{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

ide til forum MCG {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

nu tror jeg vi er mange der er trætte af indlæg omkring kørekort og div regler med hensyn til mc-lygter m.m.

hvad med om i her på MCG lavede en lille afdeling hvor folk kan få svar på spørgsmål ang kørekort, synsregler for mc og diverse andre ting.

hvad siger i derude?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ide til forum MCG
  • #1   14. mar 2013 f eks kunne link til detail forskrifterne for MC være en god ide

• #2   14. mar 2013 Det er før nævnt i et forum emne, men det ser ikke ud til det bliver til noget selvom det kunne være rigtig rart når der kommer 3-4 indlæg dagligt om netop det emne.

Problemet er at folk ikke gider benytte søgefunktionen og selv gøre en indsats for at finde svaret, men ønsker at andre skal fortælle dem det gang på gang.

• #3   14. mar 2013 hvis de nu lavede en knap i toppen ligesom galleri-forum-links

så kunne de samle alt sådan noget under der

• #4   14. mar 2013 Eller et helt nyt galleri......."kørekort regler og bødetakster for dummies"

De sprøjter dem jo ud for tiden.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #5   14. mar 2013 Kunne f.eks. placeret i sub-menu'en "Links" - og efterfølgende placeres ude i venstre side, f.eks. opdelt under sigende katagorier:

- Lovsamling (detailforeskrifter)
    - Kørekortregler
    - Veteran regler
    - Import af MC
    osv. osv.

Det findes... men som jeg ser det, så er dette forbeholdt "forhandlere"... men men, det ku' bruges! smiley

• #6   14. mar 2013 Hvis man også GAD AT BRUGE SØG Funktionen så var der også mindre af de indlæg

Stem Her

http://www.bazoom.com/dk/afventendecommunities/385-alt_om_koerekort

• #7   14. mar 2013 Jow Jow Nu er det 300 stemmer var det ikke 100 i starten ?

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#8   14. mar 2013 @Steffen: Som jeg læser den omtalte afstemning, så vil det være et nyt "site", hvilket måske også kan være fint. Jeg tolker dog Jesper's indlæg (trådstart), som et add-on til nuværende MCG, hvor MC relaterede issues kunne få en fast plads - altså de evige og gentagende indlæg/spørgsmål som altid skaber ny-ny-ny-tråd!

Folk spørger meget om regler ift. MC-kørekort, import af MC, toldregler, lygteføring, ombygninger, veteran-forhold - tja, endda om "lapning af dæk" smiley Disse er relateret til MC-området og som følge deraf, ville jeg da gerne se ét centralt og fælles område under MCG.

Tja...

• #9   14. mar 2013 Ja og da det kommer flere om dagen her inde kunne det måske være en ide til at den var en sted for sig selv, såvel som hunde og katte osv ..
    Men man bestemmer jo selv om man vil eller ikke vil stemme

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#10   14. mar 2013 Stemmefrihed? Den vil jeg straks benytte mig af! smiley Mangler dog en mulighed for at stemme; Nej tak! Et Baboom-site udelukkende om "Alt om kørekort..." ?? Lyder som et ugennemtænkt scenarie... lad mig gætte - hvis sådan et site virkelig var at finde... ville vi så få selv samme spørgsmål omkring MC-kørekort issues på trods? Ja, det vil jeg æde min gamle hat på vi ville...

Alt om kørekort - ift. til MC ville da være fornuftigt placeret under MCG - ligeså med BIL under sit dertil hørende forum. smiley

• #11   14. mar 2013 Det vil sikkert heller ikke hjælpe en skid
    Der er bestemt ikke mange der Bruger SØG Funktionen i forvejen

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#12   14. mar 2013 Enig... og hvor utroligt det end kan lyde, så er Google også en by i Rusland for selv samme personager! smiley

• #13   14. mar 2013 Vil I gerne have menupunktet/linket fordi I vil hjælpe dem som søger info vedr kørekortregler etc. til nemmere at finde hvad de leder efter, eller fordi I synes det er irriterende at se forum-emner som omhandler disse "områder"? Hvis sidst nævnte er tilfældet, så er det vel ikke værre end at man kan lade være med at læse emnerne?

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#14   14. mar 2013 Ønsket er vel på baggrund af mange og lignende indlæg, hvor folk end ikke gider at søge forlods. Derfor denne naive holdning- og ønske om, at et fast menu-punkt omhandlende gentagne spørgsmål måske ville gøre det nemmere. Om denne "bonus-information" skulle gemmes væk under "Links", tja, det vil jo nok ikke lave reduktion på gentagende spørgsmål.... men at få "Bonus information" indlejret på forsiden... er vel næsten et alt for stort ønske/håb! smiley

• #15   14. mar 2013 jeg ser det ikke som et problem at folk opretter indlæg om de samme ting hele tiden, man går jo bare forbi dem.

ser det mere som en god service på siden at regler, love osv omkring MC'er er tilgængelige herinde.

hvis man heller ikke er særlig skarp til at finde på nettet, kunne det være en stor hjælp for mange

• #16   14. mar 2013 man kunne lave noget der hedder detail forskrifter for MC og der kunne alt det der vedkommer MC'er stå, således at man f eks ikke skal bruge en hel aften på at finde noget omkring lygter i detailforskrifterne, ved de er et helvede at finde rundt i

Kommentér på:
ide til forum MCG

Annonce