{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

Sådan en svindler !!! {{forumTopicSubject}}

Købte jo motorcykel for 14 dage siden... Købte den privat (dumt gør det ikke igen) Manden ejg købte den af fortalte mig at den skam var super iorden og det lod den også til at være...
Jeg hentede den i Rødekro da jeg nåede Middelfart begyndte den at hoste underligt for så at gå ud ....hvorfor... jo fordi batteriet var helt afladet...
Jeg ringede selvfølgelig til manden og brokkede mig og han sagde at det havde den også gjordt da han købte den for 3 år siden.. jeg skulle bare købe et nyt batteri og så ville den køre igen... det gjorde jeg så og ca en uge efter lavede den samme nummer igen.. uheldigvis var en lørdag eftermiddag og jeg havde lige krydset storebældt for at besøge mine forældre så hurtigt ud og købe et nyt bat. igen (desværre var det kun T-hansen der havde åbent på det tidspunkt) for jeg skulle jo have cyklen tilbage til fyn igen... og ja nu er den så gal igen ringede til den tidliger ejer og fortalte ham tingene som der var.. Det skal lige siges at jeg gav den pris han forlangte og han stod og sagde at den var i orden !!! Jeg tilbød ham at vi kunne dele værkstedsregningen da fejlen jo tydligvis havde været der da jeg overtog cyklen for den gjorde det jo den dag jeg hentede den men han postod at den ikke fejlede noget daa han havde den og gad ikke betale noget... Det han i virkeligheden havde gjort var at han havde sat et nyopladet bat. på inden jeg hentede den og så køre den jo fint så længe der er strøm på .....
Så nu vil jeg bare advare jer andre hvis i skulle støde på denne svindler en anden gang så endelig fingerene langt væk..... Svindlerens navn er KEVIN RADIK ANDERSEN han er fra Rødekro (sønderjylland) men ved han flytter til Aahus til sommer....
Føj hvor jeg hadder uærlig mennesker !!!!
Mikael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan en svindler !!!
  • #1   27. okt 2005 Ja der er desværre flere der er sådan...man kan jo bare håbe at de kommer til at handle med hinanden så de kan se hvor træls det er og så forhåbentlig ikke gør det igen....håber for dig at det er det eneste der er i uorden...hygge

• #2   27. okt 2005 Ro på...

Der skal vel bare en ny genarator på... Det er da ikke så peberet...

Der er altid en risiko ved at købe brugt ved privat, og med mindre man har styr på hvad man køber skal man holde sig fra det...

Jeg kan godt se det er surt for dig at skule ud og ofre nogen gryn på at få dyret til at køre igen, men det er da stadig billigt sluppet..

held og lykke med den fremover!!

/Jan

• #3   27. okt 2005 Hey..
    Tja det er sgu bittert at skulle ud og ofre penge på en maskine man lige har købt, men i de fleste tilfælde vil der være lidt her og der man skal ofre på en brugt kværn. Og tro mig, at købe mc ved en forhandler er sgu ikke altid lykken -de kan nogle gange være meget værre end privatfolk (det har flere her fra forum erfaret). Tror også bare at det er et laderelæ/generator der er smuttet på din bike, det kan du købe til fornuftige penge.

Håber at det ordner sig.

Ronny.

• #4   27. okt 2005 Ikke for træde i det men det er den risiko man læber ved handle privat ... der er ikke andet at gøre end æde det med et smil ... du har vel en slutseddel ?? hvordanb er denne udfærdiget ?

• #5   27. okt 2005 Du har helt ret Jan * RSV Tuono * der er ikke andet at gøre end at springe op og falde ned på det... og grunden til jeg postede dette indlæg var mest for at få luft for jeg var sku for at sige det pisse sur... og ja jeg har en slutseddel (en standart hentet fra nettet) men den hjælper mig ikke meegt og slet ikke når det er en felj man ikke kan konstatere ved at kigge på cyklen og som først viser sig efter jeg har overtaget den selvom den har været der inden jeg købte den ....

Nu vi er ved det er der så nogen der ved hvordan jeg finder ud af om det er regulatoren eller genneratoren ... jeg tror måske den lader en gang imellem... Regulatoren ser ikke ud til at have været overheddet som følge af for meget strøm... men hvis der er nogen der har nogle gode bud på fejlen høre jeg gerne fra jer...
    Mikael

• #6   27. okt 2005 ham kender jeg godt!!! eller nærmere hans søster, hehe smiley ham får du vist ikke noget ud af!!

