{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4 VS HTC Desire
  • #1   19. sep 2010 Der er spil til htc.
    Vent med at købe, lidt endnu.
    Der kommer 2 nye desire inden længe.......
    Har en desire. Er sgu den bedste tlf, jeg har haft. Helt fantastisk.

• #2   19. sep 2010 Har haft 2 Iphones (dog ikke 4'eren) Skiftede til HTC Desire - den er efter min mening klart bedre...

• #3   19. sep 2010 Ok - hvad er bedre ved desireén Alfons

• #4   19. sep 2010 har også en Desire en riget fed tlf
    men bruger meget strøm en af grunde tl den bruger meget er nok fordi man bruger den meget

• #5   19. sep 2010 Skriver i dette øjeblik fra en iPhone 4 - hvis man kan lide Apple er det en fin telefon . Skærmens kvalitet er vildt skarp. Lagde min iPhone 3G min 3GS og min 4 op ved siden af hinanden, og det kan på ingen måde sammenlignes. Knivskarp kvalitet på iPhone 4.
    Har aldrig haft HTC, men umiddelbart er det ikke lige mig . Men er fuldt ud tilfreds med min iPhone. Men er nok også lidt apple-geek (MacBook, iPad, iPod er ligeledes i samlingen, og de arbejder bare fantastisk sammen)

Apple anbefalinger herfra smiley

• #6   19. sep 2010 Desire har et marked plas lige som iphone hvor man kan hent en massen gode til
    de 2 tlf er de beste på marked lige men har høret en dele der har gået over til htc fra iphone
    se evt om htc her https://www.telmore.dk/t2/shop/shop.do?shopUrl=product.action&code=01154032102&minUsage=399&name=htc-desire

• #7   19. sep 2010 Støre processer i HTC'en så er den android styre system. Som er bredere og har flere udviklings muligheder en iPhone. Da der er flere mobil mærker der anvender android systemet og gør den kompatibel med de andre hvor iPhone kun kan med Apple .Og så må jeg sige at personligt syntes jeg at iPhone ikoner er lidt legetøjs agtige . Men det er jo en smagssag

• #8   19. sep 2010 Har selv HTC, og er meget tilfreds. Men vent lige med at købe, der er ganske rigtigt 2 ny Desiremodeller på, en HD og en Z model med touch og fuldt tastatur. (link fjernet)

• #10   19. sep 2010 hvad har i så af gode til til jers htc

• #11   19. sep 2010 hete af marked

• #12   19. sep 2010 hvis du er ligeglad med prisen er Iphonen klart bedst. langt hurtigere i menuerne og tingene virker bare. Samle kvaliteten er også markant bedre end HTC'en. Intent ondt ome Desire, men det er nu engang en lidt plastik agtig mobil som i min hånd føles lidt klodset. Skærmen på Iphone 4 er også bedre end Desires OLED skærm som kan give problemer i skarpt lys. WiFi i Iphonen er også hurtigere i og med desire kommer med 802.11b/g og iphone kommer med 802.11n. Yderligere optager Iphonen i HD kvalitet også i video, det gør Desiren altså ikke. Batteritid der er Iphonen også langt overlegen. Den bruger ikke i nærheden af det Android mobiler gør.

Minus ved Iphonen er alt koster penge til den og den er ikke meget andet end en telefon når man kun har det ene apple produkt.

Desiren der imod har 10.000 vis af gratis app's og spil man bare kan hente.

• #15   19. sep 2010 jeg har haft min i ca 2 uge så det er bare hvad der er godt at hent

• #16   19. sep 2010 Har iPhone i dag...Næste tlf bliver en Desire.. Kan lige så godt sige det som det er iTunes STINKER.. Man skal bare køre alt igennem det lort.. Og de logger ALT hvad du gør.. Desuden er Bluetooth ikke noget der er nemt at få til at fungere med ikke Apple produkter.. Som min HP computer f.eks. Speciel lader, hvor Desiren bare er et alm. USB stik..
    Men Som Anna B skriver.. Hvis alt man har er Apple, så spiller det glimrende sammen.. Jeg erkender dog blankt, at finishen på iPhonen slår alt, dog lægger 4'eren ikke lige så godt i hånden som en 3'er..

