Parkering Århus - uretmæssig opkrævning. Automater dur ikke {{forumTopicSubject}}
Jeg har været til en række møder på sygehuset Nørrebrogade, og FORSØGER!!!! ofte med ret stort besvær i lighed med en del andre kunder at få lortemaskinerne til at give os en billet.
Problemet er opstået efter de fik nye automater og vist nok nyt "system". Det har bl.a. afstedkommet at jeg flere gange har set deres P-vagter forsøge at hjælpe os mere eller mindre sagesløse kunder, der ikke kan få maskineriet til at makke ret. Egentlig en pæn gestus når man påtænker at det er et P-selskab
Jeg forsøger flere gange at få lortet til at give mig en billet og er til sidst så pissesur over igen at stå og bøvle, at jeg i raseriet ikke ser på billetten men skynder mig at lægge den i ruden og videre til mødet. Jeg ser så efterfølgende at det er en "betaling" på o,oo kr. hvilket i sig selv er uforståeligt. Da jeg så kommer tilbage efter 1 time vil jeg jo betale for parkeringen. NU får jeg så en STARTparkeringsbillet (den jeg skulle have haft første gang!). FUUUUUCK nu igen. ind med kortet igen og En ny "betaling" også på o,00 kr fremkommer så. Op i røven. gider ikke mere. Kører da jeg jo mener at alt er afsluttet idet den sidste kvittering jo viser at jeg skullle betale 0 kr.
Jeg ser så tilfældigvis at de har trukket for et helt døgn
Jeg ved jo en del andre har bøvl med maskinerne. Så jeg tænker. FANDME en god pengemaskine, hvis de kan trække for et døgn hver gang maskineriet ikke dur...............
Før jeg går videre med sagen ku det være interessant at høre, om nogle af I andre også tilfældigvis har oplevet noget lignende med netop PARKERING ÅRHUS...........
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 297
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
-Så jeg gætter på det er nogle måneder siden du var der sidst (?)
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 297
Parkering Århus - uretmæssig opkrævning. Automater dur ikke