{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.352 visninger | Oprettet:

Føj køre fra politiet på åboulevarden (KBH) {{forumTopicSubject}}

Hvis nogle ved hvordan det ender, må i meget gerne skrive det her inde.

Tale om en mc der fløj forbi vores butik på Åboulevard lige efter søerne (væk fra kbh)
Hvid mc / eller føre med hvidt tøj og ingen hjelm, var det eneste jeg nåede at se - med en politibil godt 200-300m bagved.

Håber sgu ikke der er nogle uskyldige der kommer til skade

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føj køre fra politiet på åboulevarden (KBH)
  • #1   20. aug 2014 åndsvagt at køre uden hjelm ok men at smutte fra polisen kunne jeg såmænd også finde på

• #2   20. aug 2014 dobbelt op på åndsvag. ..

• #3   20. aug 2014 Smutte fra politiet ville jeg kun gøre hvis jeg var kommet ud i noget meget dumt - men så var jeg i forvejen så langt ude og skide at det hverken ville gøre fra eller til.

Men der kommer jeg heldigvis aldrig ud - ingen respekt for at folk vil flygte fra politiet og være til fare for andre. Slet ikke inde i byen - på en motorvej på lars tyndskids mark er der heldigvis ikke så mange man ville være til fare for - men stadig er man en kæmpe idiot.

• #5   20. aug 2014 #1
    Så er du pr. defination bare lige så latterlig som andre latterlige mennesker der ikke vil stå ved de har dummet sig. Men det styrer du bare, så længe du ikke tager andre med i faldet, når regnskabets time kommer.

• #6   20. aug 2014 #1
    jeg vil ikke sidde her og pusse glorien som så mange andre, jeg var også stukket af.
    ligger man til 3 klip, hvad ville så være bæst, stoppe og miste kortet og moske miste job mm nej tak, jeg var den der var stukket, ja ja ja du kan jo bare køre ordenligt, som om i selv altid gør det.
    man kan sku godt stikke af forsvarligt, uden at skulle med 200 over for rødt mm

• #7   20. aug 2014 vis man ser denne video kan man jo bedømme hvem der køre mest uforsvarligt

http://www.motorcykelgalleri.dk/video/diverse_mc/1854-videopolitiet_

har set flere videoer med disse betjente, som bevist venter til de har alle tre klip i hus inden de giver sig til kende, det er sku ikke iorden, så må de jo have noget modspil

• #9   20. aug 2014 Sjovt som den der med "det gør I andre også" altid skal bruges til at retfærdiggøre at det er i orden at køre sådan hvis nu og hvis nu.. Jeg er ikke en del af "I". Jeg kunne ikke finde på at smutte fra politiet. Jeg har respekt for mit eget og andres liv og også for politiets arbejde. Vil de stoppe mig har de sikkert en grund til det, og så må jeg jo stå til regnskab i fald den er god nok. Hvis ikke så kan de jo se mit kørekort og sige "kør pænt"

Det er ikke i orden på en tæt trafikeret vej i byen, som det er tilfældet her. Heller ikke selvom man har 10 klip i sit kort. Man kan jo kun håbe at skulle det gå galt, så tager man kun sig selv med og ikke andre!
    smiley

• #10   20. aug 2014 Kan godt lide det medhold der kommer til dem der køre meget for stærkt.......

Ja køre du 180-200 på en motorvej hvor der ikke er så meget trafik - fair nok, stadig dumt, men fair nok....
    Køre du derimod 180-200 i tæt trafik på danmarks mest befærdede vej, har jeg intet tilovers for dig - ikke nok med du udsætter dig selv for faren (Natural selection) - men andre der køre der kommer også i farezonen.

Og kom ikke og sig i har 120% styr på jeres mc og kan forudse 200 meter frem i tæt trafik.

Ja hvad nu hvis - hold nu kæft med det "hvad nu hvis" - Det kun fordi i ikke har gode modagumenter i kommer med det "lort"

Ved ikke om i så det link der blev lagt op igår eller forgårs, omkring hastighed grænser? Hvis ikke, så tjek det lige.