PS: Du kan ikke se video fra galleriet på en iPhone, det kan du på en Desire smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #17   19. sep 2010 Alt afhænger af dig og hvad du vil... og ikke mindst syns' om! Præcis som vi vælger MC... holdninger! Hvad der er godt for andre er måske ikke godt for dig!

Check evt. sidste udgave af "So ein Ding" fra Nicolai... Der beskriver han i åbne vendinger plus/minus ift. iPhone4.

HTC og iPhone virker fint "out of the box". De typiske funktioner er lig hinanden. Folk der hævder at HTC kører hurtigere pga. CPU'en - tja, det kræver måske lidt flere HK for at trække Android rundt? Skærmene er pt. meget forskellige - lidt til fordel for iPhone4. Om den ene har support for 802.11n eller ej... tja, den typiske kobling på WiFi sker jo alligevel i G-mode....såhhh.... Og 3G hastigheden/dækning afhænger mere af hvilken operatør du har valgt end af telefonens "evne".

Og folk der hævder at Android har en force pga. åben standard ift. IOS - tja, der findes tonsvis af gratis apps til begge.... App-store for iPhone kan slet ikke sammenlignes med HTC's udvalg... dertil er App-store ganske simpel alt for overlegen! Åben standard - en fordel? Til hvad? Hvis du selv vil skrive dine app's? Hvormange gør det? Den typiske bruger downloader jo dem der findes- eller kommer.... men okay, hvis man vil have frihed til noget man alligevel ikke bruger... tja, så vælg da endelig Android.

Skulle du elske iPhone og Android... ironien vil ingen grænser tage - du kan faktisk køre Android på iPhone!

Sidste faktor....brugerinterface... iPhone/IOS er ikke slået på den front - og HTC når dem (endnu ikke) til anklerne!

Om finish/kvalitet er bedre/dårligere... tja, det må være op til den enkelte at lave en vægtning af.... personligt syns' jeg at iPhone4 føles end tand bedre... men det er blot min holdning!

Held og lykke med valget...

/H

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#18   19. sep 2010 Martin: Korrektion.... du skal da ikke køre "alt" via ITunes. iPhone lever da fint udenfor iTunes.... Hvis det handler om musik, billeder, video/podcast eller andre "standard-ting", så er og bliver iTunes uden omsvøb det bedste produkt til den slags ting.

Gældende for både HTC såvel iPhone er der jo rig mulighed for at flytte rundt med data - også uden at du skal bruge blåtand - herunder via WiFi - og jeg kan da i den anledning anbefale begge ejer-typer (HTC og/eller iPhone) til at kigge nærmere på Dropbox! Det er ganske simpelt genialt til begge telefoner...

• #19   19. sep 2010 Så vil jeg lige kigge nærmere på dropbox.. Kender det ikke, men det skal da lige testes.. Syntes dog stadig ikke at iTunes er så genialt, men det vel en smagssag.. Det med blåtand er bare et irritations moment, er det der, skal det sku virke. Trådløst net køre dog glimrende. Fakta er dog, at man ikke kan se galleriets videoer på en iPhone smiley

• #20   19. sep 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9DWQQhWRIHc&feature=player_embedded#!

Selv jeg, med min gamle Sony Ericsson, overvejer en Desire smiley

• #21   20. sep 2010 Har selv en HTC. superfed

Har en kollega der har fået en Iphone4. . .

Iphone4 er en klasse for sig
    der er ingen smartphones der bare i nærheden.
    Prisen er også en klasse for sig.

Vil meget hellere have en Ip4 men den er bare for dyr

• #22   20. sep 2010 Er HTC bruger. Men må sige at iPhone 4 er rigtig lækker. Menuerne kører bare lækkert. Og skærmen er super fed. Og når man zoomer på skærmen, sker det bare rigtig smooth. Der er Desire en smule mere "hakkende".

Men det ene der holder mig fra iPhone 4 er manglen på Flash. Det er dog i småtings afdelingen. Og så er iPhone 4 langsommere når du er på nettet. Både 3G og Wifi. Det tager lige lidt længere tid at hente sider ned.

Grunden til jeg som HTC bruger alligevel overvejede iPhone 4, er at den bare gør tingene godt og ret smooth. Og at der er så mange flere fede programmer til den. Der halter Android markedet godt nok bagefter endnu. Ved ikke om det er meget bedre den dag der bliver åbnet op for købeprogrammerne til Android i DK. Men det jeg har set af specielle programmer til iPhone, har lokket mig en del.

