to do?

Jeg giver ham lige en dags tid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snydt eller?
  • Simon
    Simon Tilmeldt:
    apr 2014

Emner: 5 Svar: 103
    #1   1. sep 2014 Hvem råber selvtægt først?????

• #2   1. sep 2014 Kan være gls ikke er så hurtig til at opdater ? Prøver det tit med hermes og dhl

• #3   1. sep 2014 Jeg har ringet til GLS, som ikke kan finde noget. Dog kan de oplyse, at det ikke er en af deres forsendelser med det opgivne nummer (noget med deres altid starter med 95/96 eller sådan noget).

• #4   1. sep 2014 Til alt held er det netop betalt via Mobilepay og ikke almindelig bankoverførsel, så det er muligt (ligesom hvis det havde været betalt med Dankort), at lave en indsigelse i banken og få pengene tilbage den vej. Det oplyser Danske Bank.

• #6   1. sep 2014 Hvis det giver mulighed for, at lave en indsigelse, hvis ikke man får sin vare - så giver det vel netop den sikkerhed, som kontooverførsel ikke giver?

Jeg fortæller banken, at jeg ikke har fået min vare. Jeg får mine penge tilbage. Så er det sælgers hovedpine.

• #7   1. sep 2014 du må vel gerne linke til den anc på gul og gratis.

må du ik. ?
    jeg er nemlig nysggerrig .

mvh

• #8   1. sep 2014 Det ved jeg ikke, om jeg må, men her er linket: (link fjernet)

• #9   1. sep 2014 Gør indsigelse. Få dine penge. Køb en Milwaukee 18v bl boremaskine for dem. Og vær lykkelig smiley
    Accu vinkelsliberne er ikke rigtig til andet end tyveknægte smiley

• #10   1. sep 2014 Han får lige til og med onsdag - det KAN jo være en misforstålse. Og det har han fået en SMS på også.

Onsdag aften logger jeg på netbanken og laver en indsigelse. Så læser du, sælger, med i denne tråd, så kontakt mig gerne inden da, så vi lige kan få opklaret hvordan tingene hænger sammen.

• #12   1. sep 2014 det noget fis deres forsendelser starter med 95/96 har netop modtaget fra gls med en start på 04

• #13   1. sep 2014 Har heller ik for god erfaring med "de" akkuvinkelslibere. Har dog kun prøvet makitas 18v der kun kan bruges til at skære kage ud med (den skal ikke være for tør!)
    De mangler kræfter. De høje omdrejninger fjerner alt moment!

• #14   1. sep 2014 damm.

har du "kun" sparet 300 spir, ved at købe det af ham,frem for hos forhandler, eller har du givet anden pris.
    eller.. eller .'

mvh

• #16   1. sep 2014 #11> Jeg har lige præcist talt med Danske Bank her i dag, så oplyste mig det. Så det går jeg ud fra smiley

#12> Damen fra GLS fortalte, at hvis de var indleveret via deres private indleveringsteder, så startede det med 9x-numre - om det så er anderldes for erhvervsdrivende tør jeg ikke sige.

#14> Nej, jeg fik det til 2500. Eller gjorde jeg så ikke indtil videre.

• #17   1. sep 2014 ok . modtaget .

mvh

• #18   1. sep 2014 #15> Jeg bliver urolig ved 'logiske grunde', når jeg pludselig ikke hører noget siden torsdag smiley

• Nhb
    Nhb Tilmeldt:
    mar 2014

MC-er: 1 Svar: 78
    #19   1. sep 2014 Noget af et drop i prisen, og det kan tyde på flere ting jeg ikke gider udtale mig om.

At det ikke er taget ned fra gulgratis, men herinde, er endnu en hentydning.

Jeg ville trække de penge tilbage med det samme !

• #20   1. sep 2014 Det lugter naturligvis af noget, der rimer på noget vi ikke så godt kan lide - men nu har jeg givet ham til onsdag, så jeg i det mindste giver ham mulighed for at kontakte mig og forklare hvordan det hænger sammen.

