{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

Kæft hvor er DSB/Arriva latterlige {{forumTopicSubject}}

Skal ud med min galde, for hold kæft, satan og sgu hvor synes jeg Arriva/DSB er et amatør selskab som skulle kastes ned i en meget mørk mine med 34 tons tnt.

Det er meget forståeligt at de kan have problemer med at køre i det vejr vi har i vestjylland, men så kan man for fanden sgu da i det mindste informere om hvornår og hvor de kører. Min kæreste skulle fra Humlum til Struer, og hvis man chekker deres hjemmeside, kører det hele næsten, Efter hun så har stået og ventet 1-1½ time, finder vi ud af at de aflyser deres tog og busser løbende ca 1 time EFTER de skulle være ankommet, trods det at turen fra Thisted til humlum tager over 1 time. Dvs at de officielt aflyser deres afgange ca 2 timer efter de skulle være kørt, så passagerene ikke har en chance for at finde ud af hvad fanden de fuckhoveder har gang i, det kan man da kalde kundeservice.........Ja det er så sådan den offentlige transport er i jylland.....kan fanme godt forstå folk boycotter det lort.
Det kan sgu da ikke være så svært at have en person til at opdatere deres hjemmeside i det her vejr, men det er nok for teknisk for dem

Ellers Godmorgen folkens smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæft hvor er DSB/Arriva latterlige
  • #1   7. jan 2010 Egentlig burde man opfordre dig til at sende en klage til Arriva, men det vil jeg ikke gøre. Det gjorde jeg nemlig selv for et par år tilbage, over strækningen Bedsted - Struer(godt nok ikke pga. sne). Det eneste jeg fik ud af det, var et møgbeskidt svar tilbage, sååå, det nytter ikke!

• #2   7. jan 2010 uanset om man får et svar tilbage der er beskidt eller ej, så tæller de med i bruger-tilfredsheds-undersøgelsen de er forpligtiget til at lave

så send en mail

• Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 117
    #3   7. jan 2010 Vi forventer, at InterCitytogene kører i dag, men der kan opstå forsinkelser på grund af den megen sne.

Arriva er også begyndt at køre på denne strækning, men med forsinkelser og enkelte aflysninger.

Tager fra DSB hjemmeside. Så er der vel egentlig gjort opmærksom på uregelmæssigheder

• #4   7. jan 2010 DSB er en selvstændig statsligt ejet virksomhed.
    Arriva er en britisk koncern.
    og altså ikke ét selskab.

Da jeg kørte med tog benyttede jeg mig altid af "Landets puls"
    http://www.bane.dk/visArtikel.asp?artikelID=84

• #5   7. jan 2010 Der er tre ting jeg prøver at holde mig fra: Fed mad, hårde stoffer, og offentlige transportmidler! smiley

• #6   7. jan 2010 Det var i radioen i morges at de ikke kunne opdatre deres hjemmeside pga overbelastning på siden. Deres netudbyder havde helt opgivet at holde siden oppe.

• #7   7. jan 2010 Første dag efter juleferien var jeg et kvarter forsinkede på vej på arbejde. Tirsdag var det så 20 min. om morgenen, og 30 minutter på vej hjem. d. 6/1 var det 40 minutter forsinket om morgenen og i dag røg der 50 minutter. I dag begyndte togets højtalersystem at bippe meget højt allerede omkring fredericia. Men man fortsatte til Odense, glemte at stoppe i Nyborg hvor det ellers burde, og fortsatte til Sprogø hvor man så kom i tanker om at vi ikke kunne køre igennem tunnellen med en fejl på højtalersystemet. Men den fejl havde man jo vist var der allerede inden man nåede Odense. Hvorfor laver man det så ikke i Odense, eller flytter passagerene til et tog der virker. Så skulle toget bakke tilbage til Nyborg og der skulle ske omstigning der. Der var ikke en eneste person i hele toget der allerede i Odense var i tvivl om at der var en fejl på højtalersystemet. Jeg synes det er rystende. På årets første syv ture imellem Odense og Høje Taastrup har jeg mistet næsten tre timer på grund af deres forsinkelser. Officielt er det pga sne, men den ene dag var det en dør der ikke ville lukke. Så var der et trinbræt der ikke ville folde ind, Så kunne man ikke koble to togsæt sammen, og så var det højtalersystemet. Jeg har flextid på mit arbejde. Så ikke alene betyder de store forsinkelser at jeg er endnu senere hjemme end jeg plejer, men de timer jeg har sidder og gloet i et forsinket tog skal jeg også arbejde over på et senere tidspunkt. Og så får man et latterligt symbolsk beløb fra rejsegarantiordningen. Jeg kan simpelthen ikke forstå at vi i et land som Danmark ikke har et bedre offentlig transport. Vi har ikke det ekstreme vejr man finder i mange andre lande. Vi har ikke kæmpe afstande, vi har ikke bjerge og andet svært fremkommeligt terræn. Og alligevel magter statsbanerne ikke at drive togdriften på bare nogenlunde tilfredsstillende vis. Det går simpelthen over min fatteevne.

• #8   7. jan 2010 Jamen det er da tudenemt!
    Drop de offentlige, køb en bil eller vintermc, og kør selv! Det er vi mange der gør! Men lad være med, at tude over, at Falck eller vejhjælpen er forsinkede, på grund af, at vejret har givet dem mere travlt end normalt!

• #9   7. jan 2010 kasper, man skal bare sørge for at købe nogle gode vinterdæk, og at bilen kan starte, så kan det sgu ikke være sværere

jeg har aldrig sat fast eller ikke kunne starte

folk der kører på sommerdæk om vinteren er nogle fjolser IMO

• #10   7. jan 2010 Dækmanden, det er også en underlig ting at man ikke har set EN ENESTE lastbils-chauffør bruge snekæder på sin lastbil. Mon de ved hvad man bruger snekæder til ?

• #11   7. jan 2010 Humlum!!!???!?.....

Kommentér på:
Kæft hvor er DSB/Arriva latterlige

Annonce