Men bliver ved HTC lidt endnu. Skal prøve den nye HTC Desire HD, eller Ace som den også bliver kaldt.

• #23   20. sep 2010 Nu skriver HT godt nok at iPhone er hurtigere på nettet. Men det er den ikke i praksis. Kan være der er flere ting der spiller ind her. Men i en test hvor de står face to face, der er Desire en smule hurtigere. Har selv prøvet det. Og det samme viser tests på nettet.

• #24   20. sep 2010 Jeg skiftede fra Iphone 3gs til htc desire og jeg fortrød efter meget kort tid.

Magen til lort skal man lede længe efter.

Har nu fået iphone 4 og er rigtig glad for den.

Ja - til htc kan man få mange fede gratis app men brugervenligheden kan slet ikke sammenlignes med iphone.

Apple har virkelig tænkt sig om da de grundlagde ideen til iphone konceptet.

Mvh
    Thomas E

• #25   20. sep 2010 Korrektion Thomas: Du kan få mange apps til HTC. Der er hverken "rigtig mange" og de er langt fra "fede". Jeg har nu haft HTC i 4-5 måneder, da konen stjal min iPhone og magen til lortetelefon skal man da lede længe efter.

Jeg er en rigtig gamernørd og derfor nyder jeg at spille spil på alt, som tilbyder det. Så hvis det er et krav, til en telefon, så er HTC/Android nok ikke det man skal gå efter. Men det skal man jo heller ikke have den store uddannelse for at forstå, da programmer/spil især i Danmark, men også mange andre lande er gratis og du får hvad du betaler for.
    Udviklere gider jo heller ikke lave noget til en "gratis platform", når de kan lave det til en iPhone og tjene kassen på det....VEL smiley

En anden ret så dårlig ting, er at HTC tilsyneladende går efter at udvikle så mange forskellige telefoner, i stedet for at lave 1 FED telefon, som de så også forstår at opdatere med nye features. Som det er nu, så køber du en HTC telefon og 2 måneder senere kommer der en ny, med nye features i OS'et, som du ALDRIG vil have mulighed for at få på din 2 måneder gamle telefon, i det de aldrig eller sjældent opdaterer dem. DET er fandeme ikke god stil.

Når det er sagt, så har HTC/Android nogle ret seje features, som fx. integration/linking af dine kontaktpersoner til fx. facebook, flickr osv.

• #26   20. sep 2010 D700:
    Endnu en korrektion....

med HTC skal du have dit eget kraftværk med - ellers løber du bare tør for strøm. Uanset hvad jeg gjorde - nyt batteri eller dræne den 100% inden jeg ladte den helt op i 12 timer, var det umuligt at have strøm til en hel arbejdsdag.

Den eneste gang jeg kunne få den til at holde strøm i en hel dag, var da jeg slog WiFi, Bluetooth og samtaler fra og lod den viderestille til min nye Iphone.

Desuden er det helt umuligt at enhåndsbetjene en HTC.

Med Iphone - både 3G/3GS & 4, kan du betjene den med den ene tommelfinger imens man sidder i bilen - dette var totalt umuligt at gøre sig forståelig i en kort sms på en HTC uden at lave 120% stave/ordfejl.

En ting er dog ikke mindre en genialt hos HTC - googles GPS navigation. Men den ene app kan ikke gøre HTC'en til en ordentlig brugbar Smartphone. Jeg købte HTC ud fra "So-Ein-Ding" og fstt.,.ddsszz""## - hvor skal han ikke ønske sig at møde mig - magen tin snot og møg. Selv en Nokia 2110 fra 90'erne vil jeg hellere have.

Mvh
    Thomas E

• #27   20. sep 2010 Har selv skiftet fra iPhone til HTC... hvis du skriver mange sms er den langt bedre ... kan kun anbefale HTC

• #28   20. sep 2010 Ok. Her bryder jeg helt ud smiley
    Køb en Samsung Galaxy smiley iPhone killer.
    Har iPhone 3GS idag, men synes den er for "bundet" af apple og itunes.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#29   20. sep 2010 Ord og billeder siger mere end "holdninger":

I bring you the Samsung Galaxy vs. iPhone4:
    http://www.youtube.com/watch?v=HODhXCfcf4c

/H

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#30   20. sep 2010 Forøvrigt... Har I bemærket at det altid er iPhone vs XXXXX

Ikke så meget Galaxy vs HTC ???