Efter onsdag er sagen jo en anden, hvis ikke han har givet lyd.

• #21   1. sep 2014 Jeg købte noget på dba og betalte med mobilpay, fik desværre ikke pakken og pengene er spildt, min bank siger det er som at betale med dankort, så hvis sælger ikke betaler tilbage er det synd for dig smiley
    Og det ikke første gang han laver numret .

• #22   1. sep 2014 Ring til ham fra konens tlf.

• #23   1. sep 2014 #21> Nej - betaler du med Dankort, så er pengene netop ikke tabt? Det e de med kontooverførsel, men ikke med Dankort-betaling (og Mobilepay fortæller Danske Bank, som jeg er kunde i).

• mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 69
    #24   1. sep 2014 Sakset fra Danske Bank

3. Kontrol af posteringer
    Du har pligt til løbende at kontrollere dine MobilePay-posteringer i
    app’en. Opdager du betalinger, som ikke stemmer overens med dine
    kvitteringer for de enkelte træk, eller som du ikke mener at have
    foretaget, skal du give os besked snarest muligt – vær dog opmærksom
    på tidsfristen i punkt 5.
    4. Tilbagekaldelse af betalinger, som du har godkendt
    (autoriserede betalinger)
    Når du har godkendt betalingen, kan du ikke tilbagekalde den.

• mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

#25   1. sep 2014 (uautoriserede betalinger)
    Hvis du mener, der er gennemført betalinger via MobilePay som
    e-pengeprodukt, som du ikke har godkendt, medvirket til eller foretaget,
    skal du kontakte Danske Bank snarest muligt, efter du har opdaget det.
    Når vi vurderer, om du har kontaktet os i rette tid, vil vi lægge vægt på
    din pligt til løbende at gennemgå og kontrollere posteringerne på din
    MobilePay.
    Under alle omstændigheder skal du henvende dig til os senest
    13 måneder efter, at beløbet er trukket via MobilePay.
    Vi vil herefter hurtigst muligt undersøge din indsigelse.
    Viser undersøgelsen, at andre uberettiget har brugt din MobilePay,
    refunderer vi beløbet med det samme.

• #26   1. sep 2014 #24> Jeg mener ikke, at det saksede fraviger fra det, jeg fik at vide fra Danske Bank.

Skulle det uventede ske, at Danske Bank ikke tilbagefører pengene, så er der sikkert nogen, der gerne for f.eks. 1000 kroner vil køre ud og hente de 2500, som han opbevarer af mine penge.

• mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

#27   1. sep 2014 Det er ikke fordi jeg er uenig i det du siger Søren det var mest så folk selv kunne læse det smiley

• #29   1. sep 2014 #28> Jeg håber jo også bare, at det er såda noget - at der er er en rationel forklaring på, at nummeret ikke stemmer overens (det ligner mest et til PostDanmark), og at han ikke er rigtig er til at få i tale længere.

Nu dutter hans telefon optaget, når jeg ringer til ham, så det kan jo være, at han er igang med at opklare tingene sammen med sin bank eller GLS.

• #30   1. sep 2014 Gls kører i weekenden, har modtaget pakker fra dem på søn og helligdage,,,,,, nu kiggede jeg lige på annoncen, og han har sat 2 nye annoncer i idag, men ikke fjernet den med det du har købt, ville standse betalingen med det samme, desuden synes jeg det er dyrt selv med de 2500 du skal give.......

• #31   1. sep 2014 Fejl, han har ikke sat nye annoncer i idag, jeg så forkert, sorry smiley

• #34   1. sep 2014 Uanset hvem du har spurt, så har jeg flere gange fået pakker leveret på min Trappesten og til afhentning, både lør/søndag og på helligdage! !!!!!
    Det er bla derfor jeg altid bruger gls! !!!!!

• #35   1. sep 2014 Nå ok, det var ikke hvad min bank sagde, de forslog at politi anmelde svinet,hvis jeg ville have mine penge igen.

