1.115 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Update : Ipad Air Update : Ipad Air

Hej

Skrev følgende indlæg :

http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/Off-Topic/203950-ipad_air_venstre_side_af_skaermen_moerkere_

ang. et et problem som jeg ville høre om andre havde........Der er så tonsvis af indlæg ang. dette problem på diverse sites, så som sagt åbenbart et kendt problem (sim Apple vælger IKKE at kommentere)

https://discussions.apple.com/thread/5515024?start=30&tstart=0

Fik den som sagt så byttet og det var bedre.....MEN nu crasher den så istedet for konstant især under Safari, som så åbenbart OGSÅ er et meget kendt problem (Apple kommentere det igen IKKE):

https://discussions.apple.com/thread/5532206?tstart=0

Bare lige for at update folk om at de kanon anmeldelser Ipad Air får altså IKKE holder i min verden...

Go Aften derude

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Update : Ipad Air
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   18. dec 2013 Det forstår jeg ikke du siger.

Har Apple produkter fejl?!?!?!?!?! smiley

http://vimeo.com/79695097

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #2   18. dec 2013 Det ser sgu' sørgeligt Søren... måske du skulle lytte til Sajmon og vælge ét af de mange andre produkter som har mindst lige-så-mange fejl !!!!

smiley

• Sajmon ™

#3   18. dec 2013 Forskellen er bare at alle andre producenter rent faktisk retter fejl, i stedet for at benægte at deres overpriced kina pis overhovedet har dem.

Apple tabte sutten da Steve Jobs døde...

• #4   18. dec 2013 Hehe.. hvad skal man så købe som mobil og (u)undværlig tablet?

• Sajmon ™

#5   18. dec 2013 Man skal sætte sig ind i hvad ens behov er, og købe det produkt der tilfredsstiller de behov bedst.

For nogle er det Apple - for andre er det noget andet.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#6   18. dec 2013 Ævl og religiøs approach....

Er Microsoft så også død når 2 x Steve har forladt (mere eller mindre) Microsoft? smiley
    Næppe....

@Søren: Jeg kan forøvrigt fortælle dig, at Apple "ikke deltager" i de åbne debat-fora som de stiller til rådighed blandt brugere. Zillioner af beta-brugere laver indrap. direkte til deres udviklingsteam. Dit problem er kendt på Air-delen, som åbenlyst er mere sårbar mht. IOS 7.x end de andre. Der er update på vej til IOS 7.x samtidig med at Xcode opdateres. Og det er selvfølgelig træls at vente på... men det kommer!

• Sajmon ™

#7   18. dec 2013 Aha.

Så det du siger, er at hvis man f.eks har brug for at køre langt i sin bil hver dag så billigt som muligt - så bør man finde den mest uøkonomiske og dyreste bil markedet kan tilbyde - bare fordi den er hvid, har et æble på fronten og er lavet i kina??

Eller er der en anden forklaring på at du modsiger mig i det sidste jeg skrev? smiley

• #8   18. dec 2013 Hvad har du selv af mobil? Nokia 3310?

• Sajmon ™

#9   18. dec 2013 Nej 6210. smiley

Fancy frimærke farveskærm og indbygget kamera. Kom ikke her. smiley

• #10   18. dec 2013 Skal lige siges jeg har 2 andre ipads som jeg har været særdeles tilfredse med, men den nye (air) ser ud til at have en del problemer, som virkeligt ødelægger brugeroplevelsen for brugeren, og forstår derfor ikke de totalt vilde anmeldelser den får. Virker lidt som en halvhjertet test de har gennemført så.

Og ja pisse træls, da man som forbruger bare kan se til fra sidelinien.

GTR kan så fortælle dig at adskillige ejere har været tilbage med deres ipad til genius butikkerne, som SELVFØLGELIG aldrig har hørt om problemerne.
    Det mindste de kan gøre at tage deres kunder alvorligt og ikke lyve dem op i ansigtet.
    Hvis man istedet sagde offentligt " ja det er et kendt problem og vi arbejder på højtryk for at løse det" var det acceptabelt

• #12   18. dec 2013 Fik den heldigvis til 2800 :), skulle dog gerne virke alligevel

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#13   18. dec 2013 Søren - nu har du jo nogle rettigheder ift. ophævelse af købet, så det burde du måske gøre brug af! Ikke alle air-kunder oplever det du gør - trods alt! At butikken nægter kendskab til problemer...tja, det er bestemt ikke seriøst!