• #11   20. aug 2014 Jesper H, du er bare for sej!!!

• #12   21. aug 2014 Baaahahaha ;-D 180-200 på motorvej, så er det da fordi det kløer i skridtet... Kan ikke sige med sikkerhed om jeg kunne finde på at stikke af en dag? Kommer nok an på hvad jeg har gjort og står til af straf. Indtil videre har jeg altid stoppet..

• #13   21. aug 2014 Lol hvad er det for noget

120%? Som om
    180-200 på åboulevarden? Som om

180 på motorvej = dumt? Pffff

• #14   21. aug 2014 der er godt nok mange hellige køer i denne tråd smiley

• #15   21. aug 2014 Der kom den igen smiley Som den altid gør i de her tråde..
    Men ok hvis det er det eneste man har som argument... tsk tsk....
    smiley

• #16   21. aug 2014 Jesper H, hellige køer siger du, kan du ikke prøve at præcisere hvem i denne tråd du mener er hellige køer, det er for nemt at skyde med spredehagl og så med så tynde argumenter.
    Dem du kalder hellige køer tror jeg faktisk ikke er hellige, jeg tror såmænd bare det er samfundsborgere der tager deres straf hvis de bryder loven, sværere er det ikke, og det kan da ikke være forkert, eller hvad?

• #18   21. aug 2014 #16
    Tager deres straf når de bryder loven? Eller hvis de bliver opdaget i at bryde loven?

• #19   21. aug 2014 Lasse H, du har ret jeg manglede en lille tilføjelse, jeg må indrømme jeg heller ikke selv ringer og meddeler det hvis jeg har kørt lidt for stærkt.

• #20   21. aug 2014 smiley

• #21   21. aug 2014 blaah blaah blaah... uden at tage nogle partier overhovedet, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad meningen med tråden er? Du ønsker at vide hvordan jagten endte. OK? But why?

• #22   21. aug 2014 Thunder - ja om nogle så noget eller ved hvordan det endte - og hvorfor - fordi jeg gerne vil høre mere - eller ville jeg ikke oprette det? Tænk selv :o)

Glad for der i det mindste er nogle fornuftige mennesker her inde

Gid man kunne give et "dont like" til folk der kommer og siger at de gerne vil køre fra politiet.....

• #23   21. aug 2014 Det er måske lidt kontant, men jeg er helt OK med hvis en som kører fra politiet krøller sig rundt om en lygtepæl og slår sig selv ihjel. Så er der ingen andre som kommer til skade smiley

• #24   21. aug 2014 At du gerne vil høre mere... Jaaah den havde jeg jo regnet ud.
    Uddyb gerne HVORFOR. Det er det jeg spørger om smiley
    Hørte du efterfølgende udrykningskøretøjer?? Som ambulancen?

Men lad mig fortælle dig hvad der højst _sandsynligt_ er sket. Motorcykelisten er stukket fra patruljevognen. Ingen er kommet til skade. Og så er den prut slået.

• #25   21. aug 2014 Thunder, ja eller så er skovlen skredet i et sving og dermed blevet anholdt og har fået sin straf som fortjent

• #26   21. aug 2014 Eller også det.

Jeg må også erkende at muligheden for at jeg ville tage flugten ligger der alt efter omstændighederne. Hvad har jeg gjort? Hvor er jeg henne?
    Jeg ønsker ikke at miste mit kørekort eksempelvis, og der skal ikke ret meget til for det sker, hvis man tænker over det. Og som nævnt tidligere har man hørt utallige fortællinger om patruljevogne der BEVIDST lader dig opnå 3 klip. Dette er svineri, og det burde være pålagt politiet at stoppe vedkommende allerede efter 1 klip. Det ville være det sikreste for alle, men ikke det der giver mest profit i statskassen, og det er præcist der skoen trykker for mig.
    Tænk hvis jeg lanesplitter lidt i en by i Danmark. Så opnår jeg 3 klip efter 3 biler. Selvom jeg ikke er til gene eller fare for nogle, og at rundt omkring i verden er det fuldt lovligt. Eller hvad hvis jeg køre 80 km/t hvor jeg må køre 50 km/t selvom strækningen byder til det og er flersporet and so on. Vildt store forbrydelser ikke?? Også så vilde at det skal koste kortet? Bestemt ikke. I disse tilfælde ville jeg tage flugten, hvis jeg vurderede jeg kunne gøre det sikkert.

