Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SmartBuyGlasses?? kan man trygt købe her??? solbriller :-)
  • #1   23. jul 2013 http://www.trustpilot.dk/review/smartbuyglasses.dk

• #2   23. jul 2013 Jeg har før købt kontaktlinser der, og det tog bare røv lang tid at modtage dem.
    Men mon ikke det går lidt hurtigere med solbriller, da det nok er fordi de ikke har alle deres linser på lager....

• #3   24. jul 2013 Lang leveringstid. De bliver sendt fra østen.
    Skal du have dem retur er det noget bøvl - oprette RMA-sag på hjemmeside, sende til en adresse i Tyskland (= dyr porto). Selvom hjemmesiden fremgår dansk, så er det kun sitet samt lidt support der er dansk.
    Kender et par stykker som har fået derfra. De har fået deres varer, men begge med lang leveringstid. Den ene rykkede for sin forsendelse, en anden skulle returnere dem, hvilket var ret omstændigt.

• #4   24. jul 2013 Jeg har købt både Ray Ban briller og solbriller med styrke hos dem.
    Leveringstiden er som de skriver på produktet (kommer fra HK) og mærkevarede er ægte. Styrke og glas er god kvalitet.

Briller med styrke i DK optikker: 3700,- Hos SBG: 950,- !!
    Sol briller med styrke i DK optikker: 2000,- Hos SBG: 850,- !!

DET ER VENTETIDEN HVER selv om der kan gå et par uger !
    Har ikke erfarring med returnering....

• #5   24. jul 2013 Claus N

du skriver selv at de kommer fra Hong Kong, hvordan kan du så være 100% sikker på at de er ægte?

det er jo ikke ren avance de resterende 2700kr hos en dansk forhandler.

Og at de ikke har nogen som helst måde at se hvem de er (CVR nummer, telefon) samt at firmaet er et firma fra Hong Kong (du kan risikere at skulle betale told på det også) gør at jeg aldrig ville handle sådan et sted.

99% af alt der kommer fra Hong Kong er kopi, også selvom det ser 100% ægte ud, samt har alle papirerne med (dem er de gode til at lave i kina)

Køber selv mine briller og solbriller med styrke hos Louis Nielsen, godt nok er jeg ikke mærkedyr og absolut skal have de nyeste modeller, men dem har de såmænd også, til overkommelige priser iforhold til ProfilOptik ol.

• #6   24. jul 2013 Jeg kan ikke garantere for noget, men:
    Hvordan sikrer du dig at de er ægte hos Synoptic osv ?
    http://www.smartbuyglasses.dk/secure

Avancen er høj hos en DK butik.
    - min-2-3 ansatte på arbejde dagen lang i butikken.
    - stor lagerbeholdning
    - leje af butik lokaler
    - stel og glas monteres og tilpasses typisk i DK eller lign til EU timeløn.
    De briller der købes online eller i DK butikken kommer samme sted fra og produceres samme sted, typisk i Østen.

Kommentér på:
SmartBuyGlasses?? kan man trygt købe her??? solbriller :-)

Annonce