• #36   1. sep 2014 #35 er svar til 23 smiley . Håber også du ser pakken snarest.

• #37   1. sep 2014 #35> Det skal der ikke herske to sekunders tvivl om - har jeg ikke enten pengene eller varen onsdag eftermiddag, så bliver han politianmeldt.

Pengene skal jeg nok få tilbage. Det er udelukkende et spørgsmål om han frivilligt afleverer dem eller skal have besked på at aflevere dem. Det har han så 48 timer til at finde ud af, men så er tålmodigheden også brugt op. Jeg synes efterhånden, at jeg har spillet bolden over til ham ved 20 opkald og 4 SMS'er.

• #38   1. sep 2014 Sidste gang jeg modtog noget på helligdage var i påsken, jeg skrev om det her

http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/208169-god_service_synes_jeg

desuden modtog jeg for en 2-3 md siden dæk fra dækonline. På en søndag......

• #39   1. sep 2014 prøv at søge på det telefon nr han har opgivet i annoncen, det er registeret til et firma han selv ejer, så du har hans adresse stående der, så HVIS det er fusk, så kan man jo besøge vedkommende til en kom kaffe eller lign.

• #40   1. sep 2014 #31> Nej, han har nemlig ikke været online hverken herinde eller på Gul og Gratis siden omkring d. 30. august.

• #41   1. sep 2014 Søren lån en tlf og ring til ham for at høre om du kan købe det du har set på hans annonce i gul & gratis......hvis han siger ja, ved du besked, Vh og update tak

• #42   1. sep 2014 Annoncen er lige akkurat forsvundet fra Gul og Gratis nu.

• #43   1. sep 2014 Håber at du har hans navn og adresse

• #44   1. sep 2014 Så skriv/ring til gul og gratis så kan de spærre hans ip adresse det gjorde dba for mig, så var han nød til at ringe ind for at få åbnet igen . Men har ikke hørt om det har hjulpet.

• #45   1. sep 2014 Nu sker der det uheldige, at opkald går direkte på telefonsvarer. Det kan man jo tolke, som at han ikke har mere strøm på sin telefon, fordi jeg har ringet så mange gange.

Det betyder så også, at jeg har været nødt til allerede nu at lave en indsigelse og samtidig politianmelde ham for forsøg på svindel.

• #46   1. sep 2014 han havde også en rød bobbel til salg derinde

• #47   1. sep 2014 Ellers så hvis du ved hvor han bor så kan man jo finde nogle at køre sammen med for at se om han giver kaffen smiley

• #48   1. sep 2014 Har skrevet til ham på det nummer der er på guloggratis han siger det er solgt

• #49   1. sep 2014 #48> Har du lige fået svar fra ham nu?

• #50   1. sep 2014 30 min siden

• #51   1. sep 2014 #50> Ja, det kommer da godt nok helt bag på mig - kan du så ikke lige skrive til ham, at han gerne må ringe? smiley

• #52   1. sep 2014 Det er hermed gjort

• #53   1. sep 2014 #52> Mange tak - ikke at jeg tror han pludselig giver lyd fra sig smiley

• #54   1. sep 2014 Annoncen kan stadig ses, men som cashed:
    (link fjernet)

• #56   2. sep 2014 Nu svarer Danske Bank så tilbage, at man alligevel ikke er dækket, når det er via Mobilepay, da det sidestilles med kontant betalt. Så skal jeg jo have pengene på en anden måde.

Er der nogen fra eller omkring 6823 Ansager?

• #58   2. sep 2014 #57> Ja, selve Mobilepay virker fantastisk og er langt nemmere end netbank - desværre bare uden sikkerhed fandt man så ud af.

• #59   2. sep 2014 Søren, jeg citerer: #24> Jeg mener ikke, at det saksede fraviger fra det, jeg fik at vide fra Danske Bank.