Min pointe er - at den MC du har set behøver ikke være en idiot der køre råddent til dagligt og ligger og maxer med 180 km/t permanent. Så ro på med at ønske ham død og alt det der. Jeg tror i den given situation og med den nuværende lovgivning bliver han presset til at blive endnu mere til fare pga. latterlige færdselsregler fordi han ikke ønsker at miste kortet. Og hvem fa'en gør også det.

Jeg kan altid godt lide at se tingene fra flere vinkler inden jeg lynhurtigt konkludere noget.

• #27   21. aug 2014 Er du panser Leo ?

• #28   21. aug 2014 Thunder - du kender tydeligvis ikke Åboulevarden i kbh vel? Det lyder ikke sådan.

Anyways - nej der kom ikke nogle ambulance, og gjorde der, var det nok af anden grund, siden nærmeste hospital IKKE ville være inde i indre kbh.

Ja og det sgu ærgeligt hvis han er sluppet, men det er jeg også bange for - og DERFOR indlægget her, om nogle enten havde set en væltet mc / set samme jagt som mig / ikke set noget (og derfor ikke behøver kommentere emnet og være smart)

--------

Måske er han ikke en idiot i trafikken hver gang han er på sin mc - men her var han, om du synes det eller ej, er jeg faktisk ligeglad med, du har din holdning og jeg har min. Jeg vil heller ikke miste kortet, og derfor køre jeg ikke mere ulovligt end en fartbøde måske ville ramme mig.

• #29   21. aug 2014 Nej det gør jeg ikke ligesom du ikke kender O2 i Odense. Hvad er din pointe?
    Manden kan jo godt have kørt for stærkt med 40 km/t for meget et andet sted end lige Åboulevarden, og så er jagten nået ud til Åboulevarden.

Desuden er jeg hverken modstander eller tilhænger af det han har gjort, fordi jeg aner intet om hvad der er sket foruden. Ligesom du heller ikke gør. Kend forhistorien/optakten til tingene inden man lynhurtigt drager hastige konklusioner om at manden bare er hjernedød, og at man ønsker han krøller ind i et vejtræ. Hvad fanden er det for noget at ønske.... Se det kan man sige føj for satan til.

• #30   21. aug 2014 Fedt du gør opmærksom på at kejseren ikke har tøj på thunder smiley

Er selv holdt op med at prøve.

Vrede gør blind og man var, efter trådens indhold at dømme, blind allerede inde n man så motorcyklisten

Men krydser fingre for folk begynder at se hvad de kigger på smiley

• #31   21. aug 2014 Jesper H, nej jeg er ikke panser, jeg er en ganske almindelig borger der ind imellem også kører lidt for stærkt, men jeg tager min straf hvis politiet beder mig stoppe.

Thunder, det er herligt at se dig skrive, at politiet burde have pligt til at stoppe alle efter 1 forselse, især i en tråd der handler om folk der stikker af i stedet for stoppe, du kan godt selv se det ikk !!!

