{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tønder-sagen
  • #1   7. aug 2006 Har nogen af jer andre også tænkt:

.. Når der er så mange direkte involverede, hvor mange mennesker i det lokalsamfund har så ikke haft en eller anden form for kendskab til forholdene - OG BARE HOLDT DERES KÆFT!!!

Pædofile er på en eller anden måde syge (jeg forstår mig ikke selv på den sygdom, men det siger de der gør), men de TAVSE VIDNER - jeg håber fandeme de skammer sig og måtte selvmordsraten stige i omegnen!!!

P.S. Undskyld - jeg fatter ikke en brik!!!

• #2   7. aug 2006 Det er lige så slemt at se tavs til som at deltage aktivt selv!
    Fucking klamme røvhuller!
    Jeg er ikke en selvtægtsmand, men kendte jeg adressen på en der havde deltaget aktivt, eller på grund af sin tavshed havde ladet disse uhyrligheder gå ud over pigen flere gange, havde jeg da også besøgt vedkommende og fortalt min mening...

• #4   8. aug 2006 Ærligtalt så synes virkelig også at folk er for passive!! bare for at tage et eksempel var jeg engang vidne til at en mand gik helt agurk inde i en bank bare fordi han ikke kunne låne penge, og der stod selvfølgelig 4 fuldvoksne mænd inde i banken og hvad skete der ikke en skid der gik 8 minuter indtil vagten kom og overmandede ham enemand..
    det er da helt til grin!! og det værste er jo at det er sådan det forløber de fleste af gangede..
    synes bare at man efterhånden har fået den fornemmelse at så længe det ikke omhandler dem selv er folk sgu ligeglade!!

PS. synes også det er en forfærtelig sag den i tønder

• #5   8. aug 2006 kasper:

hvorfor greb du så ikke selv ind?

• #6   8. aug 2006 var 16 år smiley

• #7   8. aug 2006 det med at gribe ind er altid en svær balance gang........det er der nok en nordsjællandsk familie der kan tale med om, de havde en Far der ville være helt og endte op med at blive skudt !!!!

Jeg har selv blandet mig et par gange eller 3 i noget slagsmål som havde taget overhånd, men i dag hvor jeg har 2 dejlige drenge så skal der meget til før jeg blander mig i sådanne former for ting.

I tønder sagen er det selvfølgelig helt grotesk at det kan stå på så længe uden at der er nogen der lige løfter knoglen og ringer ****1448 til nærmeste politi eller kontakter de sociale myndigheder, men i netop denne sag var de sociale myndigheder vel også involveret, men en simpel komune flytning satte jo en stopper for det.

• #8   9. aug 2006 Vdr. mit tidligere indlæg i denne tråd:

Michael P(Tønder) har sendt mig følgende kommentar, som jeg nøje har gennemlæst, og egentlig tænkt en del over. Jeg overvejede at slette mit tidligere indlæg, men jeg foretrækker at stå ved mine brølere, og desuden giver nedenstående ikke mening, hvis jeg fjerner det oprindelige indlæg.

Michael skriver til mig:

"Tønder sagen!!!

Hej knud.
    nu har jeg så lige læst dit indlæg fra tråden tønder sagen, og jeg må sgu indrømme at jeg godt nok blev lidt harm!
    Du sidder og er helt sikker på at de andre "lokale" i landsbyen ikke har handlet selvom de vidste hvad der gik for sig!
    Nu er jeg så tilfældigvis en af de lokale, og jeg kan ihvertfald fortælle dig at hverken os, eller de andre "naboer" i det lille samfund har vist noget om hvad der foregik!
    Helt ærligt... Hva tror du selv knud,, At de havde et skilt sat op med påskriften: 11 årig udlejes!!??
    Næste gang du udtaler dig om en så alvorlig sag, så skaf dig noget brugbar viden inden du bare plaprer ud med beskyldninger!"

Jeg kan godt forstå, at du bliver harm!

Som jeg skriver, er der tale om nogle tanker, og selvfølgelig har disse forhold ikke været almindeligt kendte og accepterede. Så jeg mener selvsagt heller ikke, at en hel by eller egn bærer ansvaret.

Når det så er sagt vil jeg fortsat mene, at der må værefolk, der har haft nogen kendskab til sagerne, når sagen kan have et så stort omfang - nogen som ikke har reageret - jeg har ingen ide om det er 2 eller 10 individer.

Min ret til at mene berettiger mig imidlertid ikke til at fortsætte som jeg gjorde. Det var/er helt "out of line", og det vil jeg gerne undskylde!!

Som sagt har jeg for forståelsens skyld ladet det oprindelige indlæg stå. Ønsker nogen det efter denne kommentar fjernet, så sig til, og jeg skal slette det.

• #9   15. aug 2006 Og husk lige sagen forgik i Løgumkloster og i Abild, der hører under Tønder politikreds, endvidere bor der 12000-14000 i Tønder kommune!!!!!

Tjae og 90% af svinene kom ikke engang fra området, de kom fra hele jylland og fyn !!!!!!!!!

Kommentér på:
Tønder-sagen

Annonce