• #8   27. okt 2005 Jah... Næste gang jeg køber MC blir det nok privat. Det man får ekstra hos en forhandler (klargøring + 6mdr garanti) kan man ikke rigtig bruge til nogte. Klargøringen vil de fleste privat sælgere også stå for, da det er nemmere at få solgt en fin mc. Og de penge man betaler for at få de evt. 6mdr garanti. Dem kan man eder sprøjtme få mange reservedele for !!
    Du er sgu sluppet billigt vil jeg sige. Men det er pisse irreterende at føle sig snydt. Den kan jeg godt skrive under på...!
    Se evt dette link under; anmeldelser, forhandelere og værksteder, Køge MC Center, og så indlæget fra Nordskov (mig). Jah og for den sags skyld også de andre... http://www.dmcn.dk/
    Men jeg håber du får din kværn ud at trille som den skal igen !

MVH Nordskov

• #9   27. okt 2005 Gi' ham en kinesisk olfert !!!

• #10   27. okt 2005 Hey Mikael...

Jeg kender Kevin rigtig godt. Og jeg er da meget ked af at høre at du kalder ham svindler ( selv om jeg godt forstår dig ).
    Tror Kevin har haft den CBR i en 3 år nu. Og den har kørt rigtig fint og godt. Han har også kørt denne sæson uden at der har været nævneværdige problemer med den. Så det er simpelthen et meget uheldigt tilfælde at generatoren ( som det nom er ) er stået af.
    Men forstår godt at du er ærgelig. Det er jo ikke lige det man regner med vil ske... Men som så mange andre har skrevet så er det det der kan ske når man handler privat...

Og uden at tage nogens parti så sys jeg det er noget pis at du offentliggør hans navn og nærmest bopæl her på siden. Sys jeg ikke hører nogen steder henne... det kunne du have gjort hvis cyklen havde været stjålet eller motoren var sprunget i luften... Men sgu da ikke for sådan noget..., Bare min mening...!!!!

Håber du finder ud af hvad der er galt med den og at det ikke blir for dyrt...

Vh frank A

• #11   27. okt 2005 Du har bare været uheldig med din handel og ramt en idiot og handle med....-Jeg har købt 5 cykler og alle ved privat folk... Du kan let spare mange tusind kroner ved at købe privat. Kun en af mine cykler havde en fejl og det var min første Hayabusa. Men fejlen opstod først 2-3 måneder efter vi havde handlet. Der skulle ny tank, dyser og en masse småting til. Jeg ringede til manden jeg havde købt den af, og han sagde han nok skulle betale. Så han betalte mekanikeren og suzuki danmark tanken og stumperne.
    Så man kan også være heldig og spare en masse penge, ved at handle privat.

Derimod har jeg en kammerat som absolut skulle handle ved en forhandler, for så vidste man det var "i orden".Men da så motoren stod af efter 1 1/2 måned, var han ligeglad og sagde at han måtte have mishandlet motoren. (zx9 er sgu da en racercykel) . Så han ville ikke give noget. Så min kammerat betalte bare 17000 for en brugt motor.
    Så man kan også være uheldig med en lorteforhandler.

• #12   27. okt 2005 Det er pisse surt med en svindler som du har været ude for..
    Men jeg har købt min første MC privat og den er helt fin så jeg har god erfaring med det.. Jeg havde min onkel og far med ud.. Min onkel har kørt MC i mange år så han havde meget mere forstand på det og jeg er sgu glad for at jeg havde ham med som "rådgiver" Ville ikke turde købe MC privat..
    Men Go Vind med din MC

• #13   27. okt 2005 Uden at kende historien fra begge sider, eller tage parti, er det vel en normal raktion og vil af med lidt af "trykket". Men ville nok besinde mig til at udelade navnet, da det faktisk generalt kan blive dyrt at kalde folk noget uden at have belæg for det. Uden at samligne overstående sag kan jeg kun sige at svindel i almindelighed har bredt sig ud over nettet. Så hvis du har noget til salg og du får svar så tjek lige den her som jeg fik fra norsk mc makker: http://www.rykogreis.com/Bedrageri.htm
    Tilsidst et lille citat af Samuel Goldwyn:"En mundtlig aftale er ikke det papir værd, den er skrevet på."

Kommentér på:
Sådan en svindler !!!

Annonce