1.304 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Godt billigt Peugeot-værksted Godt billigt Peugeot-værksted
Ved godt denne her ikke handler om 2-hjul derfor også placeret under off topic.
Nogen der kender et godt og billigt værksted i nærheden af Århus (gerne vest.. som i Galten, Hammel, Hadsten området). De skal kunne/gide skrue i Peugeot.
Tak
0 synes godt om
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 768
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 16 Svar: 81
så kom da lige ind i salgsafdelingen og sig hej;)
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.574
Sidst jeg havde min bil til eftersyn der, glemte de at skrue mine hjul fast og smed toppen til mine låsebolte væk. Jeg fyldte min bil <b>helt</b> op med sprinklervæske inden jeg afleverede den og alligevel var det, ifølge fakturaen, lykkedes dem at hælde en hel liter i !!
De nægter desværre at det var dem der lavede fejl ved mit hjulskifte, så de vil have at jeg selv skal betale nye bolte. De havde ovenikøbet den frækhed at påstå at jeg selv havde været igang med at løsne mine hjul !!
Ved min kones bil påstod de at den skulle have ny kobling til 8.500,- og hun blev frarådet at køre så meget som en meter. Adspurgt hvordan en bil kunne slide koblingen op efter kun 60.000 km, fik hun at vide at hun nok ikke kunne finde ud af at skifte gear! Den kørte vi dog til Sand Jensen i Flensborg, hvor de konstaterede at den blot skulle justeres - pris 258,- og så var bilen ovenikøbet vasket!
Tror ikke at jeg kan anbefale dem..
Godt billigt Peugeot-værksted