Punkt 4 angiver jo netop, at du ikke kan tilbagekalde betalingen? Så det kan vel ikke komme som en overraskelse? Men held og lykke med at vride dine penge ud af sælger. Den slags svin burde få klemt bollerne i en skruestik...

• #61   2. sep 2014 #59> Jeg kontaktede jo netop Danske Bank telefonisk inden jeg igår lavede min indsigelse - og når de så selv oplyser, at det kan lade sig gøre, så går jeg naturligvis ud fra, at deres egne medarbejdere er bekendt med regler og vejleder ud fra disse?

Det kan jeg jo så efterfølgende se alligevel ikke passer, så der må sidde en medarbejder hos Danske Bank med røde ører.

• #62   2. sep 2014 Jeg har faktisk tidligere fået en bank til at æde et gebyr på 2000 kr. p.g.a. forkert rådgivning, selvom rådgivningen var givet mundtligt smiley

• #63   2. sep 2014 #60> Det har du ret i på alle måder. Men han har jo 2500 kroner af mine som han ikke ser ud til, at ville aflevere. Jeg kan have mistanke om, at en politianmeldelse heller ikke får ham på andre tanker.

#62> Det holder jeg dem eddersparkme også op på, så de slipper ikke så nemt smiley

• #64   2. sep 2014 Bare melde ham

• #66   2. sep 2014 (link fjernet)

Firma nr......Mon han er ved at lukke butikken ??

• #67   2. sep 2014 #65> Desværre har banken ikke lovet mig noget inden jeg foretog transaktionen - jeg overførte pengene i sidste uge og kontaktede først Danske Bank igår:

"Jeg må beklage, hvis en af mine kollegaer har oplyst dig, at du har de samme muligheder med hensyn til at gøre indsigelse ved en MobilePay transaktion, som ved en korttransaktion. Der skal skelnes ved, om der er tale om 3. mands misbrug eller ej. Hvis du betaler med MobilePay kan vi kun behandle en indsigelse, hvis der er tale om 3. mands misbrug. Hvis en vare ikke bliver leveret må vi desværre henvise til at lade politiet efterforske sagen.

Er der til gengæld tale om en korttransaktion, har vi både muligheder for at hjælpe med indsigelse i forbindelse med 3. mands misbrug og 'vare ej leveret'.

Jeg vil sikre mig, at vi internt får kommunikeret ovenstående klart ud."

Så jeg er ræd for, at Danske Bank ikke er til at stikke i.

• #69   2. sep 2014 jeg synes du skal politi anmelde ham,så kan de tage mine penge med fra ham svinet i sønderborg der snød min søn.

• Simon
    Simon Tilmeldt:
    apr 2014

Emner: 5 Svar: 103
    #70   2. sep 2014 Politiet er da fuldstændig ligeglad, så længe det handler om under 100,000kr

• #71   2. sep 2014 #70> Ja, det er desværre også det svar jeg forventer at få fra dem - at jeg bare selv kan finde en advokat og få mine penge på den måde. Men så har jeg da noget dokumentation.

• Nhb
    Nhb Tilmeldt:
    mar 2014

#72   2. sep 2014 Ja danmark længe leve. Du må godt snyde andre, stjæle og lave indbrud i en andens hjem uden at de må forsvare sig selv.

Sig til hvis du skal have hjælp til det private griseri !

• #73   2. sep 2014 Ja, det er fedt, at bo i et retssamfund, hvor man kan svindle, snyde og stjæle uden konsekvenser. Nu kan jeg så bruge 2500 kroner på at få mine 2500 kroner tilbage.

Jeg kan næsten ikke beskrive den smag jeg har i munden.

• #74   2. sep 2014 Der er sikkert nogle der godt kunne tjene lidt for at inkaser

• #75   2. sep 2014 Ring nu bare til ham fra et andet nummer.
    Så får du det hele opklaret, i stedet for alt det skriveri herinde.
    Bare husk at holde os opdateret ??

