Lille fin joke ;) {{forumTopicSubject}}
Kvindens dagbog:
Min mand har opført sig underligt på det seneste. Jeg er ikke sikker på, om det er noget jeg har gjort, eller hvad det er. For at hjælpe på humøret spurgte jeg, om vi ikke skulle tage ud og spise et pænt sted. Jeg gjorde mig klar hele dagen, købte nyt tøj, tog til frisøren og lagde en perfekt make-up. Jeg kom desværre lidt for sent til vores møde på restauranten, så jeg forventede at han ville kommentere det, men han sagde ikke et ord. Hele aftenen var han meget stille og fjern. Jeg spurgte om vi ikke skulle finde et stille sted og snakke lidt sammen, måske få et godt glas vin. Det ville han gerne, men vi snakkede stadig ikke særlig meget den aften. Han forsatte bare med at være stille. Jeg spurgte hvad der var galt, men han svarede bare, at der ikke var noget galt, men jeg kunne mærke at det var der! Jeg spurgte igen, men han rystede bare på hovedet, og sagde, at alt var fint.
På vejen hjem fortalte jeg ham, at jeg elskede ham, men han svarede ikke. Han kiggede bare på mig, smilte og forsatte med at køre. Han plejer altid at sige, at han også elsker mig, og at han er heldig at have en fantastisk hustru som mig, men i aften var anderledes. Da vi kom hjem parkerede han bilen, og gik indenfor. Normalt er han meget galant når vi har været ude og spise, åbner døren for mig, men i aften var det som om, at han bare var ligeglad. Han satte sig ind foran fjernsynet, sagde ikke noget. Jeg sagde mig ned, tæt op af ham, kiggede ham i øjnene, og spurgte igen " hvad er der galt?". Men som før var der stadig ikke noget galt. Han forsatte med at være fjern og næsten ligeglad med mig. Jeg gik i seng. Omkring et kvarter senere kom han ind i soveværelset, lagde sig under dynen, og sagde godnat. Normalt ligger vi sammen lidt, men han lagde bare ryggen til mig, og lagde sig til at sove.
Jeg kan virkelig ikke finde ud af hvad der sker? Er han ved at gå fra mig? Har han fundet en anden? Hvad sker der??
Manden dagbog:
Motorcyklen vil pludselig ikke starte. Jeg aner virkelig ikke hvorfor?
nov 2010
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 9
okt 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 144
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 987
Lille fin joke ;)