{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Honda CBR 500 {{forumTopicSubject}}

Jeg har efterhånden surfet nettet tørt efter en Honda CBR 500 til en fornuftig pris. Jeg er mest interesseret i en CBR 500F, da den har et mere slim look. Men den model, kan jeg slet ik få øje på nogen steder, så jeg må vel nøjes med en CBR 500 RA. Men jeg kan ikke finde dem til under 80.000 og det er endda brugt, hvilket slet ikke er min prisklasse. Jeg kan kun stå med en 40-50.000. Jeg har bare hørt så meget godt om lige netop denne model. Var tæt på at købe en CBR 250cc, men den er lidt for lille til mig. Det skal ikke være sådan, at den er ved at falde fra hinanden ved de 130km/t. Vil bare høre, om lige netop denne model findes til en god pris eller om der måske findes en bedre løsning med andre modeller. Det skal lige siges, at jeg er ny mccyklist.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CBR 500
  • #1   10. apr 2014 CBR 500 er jo heller ikke nogen racer, nu du også havde en 250 i tankerne, 500 RA har kun 48 HK og 2 cylindere, men det er helt sikker en fed begynder maskine der ikke er til at slide op, jeg kender en der kører på en 250 RA og den går fanme godt der udaf, det er klart der en en forskel på de to, 250 RA har kun 26 Hk men de bliver fanme godt udnyttet. Jeg kan se at prisen har en betydning, og 500RA kom først i 2012 ell. 13 tror jeg, så prisen er nok ikke der nede endnu men 250RA har jeg set til en 35-40k. pøj pøj med at finde noget, jeg håber du bliver glad for det uanset hvad du finder.

• #2   10. apr 2014 Er det fuldkåbe-modellen CBR500R eller naked modellen CB500Fa du kigger på? CBR500f findes ikke.
    Modelserien var ny til 2013 sæsonen, så dem du finder har ikke kørt voldsomt meget og derfor ikke faldet meget i pris. Hvis det er den nøgne model du kigger på, så kunne du evt tage et kig på forgængeren, CBF500. Den kan du få til budgettet og stadig have penge til droslingen.

• #3   10. apr 2014 CBR500Ra koster 79.995kr fra ny, og CB500Fa koster 74.995kr for en ny, så hvis du ikke kan finde dem til under 80.000kr så er det nogle helt andre motorcykler du kigger på.

• Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #4   28. apr 2014 Hej igen. Tak for hjælpen! Har efterhånden fundet frem til den model, jeg ønsker at købe. Det var godt nok naked modellen, jeg ledte efter. Men jeg har besluttet at købe en Honda CB500, da den har været ude i længere tid og passer fint til budgettet. CBR 500'eren er fra 2013-2014, så det er jo næsten en spritny maskine, som jeg ikke har råd til. Det er desuden meget belejligt, at jeg tilfældigvis kører på en CB500 ved min køreskole, så det kan ikke være bedre smiley

Kommentér på:
Honda CBR 500

Annonce