• #76   2. sep 2014 Tror da han vil blive lidt mærkelig hvis der lige kom en 12-20 stk til kaffe, samtidig med lige at høre om han vil betale de penge tilbage ....

• #77   2. sep 2014 Jens E> Det er et rigtig godt forslag og det har jeg gjort RIGTIG mange gange - jeg beklager hvis det ser ud som om, at jeg ikke har forsøgt at få ham i tale.

• #78   2. sep 2014 Jeg opfordrer ikke til ulovligheder. Men kom nogen forbi i hans nærområde og fandt mine 2500, så vil jeg da naturligvis give halvdelen i findeløn.

• #79   2. sep 2014 Ja, en kop kaffe kunne da være hyggeligt. ??
    Tager han den når du ringer fra andre numre?

• #80   2. sep 2014 Jens N> Nej, det gør han heller ikke. Igår aftes, mens jeg også både ringede og skrev, kunne han sjovt nok svare en anden bruger herinde, som skrev til ham om den var solgt.

Så jeg tror ligesom det signalerer, at han ikke vil snakke.

• #81   2. sep 2014 Fra igår

profilbillede
  • #82   2. sep 2014 Og jeg har ringet til ham:

19.28
    18.56
    18.53
    18.48
    18.46
    18.38
    18.13
    16.15
    15.45
    15.44

Plus opkald fra min anden telefon. Noget må fortælle, at han bruger nummeret og har været i nærheden af sin telefon. Hvordan det lykkes ham at overse mine opkald og SMS'er har jeg svært ved, at gennemskue.

• #83   2. sep 2014 Han var logget på bg i går,
    Der er en person registreret på hans firma adresse, ring til ham og hør om der er gang i butikken.. Hvis der er, så er det vel egentlig på tide vi mødes til en fællestur smiley

• #84   2. sep 2014 Kan se han er "ven" med Allan Kolding. Prøv også lige at høre ham om de kender hinanden...

• #85   2. sep 2014 Ja prøv ham, har er meget aktiv herinde

• #86   2. sep 2014 #84> Jeg prikker lige til Allan Kolding - tak for tippet.

• #87   2. sep 2014 Højst overraskende har jeg nu på Facebook - hvor jeg også har skrevet til ham - fået et svar retur her kl. 20: pakken var sendt retur med GLS, da der "var betalt for lidt porto" og han har været forbi GLS igen i dag og sende den.

Det giver bare alligevel ikke svar på hvorfor man i en uge vælger at være ukontaktbar. Jeg ved sgu snart ikke hvad jeg skal tro.

• #89   2. sep 2014 Nå, der var jeg så for tidlig på den, sletter mit indlæg igen om lidt, lad os håbe du får den inden længe

• #92   2. sep 2014 #90> Det har jeg, men jeg kan ikke finde noget på det (endnu).

• #94   3. sep 2014 #93> Jeg er 100% enig - jeg kan snart ikke finde hoved og hale og på ingen måde gennemskue, hvordan dælen man vælger slet ikke at ville kontaktes. Så kan jeg jo kun opfatte det på én måde.

Jeg må jo bukke, skrabe, undskylde, beklage, lade mig spytte på, hvis det viser sig mod forventning, at pakken dukker op.

• mogens N
    mogens N Tilmeldt:
    jul 2014

#95   3. sep 2014 Den kommer sikkert efter alt det virak det har skabt herinde mon ikke, det vil jeg da håbe ellers køre jeg gerne til Ansager smiley

• #96   3. sep 2014 Hvis den skule komme så kan du jo se datoen hvor når den er sendt.
    Mogens Ta mig med, Jeg kommer så sjældent ud til det sjove smiley

• #97   3. sep 2014 Øhøm
    Den sociale tillidsmåler giver intet udslag

profilbillede
  • #98   3. sep 2014 #97> Ja, korrekt - tillidsmåleren starter vel ved, at sælger lader sig kontakte af køber? Hvis du har mod på det, så må du gerne lige pinpointe for mig hvor det er sælger har givet anledning til tillid.

