{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vtr 1000 1997
  • #1   2. jun 2014 Tillykke, jeg har (og er) sgu glad for min. den kører super godt, meget letkørt, og en rigtig bulder basse smiley

Jeg valgte dog den nye model da siddestillingen er lidt mere behagelig, og den har en del opdateringer fra modellen før, bla større tank kapacitet som er et anke punkt på den tidligere model.

• #2   2. jun 2014 Tusind tak smiley
    Den lyder helt fantastisk sådan en stor v2'er
    Så håber jeg at mine venners R6'er ikke er så overlegent længere som de var i forhold til min gamle xj 600...

Kan man ikke skifte tanken til en nyere version?

Ved at den har fået andre fjedere og bedre bremser og målt til 115 på baghjulet
    Så der er lavet lidt smiley

• #3   2. jun 2014 Den er lidt fordrukken sådan en, men for dælan da, hvor den går!

• #4   2. jun 2014 Det siger alle Knud men min går altså 18-19 km/l og det er ikke søndags kørsel, den får noget gas når der er plads etc. og kører ikke touring på den.

• #5   2. jun 2014 OK Allan. Min søn har sådan en og han kan også trille 18-19 kml ved konstant hastighed, og den kan godt være pæn, men så snart han kører i byen fra lys til lys, så sker der sgu noget med forbruget - med hvor er det en fed knallert bare at køre, så umiddelbart siger jeg betal - man skel sgu nok se glad ud.-)

• #6   2. jun 2014 Jeg har også hørt at den ikke køre så langt på literen
    Men det må tiden vise...
    Bare den giver et kæmpe smil på læben som ikke går væk foreløbig så jeg glad smiley
    Tænker lidt jeg køre mc fordi jeg elsker at køre og friheden der følger med
    Og den acc, sådan en mc har smiley
    Hvor langt den køre på literen tænker jeg ikke rigtig på
    Bare den kan følge med 600rr maskinerne smiley

• #7   2. jun 2014 Nicklas F

Så skal du have sådan en, og der er ikke meget den ikke rykker fra. Den har et helt utroligt bundtræk. Junior plejer at sige, at det er kanonskægt at gå fra 0-100 kmt under 4 sekunder uden at passere 4000 omdr/min.

Pas rigtig godt på rulle i strarten - især i de lave gear. Den elsker at hoppe på baghjulet!

• #8   2. jun 2014 Ved en længere tur vi var på rundt om isefjorden med færgerne (fed tur i øvrigt) med lidt almindelig kørsel men også masser af drag race og lidt gas på motorvejen havde jeg kørt 23,5 km/l da jeg kom hjem og tankede det er fuldt sammenligneligt med mine fireblades.

Nicklas F:

Hvis ikke piloten på en 600r ikke er meget vaks på gas og gear så får han en lammer smiley da jeg kørte fireblade kunne jeg ikke ryste naboen af ved acceleration på hans VTR og jeg hænger på en R1 fra 0-100 (så løber jeg tør for gear hvor den bare fortsætter) men det er fint til mig. Super sjov mc. Som knud siger vil den gerne op med næsen.

• #9   2. jun 2014 En firestorm med 115hk på rullen, så skal der godt nok være smidt mange penge i motoren

• #10   2. jun 2014 Fed påstand Glenn - hvad er det egentlig du skriver????

• #12   2. jun 2014 Fik min målt på thy sidste år 114 hk, og i år efter justering 98,5 hk på et rullefelt der ikke bliver flytte rundt på træfpladser, så det stoler jeg mere på smiley

• #13   2. jun 2014 Jeg har også meget kig på denne model. Men hvornår kom alle de opdateringer egentlig? 2001?

• #14   2. jun 2014 jeg aner ikke hvad sådan en yder, men den går jo fint:-) og så husker jeg fra min ungdom, at selv en Puch MS 50 med tre gear og en HK aktisk kunne gå på hjul! endda i lovlig stand

• #15   2. jun 2014 ja det var tider stor puch, og flagskib, jeg kørte nu mest tomus smiley

• #16   2. jun 2014 Der er kun en ting at sige Jeg glæder mig helt vildt til at trille rundt på den vtr! smiley
    Jeg ved der er lagt penge i motoren smiley
    Og efter hvad rulle testen siger.
    Så det 115 hk på hjulet smiley
    Jeg må jo bare få målt den når der er mulighed smiley

• #17   2. jun 2014 mathias b: Ja den opdaterede version kom i 2001. Vær opmærksom på overgemte modeller der registreret i 2001 uden at være den "nye" model. Du kan nemt kende det på at den opdaterede model har Honda vingen på tanken og mere digital instrumentering.

• #19   3. jun 2014 har også haft en Firestorm, er stadig ked af at jeg solgte den, eneste ned ting var egentlig at den gdt kunne bruge en lille smule mere topfart men hey man kan ikke få det hele.
    De er tørstige alright men til dagligt brug til og fra arbejde synes jeg nu ikke de var så slemt igen, min havde et sæt Invader potter på og larmede godt nok for vildt, både bil og hus alarmer gik igang når jeg trillede forbi og så kan man lave nogle brutale backfires i tunneller også smiley

• #20   3. jun 2014 Tusind tak allesammen smiley
    Bliver mere og mere glad for mit valg smiley
    Efter alle de gode kommentare smiley

• #21   3. jun 2014 Du kan roligt glæde dig - bare betal benzin:-)

• #23   3. jun 2014 BrumBazz.
    Jeg har ikke fået sammenlignet med nogle andre cykler
    Da det var et godt tilbud jeg fik da jeg ved den er passet og plejet så var valget ret nemt smiley
    Benzin er ikke et problem smiley

Der er lavet noget ved den det helt sikkert! smiley
    Jeg må prøve at få den på rulle og se om det er 115 hypper håber selvfølgelig smiley

• #24   3. jun 2014 Har idag kørt 110 km på 9,5 liter de 20 km i by, resten motorvej, det er hvad min køre, men ok køre lidt frisk smiley

Kommentér på:
Vtr 1000 1997

Annonce