{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4 vs 4s
  • #2   14. jul 2013 der er betydelig bedre antenne i en 4s .

• #3   14. jul 2013 4's er en del hurtigere!

• #4   14. jul 2013 Kameraet er meget bedre i 4S og tlf er næsten ens med Iphone 5

• #5   14. jul 2013 Ok...hvis jeg spørger på mobildebatten går der garanteret "nørd" i den...skal bare vide og der er stor forskel på brugeroplevelsen ikke, om den ene har100 mhz mere eller mindre

• #6   14. jul 2013 Hvis du bare skal ringe og skrive sms er det lige fedt...men hvorfor så have en iphone. men hvis du vil bruge div apps,, tage billeder og bruge den som gps, er der en noget bedre bruger oplevelse i en 4s. Personligt vil jeg vælge en 4s

Mvh.

• #7   14. jul 2013 Gps i 4 er kun er kort. Du kan ikke rigtigt køre efter den.

I 4S virker den mere som rigtig gps.

4S har Siri (stemmestyring på engelsk) og bedre kamera som nævnt

• #8   14. jul 2013 Kan varmt anbefale 4s

• MadsBh
    MadsBh Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 29
    #9   14. jul 2013 Kan varmt anbefale 4 4s og 5'eren.

Men hvis du ikke vil have 5'eren. Og har muligheden for en 4s'er. Så ville jeg klart tage den. Den er lidt hurtigere. Dog vil du kun lægge mærke til hastighedens forskel hvis du går fra 4 og over til 4s.

• #10   14. jul 2013 Ville godt spare pengene da der er en rimelig stor prisforskel mellem 4 og 4S, og generelt har jeg meget dårlige erfaringer ang holdbarhed med smartphones, så det er ikke fordi jeg ikke vil betale det mere 4Séren koster hvis jeg troede på den holdte mere end 6-12 måneder

• MadsBh
    MadsBh Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 29
    #11   14. jul 2013 Mine telefoner holder fint smiley

Man må bare passe på sine ting jo smiley

• #12   14. jul 2013 Jeg er smed og har den på mig næsten hele tiden.. Har haft en 4'er og nu en 5'er..

De er altså rimelig hårdføre de iphones.. Men 5'eren får nemt skrammer.. Jeg havde valgt 4s..

• #13   14. jul 2013 Min 4s er 18 mdr gammel og med mig på arbejde hver dag og den holder stadig

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #14   14. jul 2013 Som svagt antydet ovenfor, så er netop de to udgaver meget identiske hvad angår features og muligheder. Dog er der enorm stor forskel på hastigheden - og dette til fordel for 4S. Og hvis vi fænger lidt ved hastigheden, så er forskellen (med de APPS jeg typisk bruger) imellem 4 og 4S mere mærkbar end forskellen er på 4S og den nye 5'er. Så tilpas meget, at jeg har udsat skiftet fra 4 til 5 og afventer 5S senere på året.

• #15   14. jul 2013 Jeg har 4 nu, og har haft 4s før i tiden.. jeg kan sgu ikke hverken mærke forskel eller se forskel på kamera (: når linsen er så lille, kan det være 6000mpix, og kvaliteten vil stadig være lort (: det er en mobil, ikke et kamera (:

Og ang hastighed, så er det heller ikke det helt store altså.. det er betydeligt lidt at 4s er hurtigere når telefonen er godt fyldt, og ellers er det det samme (:

Antenne har jeg absolut intet problem med, uanset hvordan jeg holder mobilen, så det heller ikke noget man skal tænke over, og i de fleste tilfælde har jeg bedre signal end kammeraterne med deres galaxy 3s / 4s mobiler (:

GPS kan tilkøbes, og det skal det også på 4s og 5.. et jailbreak, og TomTom og Garmin er gratis med kort til hele Verden (: fungere perfekt, og er akkurat ligeså præcis som en GPS til forruden (:

Så i mine øjne kan du ligeså godt spare pengene og købe 4 fremfor 4s hvis det er.. og er det samme pris, snupper du selvfølgelig 4s modellen (:

Kommentér på:
Iphone 4 vs 4s

Annonce