Men ja. Det er da altid meget nemmere, at være bagklog.

• #99   3. sep 2014 Manglen på social tillid viser sig mindst lige så meget hos sælger smiley

Svarer ikke på de mange ubesvarede opkald, frmentlig af frygt for hvor utilfreds du måtte blive me han ikke har betalt porto nok i første omgang smiley
    Og i anden omgang fordi han ikke fik taget sig sammen til at melde klart ud i god tid at han har klokket i det smiley

Men med det sagt, så ska der jo to til tango smiley
    Havde du selv været totalt godtroende havde han måske følt mindre pres og så indrømmet fejlen hurtigere.
    Har ingen anelse om hvordan køber-sælger dialogen har været, men har erfaring med at købere og sælgere af sådan nogen varer der godt kan være lidt.. Spændte smiley

Solen skinner altid over skyerne smiley
    Mvh

• #100   3. sep 2014 Nu har han jo på eget initiativ sendt mig en SMS forud for købet. Han kan SE mit nummer, når jeg ringer til ham. Han kunne godt svare SMS'er INDEN jeg overførte penge og på mystisk vis ophører enhver form for kontakt i det øjeblik han har mine penge. Han kunne også aflytte sin telefonsvarer og den vej gennemskue, at det nok var mig, der havde forsøgt at ringe.

Jeg kan simpelthen ikke skulle kunne tage højde for, om en sælger vil tage telefonen eller ej, om han har hovedpine eller ej eller ikke tager telefonen, når solen er i syd. Har man lavet en fejl: så indrøm det dog og lad os tage den derfra. Jeg kunne sgu da også komme til, at underfrankere noget, men jeg vil da fortælle køber det og undskylde.

Er det lidt eller meget irrelevant for mig? Som har vist sælger tillid ved at overføre 2500 i forventning om, at en aftale er en aftale...

Det handler jo ikke om, om jeg får min vare om mandagen eller om onsdagen. Men hvordan du forsøger, at få det drejet over til, at skylden er min, har jeg umådeligt svært ved at se smiley

• #101   3. sep 2014 Vil kalde ham en halv skidt sælger, men dig en hysterisk køber !
    At ringe ham ned, hænge ham ud, være skyld i diverse fremmede ringer, sms'er osv. det er da lidt unødvendigt... Tror du skal holde dig til handle f2s i fremtiden.

• #102   3. sep 2014 Jan> Det må du gerne. Hvor længe - i dine øjne - skal man forholde sig passivt, når der er absolut nul indikationer på, at en vare skulle dukke op?

Jeg har gennem årene nok lavet 500 handler på den her måde og det er første gang det kører sådan her.

• #103   3. sep 2014 Han kunne jo bare reagere på opkald/sms, så var der sku da ingen ko på isen, vel

har da prøvet det samme som køber, hvor sælger ikke modtog mine overførte penge, og dagen efter var han glad da han så fik dem, kan sku da slet ikke forstå man forholder sig tavs, hvis man har rent mel i posen........ Det er sku da til at blive mistænksom over......

• #104   3. sep 2014 Tror at han trækker den, for at kunne slette spor, skifte nummer osv fy

• #105   4. sep 2014 Jeg kan sagtens skaffe hans adresse via hans nr jeg kan søge i en database hvor jeg kan se hvis han har brugt hans nr til at handle med m.v
    Og kan os se hvis han har andre Tlf nr :-

Hvis det kan hjælpe dig så skriv pb

• #106   4. sep 2014 Jakob J> Det er rigtig pænt af dig. Jeg giver det lige til og med i morgen, da pakken skulle være røget retur - som jeg kan regne mig frem til, så må den derfor ankomme senest fredag.

Det har jeg selvfølgelig også skrevet til ham.

• #107   5. sep 2014 Surt ..... En af de grunde til jeg udelukkende køber.via Paypal !
    Håber udgår dit grej

• #108   5. sep 2014 Har du modtaget dine sager?

