Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lave en garage selv
  • #1   29. nov 2013 kommer jo helt an på dit fundament, malet betongulv, fliser?

isoleret eller ikke

tag hvilken slags?, tagplader- tagsten- stålplader?

strøm?

• #2   29. nov 2013 beton gulv... isoleret, tagplader, og min. 16 amp til liften

• #3   29. nov 2013 Skal den ikke være lidt højere hvis du skal ha' lift ???

Hvis du ka' lave det hele selv, så er ca. 1500,- pr m2 muligt...

Se evt. mit værksted her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/guider/16631-mit_nye_vaerksted_____

• #4   29. nov 2013 det er bare en mc lift..
    det meste kan jeg lave selv...

det ser fint ud det du har lavet... hvor lang tid brugte du på det projekt

• #5   29. nov 2013 Hvem man kender, og hvor meget man vil/kan krejle, og hvor villig man er til at tage næst bedste løsning er 100% afgørende for prisen på sådan et projekt.

Er man god med en håndskovl,kender en som i ny og næ har et par m2 beton i overskud,synes de fejlproducerede vinduer er super de 2sorterings stål tagplader det samme og ikke behøver en sprit ny Nassau port, så kan man godt lave et 50m2 værksted for under 50k.

Ringer man til tømrermesteren og får et bud på 50m2 inkl el og vand ( et lille toilet i værkstedet er jo ikke til at undvære smiley ) og man kun vil deltage som planlægger, så ender det let i 300k

Mvh Brian

• #6   29. nov 2013 Ca 1,5 år med div. små pauser pga. vejr, arbejde osv...
    Det er klart en fordel at ha' en stabil hjælper... Som du ka' se på billederne var det "konen" der lavede det hele... smiley

• #8   29. nov 2013 Carsten.

det ser rigtig godt ud,og et super sted i har fået der, kan huske da du viste foto frem herinde , da i bygget den .

hmm .
    syntes jeg fik lov til at låne din kone ,hvis jeg skulle bygge, tror det er ved at være tid,til det snart .

smiley :)

mvh

• #9   29. nov 2013 007.

fame en smart løsning..

smiley :)

• #10   29. nov 2013 Brian s >> Det er lidt den løsning jeg går og håber lidt på.. du ved.. gå og rage lidt til sig når folk har noget i overskud.. Er selv smed.. har kammerater inden for stor set alle håndværker fag.. Murer, tømrer, kabeltrækker.. Og desuden kender jeg en knajt som er en værre bonderøv, som har alverdens maskiner hjemme i garagen.. Har selv tidligere arbejdet på en isolerings fabrik, og har stadig kontakt til folk dernede.

så mon ikke det kan lade sig gøre.

• #11   29. nov 2013 9 punkter til fundament - evt Lecablokke
    Under kr. 40.000,- for begge containere incl. levering.
    100 mm Isolering i væggene + gulv og loft. 27 m2 invendigt.
    En kraft forlængerledning i røven af containeren og klar til brug.
    Min plan er at forskalle og beklæde med Ivarplank. Ca. kr. 10.000,-
    Hvor svært ka´ det vær´ ??
    smiley

• #12   29. nov 2013 Ja det er satme smart der der Mr. Bond.. det må jeg gi´ dig

• #13   29. nov 2013 007 .

Nice.

• #14   29. nov 2013 Ups....kom til at slette indlæget igen.....
    Her er hvad jeg har købt for 1 måned siden.
    http://www.dc-supply.dk/dk/dc-supply/brugte_containere/detaljer_for_container.htm?id=42821

profilbillede
  • #15   29. nov 2013 Jeg lavede en 40m3 muret garage fuldt isoleret med varmepumpe,el port og hele svineriet for ca 5 år siden til lige omkring 100 klik eneste arbejdskraft udover mig selv og div kammerater var muren da den skule ligne huset?? tog ca 6-8 måneders fritid.

• #16   29. nov 2013 Husk at man kan få gode rabatter hvis man køber store partier af ting hjem af gangen. Jeg har lige bygget et bar på 5 meter i sidste måned. Materialerne lå på 15.500 inkl. alt (maling, lak, fuge etc.). Jeg fik det til 11.200 fordi at jeg forlangte et tilbud. 25% rabat er altså også værd at tage med smiley

• #18   29. nov 2013 Byggede 50 m2 for 5 år siden. Lavede det hele selv 200mm isolering i gulv vægge og loft.Beton sokkel med leca på top Beton gulv og resten lavet over et skelet af 200 mm planker. Lun og dejlig og vigtigst 56 strøm stik fordelt ved gulv vægge og i loftet over liften og p pladserne så der var til C-teken :-)) og masser af lys når det var nødvendig. Er flyttet derfra .................... Men F... jeg savner det. Pris ca 85 kg

• #19   30. nov 2013 Jeg har lige fået et tilbud fra Norges Garasjen på sådan en fætter, det er mere eller mindre den her http://www.norgesgarasjene.no/garasjer/enkelgarasje-bredde-380/
    Den jeg har fået pris på er 680 lang, og til 59.000,- hvis man er lidt mere doven kan man købe Iglands Garasjen, så er det moduler der bliver leveret, jeg har dog ikke spurgt på prisen på den.

Kommentér på:
lave en garage selv

Annonce