@Sajon: Nej, det var ikke det jeg mente! Der er jo også meget du ikke forstår! smiley

• Sajmon ™

#15   18. dec 2013 Ja f.eks hvordan du kan stave noget forkert du kan læse på skærmen... smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#16   18. dec 2013 Sorry... det var min Nokia-Android auto-korrektur der resolut mente, at du bare skulle hedde Sajon smiley Måske værd at overveje... altså navneskifte? smiley

• Sajmon ™

#17   18. dec 2013 Du kan kalde dig lige hvad du lyster. smiley

• #18   18. dec 2013 Min datter siger at bare der er et æble på coveret er gaderespekten sikret, om lortet virker eller ej er irrelevant smiley

• #19   18. dec 2013 Nu bruger jeg kun min ipad derhjemme, men må da prøve at vifte med den nede hos den lokale købmand, og se om det giver noget "Streets credit" smiley

• #20   18. dec 2013 Jeg arbejder i en butik der sprøjter de der æbler over disken, og har endnu ikke taget nogen retur pga fejl, men det skal da lige passe at nu hvor jeg har sagt det, så sker det. smiley

men man skal vælge sit poison, om der så står samsung. apple, asus på det er underordnet, køb det du har lyst til og vær' glad for det.

• #22   19. dec 2013 Religion, er det ikke skønt?

det mest underlige, er at uanset produkt, affinder forbrugeren sig i større og større grad med at købe produkter til mange tusind kroner, behæftede med fejl, og på et tidspunkt kommer der opdatteringer, der løser det!

nyt senarie.
    Jeg køber en sprit ny bil, 400.000 bobs.
    hver eneste dag, går motoren ud på tilfældige tidspunkter.
    en opringning til værkstedet, giver et svar hen ad:
    Ja, vi er klar over den har det problem, MEN hold dig i inderbanen på motorvejen, så du altid kan nå i nødsporet, og ring igen om nogle måneder, for at høre om vi har fundet en løsning!

GAD vide om den var blevet accepteret? jeg tvivler stærkt. MEN på tablets og mobillos, accepteres det underligt nok!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#24   19. dec 2013 ....og nu køber jeg - trods alt - heller ikke tablet eller mobiltelefon til en dkr. 400.000,- Men forsøget på sammenligning er accepteret... det ER for dårligt (generelt) og der findes generelt alt for mange fejl på forbrugerelektronik der rammer stuen! Jeg har faktisk hørt at vise producenter er parat til at tage op til 5-10% fejl/hændelser af alle lev. produkter. Skræmmende!

• #25   19. dec 2013 Enig med GTR. Synes man skal kæmpe rigtigt meget med helt nye produkter man køber som bare ikke fungere som de skal.
    tror at CA halvdelen af det brugselektronik jeg køber bliver returneret pga. defekter, til stor irritation for mig der står med bævlet hver gang.

virker generelt som der også bliver sagt at folk nærmest acceptere,det,ikke fungere som,det skal, for ja sådan er det jo bare.

desuden tror jeg også kunderne efter hånden er blevet producenternes slutkontrol, som i min verden er helt til grin.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#26   19. dec 2013 ...at være slutkontrol er måske at spænde buen lige hårdt nok! Det er uden tvivl det store pres på producenterne, at de skal være først, bedst, billigst og hurtigst... og så går de på kompromis med kvaliteten (sådan da). Dog vil jeg påstå, at der trods alt findes nogle producenter som har (generelt) en højere kvalitet end andre - hvilket også ses på deres gensalgsværdi - præcis som du har på bestemte bilmærker/modeller mv.

• #27   19. dec 2013 Min ærligste mening, surt st appel behandlet sine kunder sådan. Mit råd hvis mennesker står og skal købe en tablet, Sony Xperia tablet og køre wifi via mobil eller
    via netvnetværket der hjemme. Fungere super godt ingen problemer då vidt jeg ved.

http://www.google.dk/search?q=sony+xperia+tablet&site=webhp&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=M7uyUon2BMvIsgajlICICg&ved=0CEUQ7Ak&biw=640&bih=335

Eller

(link fjernet)

• #28   19. dec 2013 #22

Sådan en Opel astra har jeg haft smiley Og sådanne svar har jeg fået af både forhandler og importør.......

Kommentér på:
Update : Ipad Air

Annonce