{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

Hold kæft mine arme er smadret! {{forumTopicSubject}}

Jeg kender ikke rigtig nogen andre der går super meget op i at køre MC, så de gider ikke høre mine historier, derfor deler jeg dem nu på nettet!

Jeg er lige kommet hjem fra en laaang solo tur mellem Aarhus og Silkeborg. Har kørt de helt små veje, samt grusveje og skoveje hvor det var muligt. Har også pløjet en del brakmarker igennem. Det er sgu vildt at man kan rykke sådan en græsmark med 70+ km/t på sådan en offroader. Bilisterne glor i øvrigt helt vildt når man kommer lige fra marken ind på vejen.

Men fuck mand, så var jeg lige ude i et bakke område hvor der tidligere var fældet træer. Så fandt jeg selvfølgelig lige på at jeg da skulle bestige en høj bakke fyldt med stubbe....DÅRLIG idé, endte med at baghjulet gravede sig ned midt på den stejle bakke med det resultat at jeg hverken kunne komme forlands eller baglands. Det skal lige siges at en 135kg MC stadig føles skide tung når man står og prøver at løfte den ud af et hul midt på en stejl bakke...troede sgu jeg var fanget i den skov for evigt men til sidst lykkedes det da at få den fri smiley

Alt i alt, skide skægt og jeg var kun nede at ligge to gange (godt man har handguards) men for helvede hvor er mine computer arme er smadret efter alt det markræs, det føles som om jeg har haft en 5 timers workout. Hvorfor overhovedet gå i fitness når man bare kan tage en tur på kværnen? ...måske nogen styrforhøjere ville hjælpe lidt på problemet....eller mere markræs smiley

Tror sgu jeg har kørt 150km i dag og 1/3 af det var nok på diverse marker. Bondemændene virker ikke til de har et problem med det så længe man holder sig fra de områder hvor der er sået.

I morgen skal den vist vaskes smiley

Konklusion: Køb en offroader med plader, det er skide sjovt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold kæft mine arme er smadret!
Kommentér på:
Hold kæft mine arme er smadret!

Annonce