{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

jeg er super glad {{forumTopicSubject}}

jeg er ikke ude på at lave reklame, men jeg syntes fantastisk service og kanon priser skal belønnes.

jeg stod og manglede kæde kit ringer til firmaet kl 19:45 hvor telefonen bare bliver taget og siger hvad kan jeg hjælpe med.

så siger jeg at jeg skulle bruge et godt kæde kit og spørger på min cykel hvad han har liggende han siger bare jeg står lige her med en datter der ikke er helt tilfreds om han ikke lige måtte undersøge det i morgen og ringe tilbage og jeg sige jo self. og jeg høre pigebarnet i baggrunde hun var ikke glad, smiley '

så går der en lille time så tikker der en mail ind med dvs tilbud og muligheder til min cykel og til priser jeg ikke har set billiger på ebay vi snakker maks 80kr dyre også risiker man told og moms + fragt.

og da jeg ikke er så nørdet igen spøger jeg om ikke jeg må ringe og få en uddybning på de forskellige stumper det kunne jeg bare gøre. det satme iorden service.

skal lige siges jeg for et halv år siden oplevet den samme høje service hvor jeg bla. bestilte nyt luftfilter som så ikke kunne bruges da min åbenbart var opbygget det fik jeg lige nævnt nu så siger han jeg kigger lige på om den ikke bare kan sende det tilbage så nu har jeg fået bestilt nyt kæde kit hjem og retuneret luftfilter efter 6 måneder så ikke jeg har det ligge. jeg fatter ikke vi piber sådan i dk vi for sku noget for den smule penge vi smider ekstra og mine tilfælde har det været billiger end noget andet sted jeg har kunnet finde.

www psje-webshop dk fyren hedder peter og har reddet min dag igen og syntes bare i skulle være del a en god opleves blandt de mange dårlige

ha en god aften boys mvh Philip og det man ikke kan finde på hans side ring til ham har endnu ikke fundet noget han ikke kunne skaffe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er super glad
Kommentér på:
jeg er super glad

Annonce