Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husk at stemme på Allan drengen
  • #1   15. nov 2013 gab , intet burde interessere dig mindre end at skaffe stemmer til ham , det er en joke der har fået lov at fylde alt for meget .og efter min mening er det ikke engan sjovt . faktisk er det så latterligt at jeg sletter det her , fordi jeg faktisk er ligeglad ! men så ville du ikke vide det var så latterligt at jeg slettede det smiley

• #2   15. nov 2013 Hvem er Allan - og hvad er dog det for et program du taler om ?

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #3   15. nov 2013 Allan Simonsen i Vild med dansk. PAR 4 til 1234

Det er faktisk førsteste gang jeg ser det l...., men skal lidt tidligt op imorgen og sidder med en lille øl, og kom til at slå over. Og MCG skal støtte en rigtig verdensmand.

• #4   15. nov 2013 done....

• #5   15. nov 2013 Det er så fedt. folk piver over at i en seer stemt konkurrence så stemmer folk på en mand med charme. Det er gået POP i det og lad ham da vinde for pokker så kan TV2 og de andre lærer det: Det er ikke en KUNKURRENCE.. Det er hjernedød underholding... Som Dr1 og Tv2s "nyheder" De formidler hvad de skal fanme ikke noget nyt i det lort.

• #6   15. nov 2013 rager mig en skid hvem der vinder , totalt uinteressant , og ikke noget andet end børn og kvinder skulle kende til.

• #7   15. nov 2013 Når nu konen vil se det program er det mindste vi kan gøre at stemme på ham den lille der...ALT MAGT TIL ALLAN STÅL ANKEL

• #8   15. nov 2013 Allan ind, TV2 ud

• #9   15. nov 2013 Det er sgu ikke noget med en joke at gøre inden programmet startede var oddsne 1-2.000 på han vandt smiley Det er derfor folk stemmer på ham da hvis de bare har satset 100kr så har de altså 200.000kr lige ned i lommen og det kan oddset ikke klare hvis mange personer har gjort det som de har :b så TV2 og Oddset gør alt hvad de kan for at få ham ud så de ikke taber gigant mange penge på det xD

Det har intet med sjov, talent eller godt tv af gøre men ren og skær Penge penge penge :b Tænk hvis en Multimilionær bookmarker fra kina har satset 2 millioner så drejer oddset sgu nok nøglen :b

• #10   15. nov 2013 ØØh jammen er det ikke 2eren der har støvet ham af ??

• #11   15. nov 2013 #10 til #8

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#12   15. nov 2013 Det fede er at han får max dårlige karakterer af dommerne. Men som statement mod at de har kørt det program i 10 år, men kender flere der sluger det råt, og syntes de er åhh så fantastiske..

• #13   15. nov 2013 Selvfølgelig får han maks dårlige at dommerne det har TV2 tvunget dem til :b TV2 vil gøre alt for at få ham ud uden at gøre noget juridisk ulovligt som kan få dem sagsøgt smiley

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#15   15. nov 2013 Tror faktisk han er med, fordi han giver omtale og seer. Men han vinder ikke af den grund. Læste at de lavede afstemningen om pga ham.
    Blev kun på kanalen for at se lidt kællinger i kjoler. Hende er der Mie Skov har fortjent i kødpølse af kaliber..

• #16   15. nov 2013 Han giver bestemt omtale men det handler om penge nu :b du kan også se på alle Bookmaker siderne at han nu er favorit som vinder hvor han inden programmet startede havde latterligt høje odds som nu har ført til det her :b

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#18   15. nov 2013 Pis Speedy, skulle have traded ham lidt så. Kun have givet en lille sikker profit.
    Rolig Doc, han slutter i top 3, men tror efter at min Vild med dans jomfruelighed blev revet i stykker, at Uffe løber med sejren.

• #20   15. nov 2013 Ha ha aldrig i livet.. Han kan jo ikke danse så hvorfor skulle man dog stemme på ham!

• #21   15. nov 2013 Chris for at tjente penge så det basket ^^ jeg oddsede 10kr på ham da oddsne lå på 1-1394 på Unibet inden programmede startede hvis han vinder så får jeg næsten 14.000kr :b ærger mig godt nok over jeg ikke odsende en 100kr eller 1000 xD

• #23   15. nov 2013 Ikke dumt smiley

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

#24   15. nov 2013 Speedy - Lyder ikke til at du er inde i at trade odd's (betfair f.eks), der kan man lave en god pose penge ved først spille mod markedet og derefter spille med markedet.

• #25   15. nov 2013 Jeg har aldrig i mit liv spillet på noget ,men jeg er jo ham der den 16 /8 1993 fandt Den der mindre nationalformue i kælderen på buddingevej 66 Det gav jo som bekendt 244000 i Dusør ,så jeg tror ikke på held!!

• #26   15. nov 2013 ØØHH NÅR NEJ DET VAR JO IKKE MIG SÅ DER KAN I SE JEG TROR SKU DA IKKE PÅ HELD

• #27   15. nov 2013 Det er jeg hellere ikke det er den første og eneste gang jeg gjorde det :b en kammerat lokkede mig til det sammen med en masse andre og tænkte hva faen 10kr det kan jeg ikke mærke xD

• #28   16. nov 2013 Forza Allan.

• #29   16. nov 2013 Allan er gud! smiley

• #30   16. nov 2013 Done smiley

• #31   16. nov 2013 Kan ikke se Jeg skal bruge penge på et dårligt program. Tror vist ikke i er klar over hvem der tjener penge på at nogen sender SMS.. Det gør Tv2.

Hvis konen vil se det, kan Jeg jo med god samvittighed gå i garagen og lege med MC.

Synes Faktisk det er synd for Allan, da Han ikke synes det er særligt fedt.

Så kan ikke se hvem i straffer mest.

Mikael

• #32   16. nov 2013 Mikael nogle mennesker har jo satset et par tudsin kroner på Allan smiley og vinder han får de RIGTIG RIGTIG RIGTIG mange penge igen så tror jeg de er lige glade med de 500-1000kr de bruger på at stemme :b

Kommentér på:
Husk at stemme på Allan drengen

Annonce