• #32   21. aug 2014 politiet har deres metoder og vi har vores, nogle gange vinder de andre gange taber de.
    vis politiet ikke overholder loven, og det gør de sku tit ikke, så forvent ikke at pøblen gør

• #33   21. aug 2014 Respekt Allan A, du er også en af de seje

• #34   21. aug 2014 leo k

alle skulle være som dig,
    du tager din straf, kun vis du bliver taget jo. det er også den rette instilling
    fint med mig, at folk er forskellige med forskellige grænser

• #35   21. aug 2014 Leo du har jo ikke noget tøj på smiley
    Prøv at skrive et indlæg fri for falsum engang smiley det ses når det føles forvirret

• #36   21. aug 2014 MC atsi, prøv at fortælle mig hvad der er falsum i mine indlæg

• #37   21. aug 2014 I indlæg 23

Det tænker du måske umiddelbart
    Men det afhænger

Både af om personen måske var uskyldigt anklaget for terror

Og af om det skulleske for øjnene af nogen du har kært.

Den simplistiske fremlægning er ikke bare baseret på en selvmodsigelse

• #38   21. aug 2014 Nummer 33

Muligt det er ironi, men stadig falskt
    At jeg finder det i strid med reglerne om at skrive med det formål at fornærme vil jeg så lade være at gøre yderligere pmærksom på smiley

• #39   21. aug 2014 Nummer 19

Pointen var ikke at du manglede en tilføjelse
    Pointen var at der fundamentalt ikke er forskel på at bryde relglerne med overlæg, eller bryde reglerne med overlæg to gange i træk.

Forskellen går på om man kører for stærkt til at være fredet fra politiet, eller om man kører for stærkt til at det passer til forholdene.
    Med overlæg..

• #40   21. aug 2014 Når du snakker om mulighederne for "forsvarligt" at flygte - det er min pointe, når jeg fra starten nævner hvor hændelsen fandt sted. - Og ja det kan han sagtens, endnu mere uforsvarligt??

Uanset hvad der er sket foruden, så så jeg hvad jeg så - så vil meget gerne høre den historie der kan retfærdiggøre den kørsel..

Og Leo har fat i noget der

• #41   21. aug 2014 Det bliver næsten ikke bedre i kbh end åboulevarden

Oceaner af plads.

Der er en grund til der er så meget udrykningskørsel generelt på den vej

• #42   21. aug 2014 Nej indre kbh bliver det ikke bedre end den vej - men med al den trafik en hverdag - tja, hver sine holdninger til definationen af "forsvarligt"

• #43   22. aug 2014 Jeg ved hvad du mener..

Men har ikke nogen holdning som sådan til definitionen af forsvarligt smiley
    Muligt at forsvare.
    Bemærk at "forsvare" ikke er at forveksle med "beskytte"

At beskytte noget kan man vel sige at kræver "det" er noget konkret.
    Sååøø, "man sku nok ha været der" smiley

Nu siger du vedkommende ikke var iførg hjelm, så skal ikke udelukke jeg havde rystet på hovedet ad ham også smiley

Men alt med måde.

• #44   22. aug 2014 MC.Atsi hvis dit indlæg nr. 37 er et svar til mig, så må jeg bede dig læse tingene ordenligt igennem før du kommer med anklager om falsum, indlæg nr 23 som du refererer til er ikke skrevet af mig

• #45   22. aug 2014 MC atsi, nr. 33, du har selv spottet det var ironi, hvilket jeg forøvrigt godt vil rose dig for, så den får du sku.

• #46   22. aug 2014 Mc Atsi, vedr. nr. 19, så er jeg ked af sige det, men det tilkommer altså ikke dig at afgøre hvad pointen med mit indlæg var, bevares du må da gerne have en mening om det, men det er altså mig der ved hvad jeg skrev og hvorfor jeg skrev det, og ja der var en lille mangel som jeg har udredt. Kan du ikke komme på nogen stærkere argumenter for falsum i mine indlæg end dem du her har fremført så er du langt ude, men skriv bare videre det går mig ikke på når det er så tyndt det du skriver.

• #47   22. aug 2014 Det var sku mig, jeg havde stjålet mcen og ja stak fra dem, så dig godt inde i siden, skal huske at hilse næste gang eller lige sende dig en besked hvordan de går vis det skulle ske igen

Kommentér på:
Føj køre fra politiet på åboulevarden (KBH)

Annonce