• #109   5. sep 2014 #108> Næ, det har jeg ikke - pakken skulle være sendt onsdag (igen), så det burde være fremme i dag, men jeg har ikke modtaget noget.

• #111   5. sep 2014 Ja, to dage og skal det da ikke tage mere, når det er indenrigs - så indtil videre ser det desværre ikke så lovende ud.

• #112   6. sep 2014 Jeg har fulgt med fra sidelinien, og er nysgerrig. Noget nyt?

• #113   6. sep 2014 "112> Nej, ikke noget nyt.

Ikke modtaget noget og ikke hørt yderligere fra sælger siden han onsdag aften skrev, at pakken var sendt igen og stak mig et nyt T&T-nummer, som heller ikke rigtig giver noget resultat.

• #114   6. sep 2014 Jeg har prøvet det samme en gang, masser af dårlige undskyldninger men ingen varer..
    Jeg var så "heldig" så han havde brugt falsk navn, så ryger det under kategorien bedrageri og politiet tog sagen. 1½ år efter blev han dømt og fik en bøde på 2500,- (Han havde snydt mig for 2300,-)

Jeg så aldrig pengene igen..

• #115   6. sep 2014 Nu spørg jeg måske dumt, men så vidt jeg ved indlevere man pakken til gls og betaler Hvad de siger det koster, altså det kan ikke bliver for lidt og sendt tilbage, eller er der noget jeg har misforstået de gange jeg har sendt med gls?
    Gls har vel ikke deres egne frimærker ??

• #116   6. sep 2014 Det er fanme træls ( på jysk) er han stadig ikke at komme i kontakt med?

• #117   6. sep 2014 #115> Du har helt ret. Jeg kan heller ikke forstå, hvordan man kan underfrankere en pakke ved GLS, da den netop bliver målt og vejet og så betaler man.

Men der er i forvejen ikke rigtig noget jeg forstår indtil videre.

• #118   6. sep 2014 #116> Nej, siden tirsdag har jeg ikke hørt fra ham.

• #120   8. sep 2014 Hvad der er sket fra jeg overførte pengene og til nu har jeg ikke begreb om, og finder næppe heller ud af det, men pakken er ankommet her til formiddag med GLS.

Jeg må naturligvis ærligt og dybt beklage og heldigvis tog jeg bare fejl. Kald mig bare hysterisk. Jeg har naturligvis også beklaget og undskyldt overfor sælger.

Således er det altså endt lykkeligt og jeg har røde ører.

• #121   8. sep 2014 Det var godt og jeg syntes ikke du er hysterisk, når pakken først ankommer 10-12 dage senere end forventet !

• #122   8. sep 2014 I det mindste var du ærlig, og det var spændene undervejs, hygge

• #123   8. sep 2014 man kunne måske også gå så lang at tro, at hvis du ikke havde givet lidt lyd,at den så var gået i glemme- bogen.

Hvem ved,

mvh

• #124   8. sep 2014 Syntes det er helt okay, og lækkert den er kommet Hvornår er den sendt ?

Jeg tror at han har sendt den fordi han måske har luret hvad der kunne ske men det er bare min mening

Og det er også stort du kommer med en undskyldning, Men jeg forstår også den måde du har handlet på

• #125   8. sep 2014 Jeg ved det ikke, og det er også sekundært, da varen er dukket op - resten er kun spekulationer smiley

Jeg overvejer, at slette tråden, da jeg gerne lader tvivlen komme sælger til gode og der jo reelt kan være sket ting, som han ikke har/havde indflydelse på.

• Nhb
    Nhb Tilmeldt:
    mar 2014

#126   8. sep 2014 Det er ikke i orden opførsel af sælger, så du har fandme ret til at gøre hvad du vil.

Jeg tror også at det du har gjort, og andre, har gjort at du idag har din pakke som du har købt og betalt for.

Kommentér på:
Snydt eller?

Annonce