{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.579 visninger | Oprettet:

Carsten T
Carsten T
MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 23

Dem som tøver! {{forumTopicSubject}}

Så skal det ud, om jeg begriber hvad der går galt for dem.

De bilister som tøver, enten holder de stille med 65% af bilen ude på min bane eller også kører de ud omtrent 50 meter fra mig...

Det er i mine øjne de farligste typer vi har på vejene, jeg sætter altid farten så langt ned at jeg kan nå at stoppe når de laver det nummer...

Men for dælen hvor bliver jeg arrig, godt der ikke er mikrofon i min hjelm direkte opkoblet til et børneprogram...

Ahh, det lettede, kør forsigtigt gutter smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dem som tøver!
  • Carsten T
    Carsten T Tilmeldt:
    apr 2014

#2   13. aug 2014 mit eksempel idag:

Jeg kører nord ad Letvadvej (mod Mølholm, i Aalborg).
    farten er cirka 45-50, jeg kører 100 meter bag en anden bil, så kommer den her Audi A3 og kører først fem meter ud, så holder han/hun stille i cirka 1 sekund, for derefter at fortsætte ud på kørebanen nærmest i tomgang, på dette tidspunkt er jeg naturligvis helt oppe bag ham/hende, så går der cirka 10 sekunder før vedkommende skifter gear og kommer afsted....

Der var ikke skolebil spejle på bilen (tjekker altid da det jo forklarer en hel del om hvilken afstand jeg skal holde)

• Carsten T
    Carsten T Tilmeldt:
    apr 2014

#4   13. aug 2014 hehe, det ville nok være selvmål når der står Security - Siemens på min jakke smiley

• Daniel L
    Daniel L Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #5   14. aug 2014 Det problem er nemt løst, skift jakke??

• #6   14. aug 2014 Har samme problem med busser her. Har vært ude og stå og snak med en af dem. Med han fattet ikke en meter. De køre 1-1,5 meter ud. Så holder de det 5-10s. Så de må ha set en lige til man er oppe ved dem. Så køre de sku bare ud. PS fra en sidevej

• #7   14. aug 2014 Tja jeg oplevede også noget sjovt i går.
    Jeg passere en sidevej hvor der holder en bil (med en dame) og venter på at komme ud.
    Bilen foran mig skal så ind af denne sidevej, men i stedet for at køre omkring på hendes venstre, hvor der jo er masser af plads så vælger han at at forsøge at komme forbi på hendes højre side...damen så naturligt nok lidt forskrækket ud.
    Og de resulterede i at hverken hende, ham eller nogen i den side af vejen kunne komme nogen steder smiley

• #8   14. aug 2014 de værste er dem der glor direkte på dig for herefter at køre lige ud foran dig

Kommentér på:
Dem som tøver!

Annonce