{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.844 visninger | Oprettet:

Fri parkering i Århus? {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley

Da jeg ikke er ret kendt i Århus, kan det være I kan hjælpe.
Prøver at finde ud af, hvor der er fri parkering i nærheden af Århus Havn i tidsrummet 14:15 til 18:00.
Lokalerne jeg skal være i, er placeret lige overfor det store byggeri, de er i gang med.

Og i givet fald - hvor er det til at parkere henne uden at der er prop-fyldt?

Er i gang med et GSK suppleringskursus, men de 4½ times daglig transport med det offentlige, for ingen gang 40 km hver vej, er simpelthen til at blive skør af.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fri parkering i Århus?
  • #1   6. mar 2012 Skal måske nævnes at det er parkering til bil, der hentydes til.

• #2   6. mar 2012 Bare pil pladerne af bilen, de må først fjerne den 24 timer efter de har sat et stykke papir i forruden :).. og der er du kørt hjem igen...

• #3   6. mar 2012 Det er vist ikke just en holdbar løsning.

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #4   6. mar 2012 Min svigerfamilie boede på de kanter i 9 år, lykkes mig aldrig at finde en plads der ikke skulle betales for, eller var begrænset P tid på

• Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 4 Følgere: 4 Svar: 9
    #5   6. mar 2012 Jeg er næsten sikker på at der er et område nede på havnen, hvor det er muligt at parkere gratis.. Jeg er ikke selv vildt kendt i Aarhus, men jeg ved at mine kollegaer bruger den.. Det ligger i nærheden af Kalkværksvej og filmbyen.. Du skal bare være opmærksom på at meget af det er for betalene eller for folk med p-kort..
    Desuden ved jeg ikke om det er til at finde en plads på det tidspunkt af dagen, mine kollegaer parkere jo halv syv -syv.

Det var ikke meget hjælp, men kan undersøge det nærmere, hvis der ikke kommer andre indlæg, med mere konkrete svar smiley

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #6   6. mar 2012 Vil tro der fra Kalkværksvej og ud til byggeriet er omkring godt 2 km.
    ret mange der arbejder der nede, så pladserne bliver fyldt hurtigt op allerede fra morgenstunden.

• #7   6. mar 2012 glem alt om fri parkering i Aarhus midtby.......

• #8   6. mar 2012 Var i sommers ude og grave en kælder op for et firma, og der parkerede vi nede på selve havnen - men ved ikke hvordan det har ændret sig nu med hensyn til byggeriet der er i gang.

- Har ej lyst til at skulle pille plader af hver dag, for at kunne parkere. Så bliver det om andet mere besværligt med tiden.

Men I får tak for svarene. Jeg må se om det kan svare sig på den tid af døgnet, at skulle finde en parkeringsplads smiley

Kommentér på:
Fri parkering i Århus?

Annonce