Alle vil gerne slå iPhone....og det kan jeg da godt forstå... for det er og bliver en fed telefon - på alle fronter!

:o)

• #31   20. sep 2010 Og størstedelen af iPhone hadere er folk med fordomme overfor et produkt de aldrig har haft/prøvet.
    Jeg har ingen problemer i at Apple begrænser brugen af deres produkter (læs: de låse der nu en gang er), så længe de gør det bedre end alle andre, hvilket de gør.

Der findes ganske enkelt ikke noget andet produkt, hvor brugervenligheden og kvaliteten er sat i højsædet, frem for masseproduktion af 30 forskellige telefoner på 2 år, hvor det kun handler om omsætning og forringelse af opgraderingsmuligheder for ældre telefoner (læs: HTC).

Og det var så bare min mening.

• #32   20. sep 2010 Havde før en iPhone 3G som jeg var meget glad for og skiftede her for små 14 dage siden til en iPhone 4 som jeg så er ENDNU mere tilfreds med... Super lækker mobil!

Citat hans M:"Forøvrigt... Har I bemærket at det altid er iPhone vs XXXXX

Ikke så meget Galaxy vs HTC ???

Alle vil gerne slå iPhone....og det kan jeg da godt forstå... for det er og bliver en fed telefon - på alle fronter!

:o)"

Det er nemli korrekt det der!!!!

• #33   20. sep 2010 Rune : Så kan jeg vel købe din 3G'er billigt ? smiley

• #34   20. sep 2010 Rasmus T, det kunne du godt, men den er sku "solgt" til min lillesøster...

• #35   20. sep 2010 Har ikke læst tråden, men min bror har sådan en Desire og der er imo "not so much to desire".

Han er på nr. 2 nu og den er også til rep, så han har snart været uden sin mobil i et par måneder...

Når den virker er han vist ok glad for den.
    Jeg synes selv den er besværlig og lettere rodet at navigere rundt i (når den virker), men jeg er nok også vant til iPhone (3Gs), hvor alt er lige ved hånden i et eller to klik.

Nogen siger den er hurtigere, jeg synes brugerinterfaset gjorde at alting gik langsomt og besværligt for sig, men det er måske mere en personlig ting.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#36   20. sep 2010 Nuvel... Apple lavede en fejl med iPhone4 antennen... og så indrømmer de selvfølgelig den fejl (som ikke er der). Og de gør det endda med en ny reklame for iPhone4... Ville HTC gøre det? Næppe...

Se Apple's solide undskyldning her:
    http://www.youtube.com/watch?v=VMl_71dqeR8

:o)

• #37   20. sep 2010 iPhone 4 - selvom desire er en fin telefon, og den sikkert kan en masse som en iPhone ikke kan... Så når den bare ikke op på halvt niveau af en iPhone4. Bare skærmen gør nok forskel for mig, derudover syntes jeg at desiren lagger rundt når man fx glor billeder osv på den..

• #38   21. sep 2010 Dannie, nej jeg tager skam ikke fejl. Har haft en iphone 4 og lånte en Desire før købet. Tingene er testet af mig og det er min erfaring jeg beskriver. OLED er MEGET dårligere i sollys hvilket også fremgår i alle test af OLED paneler da hver enkelt LED simpelthen overbelyser.

Iphonen har bestemt også langt bedre opsætning af wifi hvor desire med felre kører wifi "on" eller off så kan man faktisk få iphonen til at være aktiv når wifi bruges eller er muligt uden den skal være tændt konstant og æde strøm.

Hvis du mener desire er lige så hurtig som iphonen så har du vidst haft fat i en defekt iphone. På ingen måde kan det sammenlignes. Det er som at sætte en Macbook ved siden af en acer og sige de er lige hurtige. Og som Hans skriver så kan man sagtens finde mange andre gadgets der gør det muligt at undgå itunes/istore med mere hvis man ikke vil bruge en masse penge på apps. Men udvalget er mindre (dog bedre) end android.

