{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

VTR 1000 F /97 Lyd ? {{forumTopicSubject}}

Hej

Er igang med og kigge på en Honda vtr 1000f fra 1997. den har gået 42100 km og haft en ejer.

Syndes de lyder mega godt, men er det normalt med deres motor lyd. Syndes det lyder som om kobling eller ventiler larmer lidt ? har aldrig hørt en 2 cyl før, så håber nogen kender dem og kan hjælpe !

Hilsen

Jens

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VTR 1000 F /97 Lyd ?
  • #3   15. apr 2010 Ingen mislyde her hos mig , og der er heller aldrig noget galt med en VTR . Har min på 3 år nu , 59000 km , overholder self olie skift og ventil justering , så buldrer den bare derudaf. Du vil ikke blive skuffet.

• #4   15. apr 2010 enig med Hr. jan fra lemvig smiley det er sQ en dejlig maskine, og ingen er i tvivl når man kommer smiley

• #5   15. apr 2010 Sæt øret mod en nøgle eller et stykke kosteskaft of læg den enden ende mod forskellige steder på topstykkerne, krumtaphuset og cylindrene/topstykkerne ud for kæder og strammere. Så kan du tydeligt hære, hvorfra lydene kommer.

Advarsel - sådan en MC sige en masse lyde du aldrig har hørt før - lyt efter uregelmæssige klonklyde og tænk undervejs. En kæde der løber på et tandhjul laver en type regelmæssig støj, på en kædestrammer en anden men også regelmæssig støj. Ventiler tikke, hvis de ellers har et spillerum osv.

• #6   15. apr 2010 Det er en røver af større dimensioner at Jan C lemvig påstår der aldrig er noget galt med VTR, for lige netop VTR har spist en pæn del motorer pga knastkædestrammeren.
    Og det er højst sandsynligt også det du kan høre i den 97'er du har kig på, så du bør presse forhandleren med en tusse eller 2 i pris.

• #7   15. apr 2010 Bare sæt de åbne potter jeg har til salg på, så hører du ikke mere fra motoren ;o) !!

Kommentér på:
VTR 1000 F /97 Lyd ?

Annonce