Den eneste grund til jeg skilte mig af med min iphone 4 var sådanset at den var alt for voldsom til mit forbrug. Og jeg ikke kunne udnytte alle de muligheder den gav. Jeg valgte at gå 3 skidt baglæns og købe en SE X10 mini pro som opfylder mine krav til en mobiltelefon med diverse gadgets og muligheden for at følge androids udvikling.

p.s der er nok en grund til at desire snart får en opdatering som skulle gøre den op til 450 gange hurtigere smiley

• #39   21. sep 2010 Hvis Desire kun kan være hurtigere end iPhone 4, hvis det drejer sig om en defekt iPhone 4, så tyder det på der er rimelig mange defekte iPhones derude. smiley

Du nævner dog at iPhone 4 kan køre på 802.11n. Og ja, der vil den så nok være hurtigere. Men har ikke ikke oplevet den har været hurtigere på samme trådløse netværk som Desire også kørte på. Ej heller 3G. Og i tests på f.eks. youtube, der ser man også at Desire er en anelse hurtigere end iPhone 4.

Men jeg er på ingen måde iPhone hader. Jeg prøver stadig at overbevise mig selv om at jeg skal have iPhone 4, fordi den faktisk kører lækkert i menuerne. Og brugeroplevelsen er ret fed. Men ved ikke helt om jeg kan undvære de funktioner som der nu er på HTCs Android telefoner, hvor alle kontakterne er linket sammen med andre "sociale netværk" osv. Det er sgu meget cool.
    Men en anden grund til jeg overvejer iPhone 4 er helt klart også at de har den ene tlf. ude. Hvor HTC spytter nye telefoner ud hele tiden, og lidt efter lidt, glemmer deres ældre telefoner efter ret kort tid. Det får jeg lidt lange kogler af.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#40   21. sep 2010 ....og for at være "helt ærlig", så skal det lige siges - om iPhone4 - at den ikke kan køre 802.11n Wi-Fi i 5GHz - kun 2,4GHz! Og i praksis betyder det blot, at du lige-så-godt kan køre G-mode! Men.. who cares? smiley

• #41   21. sep 2010 Claus, det var nok også skåret ud i pap, men jeg synes hurtigt mit indtryk var at desire var langsommere end iphonen. Om det så skyldes mange apps der tager processorkraft når man tager lortet i brug ved jeg ikke, eller måske at tingene bare ligger mere enkelt på en iphone. I hvert fald føles iphonen langt hurtigere. Angående 802.11n så nej umiddelbart er det ikke så nemt at tvinge den til at køre i dette netværk, men umiddelbart skulle software begrænse hastigheden til 2,4 Ghz og der vil med tiden blive opdateret. Meningen var at gøre iphone 4 lidt mere fremad rettet.

DU er inde på en anden ting. HTC laver et hav af telefoner hele tiden og det virker lidt som om de hele tiden laver en bedre udgave af den samme model egentlig og så kommer den i et nyt hylster. Det er jo som sådan smart nok, men der er iphonen jo noget mere gennemtænkt. Det er ikke meningen at man skal skifte sin iphone ud efter 6-8 måneder, men at man skal beholde den et par år som minimum. Det fremgår også klart når man stå med den i hånden at den er lavet med omtanke. kasse i alu og display med ridsefrit glas. Ikke noget plastik her smiley

• #42   30. sep 2010 Med hensyn til iPhone og netværk.. Not impressed.. Sidder her på Kreta og har en iPhone der ikke gad at virke, efter jeg koblede den op på hotellets wifi.. Ja jeg ved jeg er på ferie, men når nu man lige har muligheden for at lure sine apps...
    Pisset kunne ikke få kontakt til noget som helst efterfølgende... Tænde slukke, sim ud, sim i.. Heldigvis tog jeg også den bærbare med.. Så fik jeg den til at virke igen... bÆPhone

• #43   1. okt 2010 Martin: Det havde sikkert været lige fedt om det var en HTC, Nokia, LG, iPhone, whatever.

• #44   1. okt 2010 Det kan kort siges... iPhone 4!!!!

Har en iPhone 4 men har testet en desire en dag, og jeg vil IKKE bytte. Brugervenligheden er bare mere gennemtænkt på æble telefonen.

Så drop undskyldningerne og køb 4eren smiley

Kommentér på:
Iphone 4 VS HTC Desire

Annonce